Comment for Table USLUGI_REKLAMACJE
Comment
Tabela zawiera nagłówki zgłoszeń (dawniej: skarg i reklamacji) od klientów dotyczących problemów z odbiorem śmieci, dostarczeniem worków, płatnościami, PSZOK itp.

Columns of Table USLUGI_REKLAMACJE
Column ID Column Name Datatype Not Null Data Default Comments
1 ID NUMBER(11) Y   PK z sekwencji SQ_USLUGI_REKLAMACJE.
2 TEMAT VARCHAR2(512 CHAR)     Temat zgłoszenia.
3 OPIS VARCHAR2(3000 BYTE)     Treść zgłoszenia. Jeśli zgłoszenie przyszło mailem i treść nie mieści się w 2000 znaków, to treść maila trafia w pole USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY.KOMENTARZ_PELNA_TRESC na pierwszym statusie.
4 ID_POWOD_REKLAMACJI NUMBER(11) Y   Id powodu zgłoszenia. NN. FK do SL_POWOD_REKLAMACJI.ID_POWODU_REKL. Istotna sprawa - na podstawie powodu zgłoszenia wyznaczane są terminy, uprawnienia, szablony itp.
5 ID_POSESJI VARCHAR2(15 BYTE)     FK do posesje (Wymagane przy dodawaniu zgloszenia w EBOK jezeli POWOD_REKLAMACJI_POLA_WYMAG dla wybranego powodu reklamacji na to wskazuje.)
6 ID_FAK NUMBER(19)     FK do faktury (Wymagane przy dodawaniu zgloszenia w EBOK jezeli POWOD_REKLAMACJI_POLA_WYMAG dla wybranego powodu zgłoszenia na to wskazuje.)
7 ID_PUNKT_ODBIORU NUMBER(11)     FK do punkty_odbioru (Wymagane przy dodawaniu zgloszenia w EBOK jezeli POWOD_REKLAMACJI_POLA_WYMAG dla wybranego powodu reklamacji na to wskazuje.)
8 CZY_ZABLOKOWANA VARCHAR2(1 BYTE)   'N' Czy zgłoszenie jest archiwalne. Wartości: T/N. Kolumna organizacyjna. Zgłoszenie archiwalne, na którym nastąpi dodanie statusu lub notatki przestaje być archiwalne (robi to trigger na USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY).
9 ID_SPOSOBU_ZGLOSZENIA NUMBER     Klucz obcy do tabeli SL_SPOSOBY_ZGLOSZEN. Raczej mało ważne.
10 ID_AKTUALNY_STATUS NUMBER     FK do USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY.ID. Id bieżącego statusu.
11 NR_KONTR NUMBER     Numer kontrahenta klienta, który został zidentyfikowany jako autor zgłoszenia. FK do KDO_WEW.
12 ZGL_TEL VARCHAR2(40 BYTE)     Numer telefonu osoby zgłaszającej (może nią być inna osoba, niż klient, której osoba dotyczy - np. wnuczek zadzwonił w sprawie babci).
13 ZGL_EMAIL VARCHAR2(500 CHAR)     Email osoby zgłaszającej (może nią być inna osoba, niż klient, której osoba dotyczy - np. wnuczek napisał w sprawie babci).
14 ZGL_NAZWA VARCHAR2(256 CHAR)     Nazwa osoby zgłaszającej (może nią być inna osoba, niż klient, której osoba dotyczy - np. wnuczek zadzwonił w sprawie babci).
15 SCHEMAT VARCHAR2(30 BYTE)     Użytkownik tools-ów odpowiedzialny za zgłoszenie. FK do UZYTKOWNICY.SCHEMAT.
16 PRIORYTET NUMBER(1)     Priorytet. Liczba od 0 do 9. Im wyższa, tym pilniejsze zgłoszenie.
17 BLOKADA_DO TIMESTAMP(6)     Termin (timestamp), do którego zgłoszenie jest zablokowane przez użytkownika z kolumny BLOKADA_PRZEZ. Inni użytkownicy (poza admin_owner) nie mogą edytować zablokowanego zgłoszenia.
18 TERMIN_FIRMA DATE     Termin, w którym firma powinna zrealizować zgłoszenie. Wprowadzany ręcznie lub wyliczany automatycznie na podstawie słownika PARAMETRY_REKLAMACJE i powodu zgłoszenia w momencie przekazania zgłoszenia firmie.
19 TERMIN_GMINA DATE     Termin, w którym gmina powinna zrealizować zgłoszenie. Wprowadzany ręcznie lub wyliczany automatycznie na podstawie daty utworzenia, słownika PARAMETRY_REKLAMACJE i powodu zgłoszenia w momencie utworzenia zgłoszenia.
20 DATA_UTW TIMESTAMP(6) Y   Timestamp z momentem utworzenia zgłoszenia. NN. Wypełniane przez trigger.
21 EMAIL VARCHAR2(100 BYTE)     Adres e-mail klienta wykorzystywany do wysyłania powiadomień o zmianach statusu i nowych notatkach. Tylko maile przychodzące z tego adresu (i jednocześnie będące odpowiedzią na któreś z powiadomień - patrz kolumna HASH) są podpinane pod zgłoszenie. Ustawiany ręcznie, lub automatycznie dla zgłoszeń w EBOK, lub automatycznie dla zgłoszeń z maili przychodzących z adresu przypisanego w KDO_KONTAKT do dokładnie 1 kontrahenta.
22 DATA_PRZEKAZANIA_FIRMIE DATE     Dzień, w którym zgłoszenie przekazano firmie.
23 DATA_ZWROCENIA_PRZEZ_FIRME DATE     Dzień, w którym firma zwróciła zgłoszenie.
24 ID_DZIALU VARCHAR2(32 CHAR)     FK do SL_DZIALY. Id działu, do którego jest przypisane zgłoszenie.
25 ID_STATUS_FIRMY NUMBER(11)     Id ostatniego statusu wprowadzonego przez firmę
26 FIRMA_NR_KONTR NUMBER     Numer kontrahenta firmy przypisanej do zgłoszenia. FK do KDO_WEW.NR_KONTR. Dane przepisywane z USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY.NR_KONTR przez funkcję REKLAMACJE.OP_DODAJ_STATUS_NOTATKE.
27 SL_FRAKCJE_KOMBINACJE_ID NUMBER     FK do SL_FRAKCJE_KOMBINACJE.ID. Kombinacja frakcji odpadów podpięta do zgłoszenia.
28 TERMIN_FIRMA_ODP DATE     Maksymalny termin udzielenia odpowiedzi przez firmę.
29 BLOKADA_PRZEZ VARCHAR2(30 BYTE)     Użytkownik (schemat), który blokuje zgłoszenie.
30 KIEDY_OST_AKTYWNOSC TIMESTAMP(6)     Data ostatniej aktywności dotyczącej zgłoszenia (tj. dodania notatki, zmiany statusu lub cechy zgłoszenia).
31 TERMIN_PLAN_REAL DATE     Termin, w którym firma planuje wykonać zgłoszenie.
32 TERMIN_WYKONANIA DATE     Termin kiedy zgłoszenie zostało wykonane.
33 AUTOR_EMAIL VARCHAR2(256 CHAR)     Email autora używany w widoku zmaterializowanym zgłoszeń
34 AUTOR_TELEFON VARCHAR2(40 BYTE)     Telefon autora używany w widoku zmaterializowanym zgłoszeń

Indexes on Table USLUGI_REKLAMACJE
Uniqueness Index Name Type Columns Partitions Partition Type Partition Columns Subpartition Type Subpartition Columns
NON-UNIQUE IDX_USLREK_DATA_UTW NORMAL DATA_UTW <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREK_FIRMA_NR_KONTR NORMAL FIRMA_NR_KONTR <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREK_ID_DZIALU NORMAL ID_DZIALU <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREK_ID_SPOS_ZGLOSZENIA NORMAL ID_SPOSOBU_ZGLOSZENIA <none>        
NON-UNIQUE IDX_USL_REKL_ID_FAK NORMAL ID_FAK <none>        
NON-UNIQUE IDX_USL_REKL_ID_POSESJI NORMAL ID_POSESJI <none>        
NON-UNIQUE IDX_USL_REKL_ID_POWOD_REKL NORMAL ID_POWOD_REKLAMACJI <none>        
NON-UNIQUE IDX_USL_REKL_ID_PUNKT_ODB NORMAL ID_PUNKT_ODBIORU <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREK_NR_KONTR NORMAL NR_KONTR <none>        
NON-UNIQUE IDX_USLREK_SCHEMAT NORMAL SCHEMAT <none>        
UNIQUE PK_USLUGI_REKLAMACJE_ID NORMAL ID <none>        
UNIQUE UQ_USLREK_ID_AKTUALNY_STATUS NORMAL ID_AKTUALNY_STATUS <none>        

Foreign Key Constraints on Table USLUGI_REKLAMACJE
Constraint Name Columns Ref Table Owner Referenced Table Name Referenced Columns Delete Rule Status Deferrable Deferred
FK_SL_SP_ZGL_SP ID_SPOSOBU_ZGLOSZENIA F_54 SL_SPOSOBY_ZGLOSZEN ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREK_BR_UZYTKOWNICY BLOKADA_PRZEZ F_54 UZYTKOWNICY SCHEMAT NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREK_KDO_WEW NR_KONTR F_54 KDO_WEW NR_KONTR NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREK_KDO_WEW_FIRMY FIRMA_NR_KONTR F_54 KDO_WEW NR_KONTR NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_ID_FAK ID_FAK F_54 FAKTURY ID_FAK NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_ID_POSESJI ID_POSESJI F_54 POSESJA ID_POSESJI NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_ID_POW_REKL ID_POWOD_REKLAMACJI F_54 SL_POWOD_REKLAMACJI ID_POWODU_REKL NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_ID_PUNKT_ODBIORU ID_PUNKT_ODBIORU F_54 PUNKTY_ODBIORU ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USL_REKL_SL_FR_KOMB_ID SL_FRAKCJE_KOMBINACJE_ID F_54 SL_FRAKCJE_KOMBINACJE ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREK_SL_DZIALY ID_DZIALU F_54 SL_DZIALY ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREK_USL_REKL_STATUSY ID_AKTUALNY_STATUS F_54 USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREK_USLREK_STAT ID_STATUS_FIRMY F_54 USLUGI_REKLAMACJE_STATUSY ID NO ACTION ENABLED No No
FK_USLREK_UZYTKOWNICY SCHEMAT F_54 UZYTKOWNICY SCHEMAT NO ACTION ENABLED No No

PK, UK, & Check Constraints on Table USLUGI_REKLAMACJE
Constraint Name Type Condition Status Columns
CH_USL_REK_CZY_ZABL Check CZY_ZABLOKOWANA IN ('T', 'N') ENABLED CZY_ZABLOKOWANA
NN_USL_REK_CZY_ZABL Check CZY_ZABLOKOWANA IS NOT NULL ENABLED CZY_ZABLOKOWANA
NN_USLREK_DATA_UTW Check "DATA_UTW" IS NOT NULL ENABLED DATA_UTW
NN_USL_REKL_ID_POW_REK Check "ID_POWOD_REKLAMACJI" IS NOT NULL ENABLED ID_POWOD_REKLAMACJI
PK_USLUGI_REKLAMACJE_ID Primary Key   ENABLED ID
UQ_USLREK_ID_AKTUALNY_STATUS Unique   ENABLED ID_AKTUALNY_STATUS

Table USLUGI_REKLAMACJE does not have...
Partitions
Redaction Policies