Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:03:58
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1040261
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1040261 : WSA-ZP-PP-01-2025 Wykonanie usługi niszczenia dokumentacji zawierającej dane prawnie chronione przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Piotr Kosicki
    • Organizacja
      Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-01-24 11:29:00
    • Składania
      2025-02-04 11:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-02-04 11:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.

     

    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa niszczenia dokumentacji zawierającej dane prawnie chronione przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964. 

    2. Okres realizacji umowy: od dnia 1 marca 2025 r. do 28 lutego 2027 r. 

    3. Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 

    4. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).


    WIZJA LOKALNA.

    1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji usług. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. 

    2. Miejsce realizacji usług jest w nast. lokalizacjach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie:

    1) ul. Jasna 6;

    2) ul. Pankiewicza 4;

    3) ul. Jana Kazimierza 10.

    3. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: lukasz.dolezynski@warszawa.wsa.gov.pl nast. informację: 

    1) dane wykonawcy;

    2) datę i godzinę planowanej wizji lokalnej;

    3) nr telefonu wykonawcy do kontaktu;

    4) liczbę osób które uczestniczyć będą w wizji lokalnej (max 3 osoby). 

    4. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.

    5. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.

    6. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.


    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, tj. zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587);

    2) posiadają instalację która umożliwia niszczenie dokumentów przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964;

    3) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych);


    WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

    Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

    Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.


    ZASADY PROWADZENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO 

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy. 


    ZAŁACZNIKI:

    załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

    załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

    załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

    załącznik nr 4 - Wstępny harmonogram odbioru pojemników.


    INFORMACJE NA TEMAT POSTĘPOWANIA 

     Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

    1) 22 553-78-63 Łukasz Doleżyński      - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia lub wizji lokalnej;

    2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki                - sprawy proceduralne;

    3) 22 553-78-66 Magdalena Jańczuk   - sprawy proceduralne.


    W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    -        tel. 22 101 02 02

    -        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34
    2025-01-24 11:29:00
    Postępowanie
    PPU WSA-ZP-PP-01-2025 .pdf pdf 309.41
    2025-01-24 11:29:00
    Postępowanie
    WSTĘPNY HARMONOGRAM ODBIORU POJEMNIKÓW.pdf pdf 51
    2025-01-24 11:29:00
    Postępowanie
    OPZ Opis Przedmiotu Zamówienia nisczenie dokumentów.docx.pdf pdf 125.89
    2025-01-24 11:29:00
    Postępowanie
    Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-PP-01-2025.pdf pdf 174.55
    2025-02-07 09:10:07
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-02-07 09:10:07
    Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
    Pismo Adm-290/35/25 z dn.07.02.2025

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    2025-02-07 09:03:11
    Piotr Kosicki Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
    2025-01-30 13:02:04
    Piotr Kosicki Pytanie
    W nawiązaniu do odpowiedzi na wiadomość do Zamawiającego, w której akceptują Państwo Certyfikat dla maszyny niszczącej wydany przez niezależnego Audytora spełniający poziom bezpieczeństwa P 3 niszczenia nośników informacji typu papier, zgodnie z tabelą 1, punktu 4.3 normy dla ISO/IEC 21964-2:2018, zgodnie z Tabelą 1, punktu 4.3 normy DIN 66399-2:2012, chcielibyśmy się dowiedzieć czy w takim razie zmienia się treść zapytania i zmieniają Państwo poziom niszczenia na niższy (P-3) ? Czy wymagany poziom P-4 jest dalej obowiązujący ?

    Odpowiedź
    Po analizie dokumentów które będą niszczone, Zamawiający uznał, iż wystarczający będzie poziom niszczenia P-3. Uprzednio przyjęty poziom niszczenia (P-4) dotyczył niszczenia akt sądowych, tym przypadku dokumenty przeznaczone do niszczenia
    zawierają dane wrażliwe, stąd decyzja że poziom (P-4) jest nadmiarowy i wystarczający będzie w tym wypadku poziom (P-3).

    P-3 (Szerokość ścinka ≤ 2 mm. Powierzchnia ścinka ≤ 320 mm².) Zalecane dla nośników danych i dokumentów zawierających informacje wrażliwe i poufne. Klasa ochrony 1, 2.

    W konsekwencji powyższego Zamawiający:
    1) we wszystkich miejscach gdzie użyto w treści postępowania lub Umowy sformułowania (P4) zastępuje sformułowaniem (P3);
    2) wydłuża termin składania ofert do 4 lutego 2025 r.
    2025-01-28 11:07:49
    Piotr Kosicki Pytanie:
    Zwracam się do Zamawiającego z zapytaniem, czy w ramach trwającego postępowania i w celu potwierdzenia cięcia poufnego nośników danych papierowych, zaakceptowany zostanie jako spełniający wymagania SIWZ - Certyfikat dla maszyny niszczącej wydany przez niezależnego Audytora spełniający poziom bezpieczeństwa P 3 niszczenia nośników informacji typu papier, zgodnie z tabelą 1, punktu 4.3 normy dla ISO/IEC 21964-2:2018, zgodnie z Tabelą 1, punktu 4.3 normy DIN 66399-2:2012.

    Odpowiedź.
    Zamawiający dopuszcza taki certyfikat dla maszyny niszczącej.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Zniszczenia dokumentacji zawierającej dane prawnie chronione przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964. Koszt zniszczenia dokumentów na podstawie protokołu odbioru (ilość dokumentów określona w tonach). Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy (PPU). 30 tona - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Zryczałtowana opłata miesięczna Zryczałtowana opłata miesięczna za udostępnienie Zamawiającemu 35 pojemników do zbiórki dokumentów w całym okresie realizacji umowy oraz wymianę ok 360 zapełnionych pojemników w całym okresie trwania umowy. Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy (PPU). 24 miesiąc - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - Oświadczam, że będę realizować przedmiot zamówienia w okresie trwania umowy, tj. 01.03.2025 r. - 28.02.2027 r. - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuje" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, postanowieniami umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest potwierdzić, iż posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych) - Należy załączyć skan (PDF) aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest potwierdzić, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, tj. zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587); - Należy załączyć skan (PDF) zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydanego na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest potwierdzić, iż posiada instalację która umożliwia niszczenie dokumentów przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964 - Należy załączyć skan (PDF) certyfikatu lub inny dokument potwierdzający iż Wykonawca posiada instalację która umożliwia niszczenie dokumentów przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964. Dopuszcza się także złożenie oświadczenia własnego przez Wykonawcę które potwierdzać będzie ten fakt. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    455
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć