Subject: RE: Karsibór II - przetarg na remont pomieszczenia pasażerskiego
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 16:09:27 +0100

Dzień dobry.

Chcielibyśmy złożyć ofertę na remont pomieszczenia pasażerskiego na promie
Karsibór 2, zgodnie z ogłoszeniem jakie się pojawiło.

Jednakże w oczekiwanym przez Państwo  terminie zakończenia prac tj do
07/04/2025 nie jesteśmy w stanie się zmieścić z racji konieczności produkcji
niezbędnych materiałów. 

Zawracam się z Pytaniem czy dopuszczacie Państwo zmianę tego terminu. Realny
termin w jakim mogły by się zakończyć  te prace mając na uwadze konieczność
produkcji szalunków to połowa maja 2025.

Informacyjnie w zeszłym roku nasza firma wykonała dla Państwa izolację
siłowni na promie Karsibór 3.  Wg naszej wiedzy obie strony były zadowolone
z tamtej realizacji zlecenia.

Z góry dziękuję za informację.

 

Pozdrawiam / best regards

-----------------------------------------

Marcin Hałaburda

Project Manager

T. (+48) 501 297 199

E.  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 

DBAMY

O ŚRODOWISKO

Działamy zgodnie z normami

ISO 45001 i ISO 14001

nr BDO 000011982

		

 

 

FAST SA

ul. Kadłubowców 2, PL 81-336 Gdynia 

T. (+48) 58 554 33 61, F. (+48) 58 554 33 62

E.  <mailto:[email-masked]> [email-masked],  <http://www.fast.pl/> www.fast.pl

KRS: 0000407736 

REGON: 001311469

NIP: PL 583 000 56 15

Sąd rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego 

Kapitał zakładowy wpłacony: 112 812,72 PLN