- Strona główna
- Postępowanie ID 1032593
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wymiana kompletnych rozjazdów B42 B44, B46, B47 oraz odcinków torów na terenie Zajezdni Borek, wraz z prawem opcji w zakresie wykonania podbudowy.
Wystawiający
-
UżytkownikDawid Dereziński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-05 16:48:00
-
Składania2024-12-24 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-24 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia w zakresie: Wymiany kompletnych rozjazdów B10, B11, B18, B19 oraz odcinków torów na terenie Zajezdni Borek wraz z prawem opcji w zakresie wykonania podbudowy.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej niezbędnej do skutecznego zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany kompletnych rozjazdów B42, B44, B46, B47 oraz odcinków torów na terenie Zajezdni Borek, wraz z prawem opcji w zakresie wykonania podbudowy.
Zapraszamy do kontaktu oraz wizji lokalnej w celu dokonania prawidłowej wyceny. Wizja lokalna po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu.
Projekt umowy, Ogólne wytyczne Zamawiającego (OWZ) z lokalizacją rozjazdów w załączniku
B 42 | Wymiana kompletnego rozjazdu |
B 44 | Wymiana kompletnego rozjazdu |
B 46 | Wymiana kompletnego rozjazdu |
B 47 | Wymiana kompletnego rozjazdu |
2. Termin realizacji zamówienia: W terminie do 136 dni od dnia zawarcia umowy, lub do150 dni w przypadku konieczności wykonania podbudowy w ramach prawa opcji. zgodny z zapisami projektu umowy.
3. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (jeżeli występują lub są wymagane):
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na zabudowie co najmniej 2 (dwóch) rozjazdów tramwajowych.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w zapytaniu ofertowym, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: Wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na zabudowie co najmniej 2 (dwóch) rozjazdów tramwajowych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wymagane podpisanie umowy projekt umowy w załączniku.
4. Kryteria oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi): cena 100 %
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885 887 432 lub 885887436
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?