- Strona główna
- Postępowanie ID 1020330
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wymiana szlabanu ręcznego na dwuskrzydłowy szlaban automatyczny kompleksu wojskowego przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 11 w Elblągu.
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka KOPIEC
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-19 13:40:00
-
Składania2024-11-21 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-21 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaproszenie
do
złożenia oferty cenowej
1. Zamawiający:
21 Wojskowy
Oddział Gospodarczy
82-300
Elbląg
ul.
Kwiatkowskiego 15
Tel. 261 31 30 15
Fax: 261 31 33 04, 261 31 33 05
Poczta elektroniczna: 21wog@ron.mil.pl
Godziny pracy:
poniedziałek – czwartek: 7:00-15:30
piątek: 7:00-13:00
2. Do przeprowadzenia procedury mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Procedura prowadzona jest w języku polskim na portalu platformazakupowa.pl
4. Przedmiot umowy:
Wymiana szlabanu ręcznego na dwuskrzydłowy szlaban automatyczny kompleksu wojskowego przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 11 w Elblągu.
Opis
przedmiotu zamówienia
stanowi zał. nr 1 do Zaproszenia.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 12.12.2024 r.
5. Termin płatności: do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryteria oceny ofert: 100% cena.
7. Oferty należy złożyć na portalu platformazakupowa.pl, w terminie do dnia 21.11.2024 r. do godz. 9:00
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie zaoferowanych cen.
9. Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany informacji mailem lub faksem.
10. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Wykonawca oblicza cenę oferty
brutto (uwzględniając należny podatek VAT)
w formie ryczałtu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie przy realizacji zamówienia,
a także rabaty, bonifikaty, upusty itp.
11. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcą jest:
p. Sławomir KWIATKOWSKI tel.: 261-312-851
12. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny na każdym etapie prowadzonego postępowania.
14.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust 1
Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z prowadzonej procedury
wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
15.
Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Wybrany wykonawca
ma obowiązek, po otrzymaniu zawiadomienia o
wyborze oferty cenowej, stawić się u
Zamawiającego w wyznaczonym terminie celem podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach,
istnieje możliwość podpisania umowy korespondencyjnie. Skorzystanie z ww. formy
jest dopuszczone warunkowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopełnienie przedmiotowych procedur wynosi 14 dni kalendarzowych, po tym czasie Zamawiający ma prawo
uznać, że do zawarcia umowy nie doszło z winy Wykonawcy. Uchylanie się od
dokonania ww. czynności skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z
postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?