- Strona główna
- Postępowanie ID 1020892
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
22/11/2024/S Odbiór i transport skratek z miejskiej oczyszczalni ścieków w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Jurkowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 09:55:00
-
Składania2024-12-02 12:30:00
-
Otwarcie ofert2024-12-02 12:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów o kodzie 19 08 01 (skratki) w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2013 poz. 21) wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Starachowicach oraz poddania ich procesowi unieszkodliwienia lub przetworzenia
Ilość skratek - 25,00 Mg/rok (+/-20%)
Termin realizacji - 12 miesięcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie uprawnień na transport oraz zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie odpadów stanowiących przedmiot zamówienia w celu przeniesienia odpowiedzialności za postępowanie z odpadem z "Wytwórcy odpadu" na "Wykonawcę", zgodnie z art. 27 ust. 3 Ustawy o odpadach.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć skany
· aktualnej decyzji podmiotowej na zagospodarowanie lub unieszkodliwienie skratek (kod 19 08 01).
Wykonawca musi posiadać wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami BDO - zgodnie z ustawą o odpadach.
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku do oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wpisu
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku do oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wpisu.
2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch wykonanych usług polegających na zagospodarowaniu w ciągu jednego roku na rzecz jednego kontrahenta min. 30,00 Mg skratek wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług polegających na zagospodarowaniu skratek wraz z podaniem przedmiotu, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łącznie ich doświadczenie).
3) Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie min.
· jednym samochodem przystosowanym do transportu kontenera hakowego
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 275 03 64
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-12
08:11:52
|
Krzysztof Jurkowski |
W
załączeniu
"Informacja
z
otwarcia
ofert
i
wybór
najkorzystniejszej
oferty"Załączniki |
2024-11-22
10:16:21
|
Krzysztof Jurkowski |
Pytania
do
postępowania
pn.:
„Odbiór
i
transport
skratek
z
miejskiej
oczyszczalni
ścieków
w
Starachowicach” Czy zamawiający dopuszcza udział Wykonawcy, które nie posiada zezwolenia na przetwarzanie odpadów, ale posiada umowy z instalacjami, które posiadają stosowne decyzje? Odpowiedź Po przejęciu odpadów wykonawca zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach ponosi całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową za gospodarowanie przejętymi od Zamawiającego skratkami. W związku z powyższym przekazanie odpadów jest możliwe tylko wyłącznie podmiotowi który spełnia warunki określone w art. 27 w.c. ustawy. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu możliwe jest skorzystanie doświadczenia i wiedzy innych podmiotów na warunkach opisanych w SIWZ (np. konsorcjum) Czy zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie zagospodarowania odpadów? Odpowiedź Dopuszcza na zasadach określonych w SIWZ Czy zamawiający dopuszcza zmiany podwykonawców na etapie realizacji umowy? Odpowiedź Tak, na zasadach określonych w SIWZ. Czy Zamawiający zgodnie z Art. 121. Ustawy PZP Zastrzega obowiązek osobistej realizacji kluczowego zadania w postaci zagospodarowania odpadów? Odpowiedź Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy PZP Prosimy o udostępnienie zdjęć odpadów. Jaka jest średnia waga załadunku na naczepę typu ruchoma podłoga (90m3) ? Jaka jest średnia waga załadunku na naczepę typu wanna (50m3?) ? Odpowiedź Obecnie skratki odbierane są w kontenerach 7m3 – średnia waga skratek o tej pojemności to 2,8 – 3t Czy zamawiający wymaga podstawienia kontenerów? Jeśli tak, to o jakich wymiarach i jaka jest średnia waga załadunku na kontener danego typu? Odpowiedź Informacja na temat sposobu realizacji zamówienia zawarta jest w SIWZ. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?