Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 22:50:02
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1049844
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1049844 : RRG.271.2.2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Gerard Kowalczyk
    • Organizacja
      Gmina Trawniki
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-01-20 13:29:00
    • Składania
      2025-02-04 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-02-04 09:05:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    00.Ogłoszenie_o_zamówieniu_nr_2025-BZP_00048608-01.pdf pdf 166.22
    2025-01-20 13:29:00
    Postępowanie
    01.SWZ_zakup_komp.pdf pdf 495.4
    2025-01-20 13:29:00
    Postępowanie
    02.Zał_SWZ_1-4.zip zip 417.33
    2025-01-20 13:29:00
    Postępowanie
    03.Załącznik_nr_5_do_SWZ-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 178.39
    2025-01-20 13:29:00
    Postępowanie
    Informacja o wyborze ponownym najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 348.09
    2025-03-18 13:10:25
    Publiczna wiadomość
    Pytania_odpowiedzi_24.01.2025.pdf pdf 172.96
    2025-01-24 12:30:32
    Publiczna wiadomość
    01.Pytanie_odpowiedź_27.01.2025.pdf pdf 448.4
    2025-01-27 14:41:26
    Publiczna wiadomość
    02.Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2025-BZP 00066603-01.pdf pdf 37.6
    2025-01-27 14:41:26
    Publiczna wiadomość
    03.SWZ_zakup_komp_zm_27.01.2025.pdf pdf 495.04
    2025-01-27 14:41:26
    Publiczna wiadomość
    04.Załącznik_nr_5_do_SWZ-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zm.27.01.2025.pdf pdf 178.39
    2025-01-27 14:41:26
    Publiczna wiadomość
    01.Pytanie_odpowiedź_27.01.2025_2.pdf pdf 259.86
    2025-01-27 16:16:11
    Publiczna wiadomość
    02.Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2025-BZP 00067144-01.pdf pdf 37.61
    2025-01-27 16:16:11
    Publiczna wiadomość
    03.SWZ_zakup_komp_zm_27.01.2025_v2.pdf pdf 495.05
    2025-01-27 16:16:11
    Publiczna wiadomość
    Pytania_odpowiedzi_29.01.2025.pdf pdf 484.12
    2025-01-29 13:39:13
    Publiczna wiadomość
    Załącznik_nr_5_do_SWZ-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pop.29.01.2025.pdf pdf 178.39
    2025-01-29 13:39:13
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 212.86
    2025-02-04 11:26:50
    Publiczna wiadomość
    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 302.46
    2025-02-20 09:20:45
    Publiczna wiadomość
    Informacja o kwocie przeznaczoną na realizację zamówienia.pdf pdf 283.26
    2025-02-04 09:00:00
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-03-18 13:10:25
    Gerard Kowalczyk Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty.

    Dotyczy przetargu pn. Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
    Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00048608/01 z dnia 2025-01-20.

    Na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą", Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu pn. Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” Wykonawcy g.IT Solutions Michał Daszkiewicz, ul. Grunwaldzka 5e, 99-300 Kutno, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy, dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert pozostałych w postępowaniu. Mając na uwadze powyższe Zamawiający na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy, informuje, że:

    1) oferta kolejnego nie odrzuconego Wykonawcy tj. Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie po wyrażaniu przez niego zgody została wybrana jako oferta najkorzystniejsza. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty –Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 60,00 punktów w kryterium „Cena” i 40,00 punktów w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie 100,00 punktów;

    2) pozostałe oceniane oferty złożyli następujący wykonawcy:
    - NEO-SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80b, 87-300 Brodnica. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 50,23 pkt. w kryterium „Cena” i 0,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 50,23 punktów;
    - PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 55,49 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 95,49 punktów;
    - SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 55,06 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 95,06 punktów;
    - "e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 53,19 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 93,19 punktów.

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    2025-02-20 09:20:45
    Gerard Kowalczyk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczana na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

    Dotyczy przetargu pn. Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
    Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00048608/01 z dnia 2025-01-20.

    Na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą", zamawiający informuje, że w postępowaniu pn. Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”:
    1) oferta wykonawcy g.IT Solutions Michał Daszkiewicz, ul. Grunwaldzka 5e, 99-300 Kutno została wybrana jako oferta najkorzystniejsza. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty –Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 60,00 punktów w kryterium „Cena” i 40,00 punktów w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie 100,00 punktów.
    2) pozostałe oceniane oferty złożyli następujący wykonawcy:
    - NEO-SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80b, 87-300 Brodnica. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 46,90 pkt. w kryterium „Cena” i 0,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 46,90 punktów;
    - PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 51,82 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 91,82 punktów;
    - SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 51,42 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 91,42 punktów;
    - "e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 49,67 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 89,67 punktów;
    - Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 56,03 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Warunki serwisu gwarancyjnego zestawów komputerowych”. Oferta otrzymała łącznie – 96,03 punktów.

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    2025-02-04 11:26:50
    Gerard Kowalczyk INFORMACJA na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    I. Dotyczy przetargu prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) pn. Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
    Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.

    II. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 04.02.2025r., po godzinie 9:05, zostały odszyfrowane i otworzone następujące oferty:
    Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock. NIP: 7740013894. Cena brutto – 91 143,00 zł.
    NEO-SYSTEM Marcin Krajewski, ul. Podgórna 80b, 87-300 Brodnica. NIP: 8741488536. Cena brutto – 109 998,90 zł.
    ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce. NIP: 6572982438. Cena brutto – 115 432,60 zł.
    PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków. NIP: 6761000896. Cena brutto – 99 554,43 zł.
    SIETOM Sp. z o.o., ul. Rakietowa 22, 80-298 Gdańsk. NIP: 584025185. Cena brutto – 100 331,10 zł.
    g.IT Solutions Michał Daszkiewicz, ul. Grunwaldzka 5e, 99-300 Kutno. NIP: 7752645536.Cena brutto – 85 981,92 zł.
    "e-Tech"® Jacek Sójka Spółka Jawna, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź. NIP: 728268087.Cena brutto – 103 869,81 zł.
    Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie. NIP: 4980138493. Cena brutto – 92 077,80 zł.

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2025-02-04 09:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi - 117 305,31 zł brutto.

    Załączniki

    • Informacja o kwocie [...].pdf
    2025-01-29 13:39:13
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
    Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00048608/01 z dnia 2025-01-20.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi.

    Pytanie 1:
    Czy zaoferowane modele komputerów mają mieć konfiguracje fabryczne producenta, czy też Zamawiający dopuszcza modyfikacje modeli bazowych ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający zwraca uwagę na wymagania zawarte w Załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) w wierszu „Warunki gwarancyjne, wsparcie techniczne” oraz „Co najmniej pięcioletnia gwarancja producenta, obejmująca wszystkie komponenty komputera” oraz „Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu na jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta”. Powyższe wymagania według wiedzy Zamawiającego wykluczają zaoferowanie komputerów o zmodyfikowanej konfiguracji, chyba że po modyfikacji nadal będą one spełniać wszystkie wymagania OPZ, w tym przytoczone powyżej.
    Jednocześnie Zamawiający prostuje omyłkę pisarską w wierszu „Warunki gwarancyjne, wsparcie techniczne”.
    Zdanie:
    „Co najmniej pięcioletnia gwarancja producenta, obejmująca wszystkie komponenty komputera monitor”
    powinno brzmieć:
    „Co najmniej pięcioletnia gwarancja producenta, obejmująca wszystkie komponenty komputera”.
    Zamawiający wyjaśnia, że monitorów dotyczy osobne wymaganie zawarte w wierszu „Warunki gwarancyjne, wsparcie techniczne”, tj. „Co najmniej pięcioletnia gwarancja producenta na monitor”.
    Zamawiający w związku z odpowiedzią i wprowadzoną poprawą omyłki psarskiej załącza poprawiony Załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
    Pytanie 2:
    Jakiej informacji Zamawiający oczekuje od oferentów wymagając w załączniku nr 1 – Formularz oferty - podania informacji - cyt;. „Producent i model urządzenia, producent i model procesora w urządzeniu (jeżeli dotyczy), producent, nazwa i wersja systemu operacyjnego (jeżeli dotyczy)?
    Czy zadaniem Zamawiającego „model urządzenia” ma być tożsamym z PN (Part Number) (jednoznacznie definiującym oferowany produkt), po którym na stronie producenta będzie możliwa identyfikacja podkuty, czy tez Zamawiający dopuszcza oznaczenia własne oferentów, nic nie wnoszące do tematu ?
    Przykład, jak już ktoś tam powołuje się na Dell-a to pójdźmy tym torem. Producent - Dell Model – Vostro
    Bez PN taka informacja nie stanowi wielkiej wartości, jednak jeśli dodamy PN, to uzyskujemy pełną informacje.
    PN: np. N3404PVNB3530EMEA01
    Mając teraz te informacje jesteśmy w stanie w sposób szybki i transparentny dokonać oceny technicznej zaoferowanego rozwiązania (w tym przypadku celowo podałem PN notebook-a, żeby nikomu niczego nie sugerować).
    Odpowiedź:
    Zamawiający wymaga podania producenta i modelu, przy czym określenie modelu ma być zgodne z polityką danego producenta i musi być zgodne m.in. z oznaczeniem modelu widocznym na wydruku ze strony producenta systemu operacyjnego potwierdzającym kompatybilność komputera z oferowanym systemem oraz na deklaracji zgodności z dyrektywą RoHS np.: Lenovo ThinkBook 16 G6, HP ProBook 460 G11, ASUS Zenbook 14, Dell Vostro 3530.
    Uwaga! Powyższe stanowi wyłącznie przykład podawania informacji w formularzu oferty w zakresie „Producent i model urządzenia”, przykład ten nie może stanowić jakiejkolwiek wskazówki dla Wykonawców w zakresie doboru oferowanego sprzętu, Zamawiający celowo wskazał modele komputerów typu notebook, które w oczywisty sposób nie mogą spełniać wymagań zawartych w Załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
    Zamawiający nie wymaga podawania oznaczenia PN (Part Number), chyba że jest on jedynym oznaczeniem pozwalającym na odróżnienie modeli oferowanych przez danego producenta i pojawia się w treści przedmiotowych środków dowodowych.
    Pytanie 3:
    Z czego mają wynikać zaoferowane warunki gwarancyjno serwisowe, tj. wymagane 5 lat w miejscu użytkowania w następnym dniu roboczym z opcją pozostawienia uszkodzonego dysku, o ile nie wynikać będą bezpośrednio z PN oferowanego produktu lub dołączonej opcji serwisowej z podaniem jej PN ?
    Czy sama deklaracja przez oferentów spełnienia w/w warunków będzie uznana przez Zamawiającego za spełnienie tychże wymogów ?
    Odpowiedź:
    Zaoferowane warunki gwarancyjno – serwisowe muszą być weryfikowalne na witrynie internetowej prowadzonej przez producenta komputera poprzez podanie ręczne lub automatyczne wykrycie numeru seryjnego. Zamawiający zwraca uwagę na wymagania zawarte w wierszu „Warunki gwarancyjne, wsparcie techniczne”:
    „Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu na jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta (identyfikacja komputera: automatyczna lub poprzez ręczne wprowadzenie numeru seryjnego, konfiguracja, rodzaj gwarancji, data wygaśnięcia gwarancji, aktualizacje, możliwość pobrania dedykowanego oprogramowania – co najmniej sterowników)”.

    II. Zamawiający informuje, że odpowiedź na pytanie stają się integralną częścią SWZ i będą wiążąca przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_2 [...].pdf
    • Załącznik_nr_5_do_SW [...].pdf
    2025-01-27 16:16:11
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
    Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00048608/01 z dnia 2025-01-20.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytanie oraz odpowiedź.
    Pytanie:
    W związku ze zmianą opisu przedmiotu zamówienia w dniu 27.01.2025 r. Prosimy o możliwość dłuższego przesunięcia terminu składania ofert.
    Uległy zmianie warunki serwisowe sprzętu komputerowego, które należy u producenta sprzętu. Termin wydłużenia o 1 dzień jest niewystarczający dla Wykonawców ponieważ wymaga to zmiany polis serwisowych na które Wykonawca czeka około 3 dni roboczych. Czy zamawiający przesunie termin składania ofert do dnia: 04.02.2025 ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający wyraża zgodę i przesuwa termin składania i otwarcia ofert na dzień 04.02.2025r.

    II. Na podstawie art. 286 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
    1) SWZ – Rozdział XII – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
    Przed zmianą:
    XII.2. Termin składania ofert do dnia 30.01.2025 r. do godziny 9:00.
    XII.3. Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy w dniu 30.01.2025 r. , o godzinie 9:05.
    Po zmianie:
    XII.2. Termin składania ofert do dnia 04.02.2025 r. do godziny 9:00.
    XII.3. Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy w dniu 04.02.2025 r. , o godzinie 9:05.
    2) SWZ – Rozdział X – Termin związania ofertą.
    Przed zmianą:
    X.1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 28.02.2025 r.
    Po zmianie:
    X.1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 05.03.2025 r.

    III. Na podstawie art. 286 ust. 9 ustawy Zamawiający w związku z wprowadzoną odpowiedzią na pytanie oraz zmianami w SWZ zmienia ogłoszenie o zamówieniu. W załączeniu – Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

    IV. Zamawiający informuje, że odpowiedź na pytanie stają się integralną częścią SWZ i będą wiążąca przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian. W załączeniu – zmieniona Specyfikacja warunków zamówienia

    Załączniki

    • 01.Pytanie_odpowiedź [...].pdf
    • 02.Ogłoszenie o zmia [...].pdf
    • 03.SWZ_zakup_komp_zm [...].pdf
    2025-01-27 14:41:26
    Gerard Kowalczyk Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
    Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00048608/01 z dnia 2025-01-20.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytanie oraz odpowiedź.
    Pytanie:
    Pytanie dot. zestawów komputerowych z oprogramowaniem
    Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga:
    "Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu na jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta (automatyczna identyfikacja komputera … diagnostyka, dedykowane oprogramowanie, tworzenie dysku recovery systemu operacyjnego)"
    Tak przygotowany Opis Przedmiotu Zamówienia może rodzić szereg podejrzeń co do intencji Zamawiającego, który wydaje się, że celowo i świadomie stara się ograniczyć konkurencyjność postępowania w tym przypadku do firmy Dell. W szczególności zgodnie z art. 29 ust. 2 ustawy PZP przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Zamawiający nie może w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego formułować opisu przedmiotu zamówienia w sposób, który bezpośrednio (jeżeli zamawiający wprost stosuje nazwy własne wskazujące konkretnego wykonawcę lub produkt) lub nawet pośrednio (jeśli nazwy własne nie zostaną wskazane, ale szczegółowy opis parametrów wskazuje na konkretny produkt) godziłby w zasadę uczciwej konkurencji. Dyskryminujące opisanie przedmiotu zamówienia wpływa bowiem na mniejszą liczbę złożonych w postępowaniu ofert oraz może powodować oferowanie przez wykonawców produktów tylko i wyłącznie jednego producenta czy dystrybutora. W efekcie prowadzi to do powstania ułomnego rynku kreowanego przez Zamawiających, na którym rzeczywistą konkurencję zastępuje quasi - konkurencja między dostawcami tej samej technologii lub produktów tego samego producenta lub dystrybutora. Dodatkowo, działaniem wbrew zasadzie uczciwej konkurencji jest zbyt rygorystyczne określenie wymagań co do przedmiotu zamówienia, które nie są uzasadnione, a jednocześnie ograniczają krąg wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia.
    W związku z powyższym prosimy o usunięcie tych zapisów.
    Odpowiedź:
    W związku z pytaniem Wykonawcy Zamawiający dokonuje modyfikacji wymagania w Załączniku nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poz. 3.1. „Zakup zestawów komputerowych z oprogramowaniem”.
    Wymaganie w wierszu „Warunki gwarancyjne, wsparcie techniczne” przed zmianą:
    „Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu na jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta (automatyczna identyfikacja komputera, konfiguracja, rodzaj gwarancji, data wygaśnięcia gwarancji, aktualizacje, diagnostyka, dedykowane oprogramowanie, tworzenie dysku recovery systemu operacyjnego)”.
    Wymaganie w wierszu „Warunki gwarancyjne, wsparcie techniczne” po zmianie otrzymuje brzmienie:
    „Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu na jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta (identyfikacja komputera: automatyczna lub poprzez ręczne wprowadzenie numeru seryjnego, konfiguracja, rodzaj gwarancji, data wygaśnięcia gwarancji, aktualizacje, możliwość pobrania dedykowanego oprogramowania – co najmniej sterowników)”.

    II. Na podstawie art. 286 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
    1) SWZ – Rozdział XII – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
    Przed zmianą:
    XII.2. Termin składania ofert do dnia 29.01.2025 r. do godziny 9:00.
    XII.3. Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy w dniu 29.01.2025 r. , o godzinie 9:05.
    Po zmianie:
    XII.2. Termin składania ofert do dnia 30.01.2025 r. do godziny 9:00.
    XII.3. Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy w dniu 30.01.2025 r. , o godzinie 9:05.
    2) SWZ – Rozdział X – Termin związania ofertą.
    Przed zmianą:
    X.1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 27.02.2025 r.
    Po zmianie:
    X.1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 28.02.2025 r.
    3) Zamawiający w związku z odpowiedzią na pytanie zmienia Załącznik nr 5 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w załączeniu).

    III. Na podstawie art. 286 ust. 9 ustawy Zamawiający w związku z wprowadzoną odpowiedzią na pytanie oraz zmianami w SWZ zmienia ogłoszenie o zamówieniu. W załączeniu – Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

    IV. Zamawiający informuje, że odpowiedź na pytanie stają się integralną częścią SWZ i będą wiążąca przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian. W załączeniu – zmieniona Specyfikacja warunków zamówienia.

    Załączniki

    • 01.Pytanie_odpowiedź [...].pdf
    • 02.Ogłoszenie o zmia [...].pdf
    • 03.SWZ_zakup_komp_zm [...].pdf
    • 04.Załącznik_nr_5_do [...].pdf
    2025-01-24 12:30:32
    Gerard Kowalczyk Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Trawniki w ramach projektu „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego”.
    Projekt pn. „Zwiększenie dostępności elektronicznych usług publicznych i informacji przestrzennej w gminach subregionu lubelskiego” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00048608/01 z dnia 2025-01-20.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi.

    1. Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie pakietu biurowego było zainstalowane na komputerach przez Wykonawcę ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający wymaga aby oprogramowanie pakietu biurowego było zainstalowane na komputerach, przy czym Zamawiający nie określa, czy ma być ono zainstalowane przez wykonawcę, producenta komputera czy inny podmiot, pozostawiając w tym zakresie swobodę wykonawcy.

    2. Czy Zamawiający wymaga aby licencje oprogramowania pakietu office były przypisywane do konta Zamawiającego, aby w przyszłości była możliwość przeniesienia licencji na inny komputer ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie formułuje takiego wymagania, pozostawiając w tym zakresie swobodę Wykonawcy.

    II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_2 [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    1041
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć