- Strona główna
- Postępowanie ID 1032564
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wymiana kompletnych rozjazdów B10, B11, B18, B19 oraz odcinków torów na terenie Zajezdni Borek, wraz z prawem opcji w zakresie wykonania podbudowy.
Wystawiający
-
UżytkownikDawid Dereziński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-05 16:45:00
-
Składania2024-12-24 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-24 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z
o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania
zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we
Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji
zamówienia w zakresie: Wymiany kompletnych rozjazdów B10, B11, B18, B19
oraz odcinków torów na terenie Zajezdni Borek wraz z prawem opcji w zakresie
wykonania podbudowy.
1. Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiotem zapytania
ofertowego jest opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej
niezbędnej do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo
Budowlane i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany kompletnych
rozjazdów B10, B11, B18, B19 oraz odcinków torów na terenie Zajezdni Borek,
wraz z prawem opcji w zakresie wykonania podbudowy.
Zapraszamy do kontaktu oraz wizji lokalnej w celu dokonania
prawidłowej wyceny. Wizja lokalna po wcześniejszym telefonicznym umówieniu
terminu.
Projekt umowy, Ogólne wytyczne Zamawiającego
(OWZ) z lokalizacją rozjazdów w załączniku
UWAGA: składający ofertę wypełnia formularz elektroniczny oraz formularz papierowy
B 10 |
Wymiana kompletnego rozjazdu |
B 11 |
Wymiana kompletnego rozjazdu |
B 18 |
Wymiana kompletnego rozjazdu |
B 19 |
Wymiana kompletnego rozjazdu |
2. Termin realizacji zamówienia: W terminie do 136 dni od dnia zawarcia umowy, lub do150 dni w przypadku konieczności wykonania podbudowy w ramach prawa opcji zgodny z zapisami projektu umowy.
3. Opis warunków
udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (jeżeli
występują lub są wymagane):
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na zabudowie co najmniej 2 (dwóch) rozjazdów tramwajowych.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w zapytaniu ofertowym, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: Wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na zabudowie co najmniej 2 (dwóch) rozjazdów tramwajowych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Przesłany drogą elektroniczną pod adres d.derezinski@mpk.wroc.pl lub załączony załącznik do złożonej oferty.
Wymagane podpisanie umowy projekt umowy w
załączniku.
4. Kryteria oceny
ofert (z podaniem rodzaju i wagi): cena 100 %
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz
elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA
ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane
w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane,
z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności
określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w
art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa
rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne
przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które
jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie
znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo
dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania
z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej
staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach,
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1. W sytuacji kiedy
oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje
te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie
(np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.
2. Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę
dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę
informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie
odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji
w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885 887 432 lub
885887436
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?