- Strona główna
- Postępowanie ID 1054135
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1054135 :
RRG.271.3.2025 Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
Wystawiający
-
UżytkownikGerard Kowalczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-28 15:19:00
-
Składania2025-02-13 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-13 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-04
14:43:27
|
Gerard Kowalczyk |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
zamieszczana
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania. Dotyczy przetargu pn. „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów”. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01 z dnia 2025-01-28. Na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą", zamawiający informuje, że w postępowaniu pn. „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów”: 1) oferta wykonawcy WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik została wybrana jako najkorzystniejsza. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 60,00 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie 100,00 punktów; 2) pozostałe oferty złożyli następujący wykonawcy: - Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie, ul. Antoniny Grygowej 23, 20-260 Lublin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 55,76 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 95,76 punktów; - Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak, ul. Lipowa 67C, 21-040 Kalinówka. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 51,65 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 91,65 punktów; - DROGBUD LUBLIN Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5A/39A, 20-704 Lulin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 49,66 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 89,66 punktów; - Zakład Budowlano-Drogowy "DROGMOST" Łukasz Michalski Spółka z o.o., Mokre 24d, 22-400 Zamość. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 44,20 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 84,20 punktów; - STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 47,89 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 87,89 punktów; - ARPOL Arkadiusz Porzak, Ciecierzyn 64, 21-003 Ciecierzyn. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 45,14 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 85,14 punktów; - GR Development Group Sp. z o.o., ul. Szkolna 11g, 22-300 Krasnystaw. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 51,38 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 91,38 punktów. - PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10e, 23-200 Kraśnik. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 59,20 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 99,20 punktów; - Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 43,38 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 83,38 punktów; - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy o uzyskała 52,56 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 92,56 punktów; - PREF-BET Wytwórnia Mas Bitumicznych, Betonu i Prefabrykatów Spółka z o.o., Pawłów, ul. Lubelska 80, 22-170 Rejowiec Fabryczny. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 53,08 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 93,08 punktów; - Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe, ul. Gęsia 27/6, 20-719 Lublin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 43,75 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 83,75 punktów; - ”Wojtal’’ Sp. z o.o., Siennica Nadolna 49, 22-302 Siennica Nadolna. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 40,14 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 80,14 punktów. Załączniki |
2025-02-13
10:53:07
|
Gerard Kowalczyk |
INFORMACJA
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych. I. Dotyczy przetargu prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) na „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów”. II. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 13.02.20254 r., po godzinie 9:05, zostały odszyfrowane i otworzone następujące oferty: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie, ul. Antoniny Grygowej 23, 20-260 Lublin, NIP 7120151231. Cena (brutto) – 2 433 569,05 zł Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak, ul. Lipowa 67C, 21-040 Kalinówka, NIP 5641691578. Cena (brutto) – 2 627 076,10 zł DROGBUD LUBLIN Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5A/39A, 20-704 Lulin, NIP 7123466567. Cena (brutto) – 2 732 159,15 zł Zakład Budowlano-Drogowy "DROGMOST" Łukasz Michalski Spółka z o.o., Mokre 24d, 22-400 Zamość, NIP 9223075459. Cena (brutto) – 3 069 477,39 zł STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, NIP 5210421928. Cena (brutto) – 2 833 090,67 zł ARPOL Arkadiusz Porzak, Ciecierzyn 64, 21-003 Ciecierzyn, NIP 7132494451. Cena (brutto) – 3 005 802,09 zł GR Development Group Sp. z o.o., ul. Szkolna 11g, 22-300 Krasnystaw, NIP 7123434254. Cena (brutto) – 2 640 852,72 zł PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10e, 23-200 Kraśnik, NIP 8161465524. Cena (brutto) – 2 292 150,93 zł Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8220010022. Cena (brutto) – 3 127 489,94 zł Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, NIP 9222295093. Cena (brutto) – 2 581 480,54 zł WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik, NIP 7150200454. Cena (brutto) – 2 261 400,89 zł PREF-BET Wytwórnia Mas Bitumicznych, Betonu i Prefabrykatów Spółka z o.o., Pawłów, ul. Lubelska 80, 22-170 Rejowiec Fabryczny, NIP 5632430186. Cena (brutto) – 2 555 983,64 zł Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe, ul. Gęsia 27/6, 20-719 Lublin, NIP 8621561638. Cena (brutto) – 3 101 016,35 zł ‘’Wojtal’’ Sp. z o.o., Siennica Nadolna 49, 22-302 Siennica Nadolna, NIP 5641789136. Cena (brutto) – 3 380 355,38 zł Załączniki |
2025-02-13
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
informuje,
iż
kwota
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi
-
3
350
000,00
zł
brutto.
Załączniki |
2025-02-11
10:07:35
|
Gerard Kowalczyk |
Dotyczy
przetargu
pn.
Przebudowa
i
modernizacja
drogi
gminnej
105724
L
w
m.
Siostrzytów. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01z dnia 2025-01-28. I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi. 1) Po przeanalizowaniu Projektu Wykonawczego stwierdzono, że warstwy konstrukcyjne nawierzchni nie przewidują odsadzek konstrukcyjnych. Z uwagi na prawidłowe wykonanie robót prosimy o wprowadzenie zmian w ilościach przedmiarowych uwzględniających odsadzki konstrukcyjne. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że odsadzki konstrukcyjne należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz technologią wykonywania kolejnych warstw. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z rozdziałem III pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) „Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowych oraz SST”. 2) Czy Zamawiający dopuści wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki związanej cementem C1,5/2, grubość warstwy 20 cm, metodą stabilizacji na miejscu z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu wykonywanej na podstawie zatwierdzonej recepty laboratoryjnej? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki związanej cementem C1,5/2, grubość warstwy 20 cm, metodą stabilizacji na miejscu z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu, mieszanka ma być wykonywana na podstawie zatwierdzonej recepty laboratoryjnej. 3) Prosimy o potwierdzenie, że obowiązującą kategorią obciążenia ruchem, w zakresie wymagań dla mieszanek mineralno-asfaltowych na w/w zadaniu to KR 1-2. Odpowiedź: Zamawiający, potwierdza, że obowiązującą kategorią obciążenia ruchem, w zakresie wymagań dla mieszanek mineralno-asfaltowych to kategoria KR 1-2. 4) Prosimy o zamieszczenie SST D-04.02.02 dotyczącej wykonania warstwy ulepszonego podłoża mechanicznie z kruszywa Cnr, grubość warstwy 25 cm. Odpowiedź: Zamawiający, załącza Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych nr D-04.02.02. 5) Prosimy o dołączenie do dokumentacji tabeli robót ziemnych. Odpowiedź: Zamawiający, załącza tabelę robót ziemnych. 6) Ilości robót przyjęte w przedmiarze robót dla poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni nie uwzględniają powierzchni odsadzek na poszczególnych warstwach. Powierzchnie warstw konstrukcyjnych z uwzględnieniem odsadzek są znacznie większe niż przedstawione w przedmiarze. Prosimy o zaktualizowanie przedmiaru robót o zwiększone ilości warstw konstrukcyjnych.. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że odsadzki konstrukcyjne należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz technologią wykonywania kolejnych warstw. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z rozdziałem III pkt 3 SWZ „Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowych oraz SST”. II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian. Załączniki |
2025-02-07
15:11:33
|
Gerard Kowalczyk |
Dotyczy
przetargu
pn.
Przebudowa
i
modernizacja
drogi
gminnej
105724
L
w
m.
Siostrzytów. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01z dnia 2025-01-28. I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi. 1) W odpowiedzi nr 6 z 06-02-2025 Zamawiający napisał, że zarówno w zad. 1 jak i 2 mają być takie same słupy oświetleniowe, tj. o wysokości 7 m, z wysięgnikiem o wysokości 1 m. Chcemy się upewnić, że nie zaszła pomyłka odnośnie słupów w zad. 2, ponieważ w projekcie są słupy o wysokości 10 m. Wysokość wysięgnika nie jest podana. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje treść odpowiedzi na pytanie nr 6 z dnia 06.02.2025r. 2) W związku z rozbieżnościami w zapisach umowy, proszę o wskazanie terminu w jakim Wykonawca ma obowiązek przedstawić HRF?: §2.4. "Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawia Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy. Harmonogram powinien obejmować wskazanie zakresu rzeczowego i finansowego planowanych do wykonania robót." §6.1.3.: "w miarę potrzeb oraz postępu prac, a także na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do zmiany (aktualizacji) harmonogramu rzeczowo-finansowego, który został złożony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy i stanowi załącznik do niniejszej umowy. Zmiana harmonogramu nie wymaga formy pisemnego aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia Zamawiającego celem jej zaakceptowania. Zmiana (aktualizacja) harmonogramu musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do zmiany (aktualizacji) harmonogramu w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego w powyższym terminie pisemnie uwag do zmiany (aktualizacji) harmonogramu, Wykonawca je uwzględni. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, do dostosowania harmonogramu rzeczowo-finansowego do wskazań Zamawiającego." Odpowiedź: Zamawiający informuje, że §2.4. projektu umowy dotyczy złożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego (HRF) po podpisaniu umowy i zgodnie z tym § Wykonawca składa HRF w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Natomiast §6.1.3 projektu umowy dotyczy zmian lub aktualizacji HRF w trakcie realizacji inwestycji i Wykonawca jeżeli zajdzie potrzeba zmian lub aktualizacji będzie mógł złożyć HRF do Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu takiej sytuacji. 3) Prosimy o potwierdzenie, że na w/w zadaniu nie istnieje konieczność wycinki drzew oraz rozbiórki i ponownego ustawienia ogrodzeń. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza w przedmiotowym zamówieniu Wykonawca nie będzie wycinał drzew oraz rozbierał i ponownie ustawiał ogrodzenia. II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian. Załączniki |
2025-02-06
08:56:58
|
Gerard Kowalczyk |
Dotyczy
przetargu
pn.
Przebudowa
i
modernizacja
drogi
gminnej
105724
L
w
m.
Siostrzytów. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01z dnia 2025-01-28. I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi. Zadanie 1 i 2 - oświetlenie drogowe: 1) Ponieważ Zamawiający chce aby słupy i oprawy oświetleniowe były jak najbardziej zbliżone do zamontowanych przy realizacji wcześniejszych etapów zadania, prosimy o podanie nazw i typów słupów oraz opraw oświetleniowych użytych przy realizacji wcześniejszych etapów zadania. Odpowiedź: Parametry słupów dla zadania nr 1 i 2: - słupy stalowe, stożkowe, okrągłe, ocynkowane o wysokości 7m, ścianka słupa o grubości 3mm - wysięgniki stalowe o wysokości 1m, długości ramienia 1m i kącie pochylenia ramienia 10°, łukowe Parametry opraw: - zgodne z zapisami załącznika 9 do SWZ - dla parametrów nieokreślonych w załączniku nr 9 obowiązują zapisy zawarte w dokumentacji - temperatura barwowa źródeł światła: 4000K ±10% - rodzaj opraw zamontowanych na słupkach 1-5: oprawy Philips UniStreet gen2 wraz z zewnętrznym sterownikiem oprawy oświetleniowej (oprawa i sterownik zgodny z istniejącym systemem sterowania Interact City) 2) Czy pkt. 2 załącznika 9 do SWZ oznacza, że Wykonawca ma dokonać zmian w projektach? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że Wykonawca ma dokonać zmian w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 9 do swz. 3) Które parametry opraw ośw. Wykonawca ma brać pod uwagę: te z projektów czy z pkt. 2.3 załącznika 9 do SWZ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów: - załącznik nr 9 do SWZ - projekty, - STWiORB, - przedmiary robót załączone do SWZ. Zadanie 1 - oświetlenie drogowe: 4) W pkt. 2.1.2 załącznika nr 9 Zamawiający napisał "montaż 6 słupów oświetleniowych, które zostaną podłączone do istniejącej sieci elektroenergetycznej będącej własnością Gminy Trawniki", natomiast w pkt. 2.3 Zamawiający wymaga "zmian w dokumentacji", m. in. "montaż i uruchomienie systemu sterowania i zarządzania oświetleniem [...] wraz z oprogramowaniem do zarządzania […]", "zakupu oprogramowania wraz z licencją", itp. Prosimy, aby Zamawiający sprecyzował czy słup ośw. nr 6 ma być podłączony do słupa nr 5 a cała linia ośw. ma być podłączona do szafy ośw., w której jest zastosowany programator astronomiczny czy ma być zastosowane inne rozwiązanie? Jeżeli tak to jakie konkretnie? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że obwód oświetleniowy ujęty w zadaniu nr 1 ma zostać podłączony do istniejącego słupa nr 5 stanowiącego element istniejącej sieci elektroenergetycznej będącej własnością Gminy Trawniki. Istniejący obwód oświetleniowy (słupy 1-5) zasilany jest z istniejącej szafy oświetleniowej sterowanej poprzez zegar zintegrowany z system midiBlue NFC. Zamawiający w zamówieniu zawarł założenia dla systemu sterowania poszczególnymi oprawami nie zaś szafą (ten system już istnieje). Zamawiający informuje, że używa dwóch niezależnych systemów: - do sterowania oprawami oświetleniowymi – system Interact City, - do sterowania obwodami oświetleniowymi (szafami oświetleniowymi) – system midiBlue NFC. Zamawiający pozostawił Wykonawcy do wyboru dwa warianty systemu sterowania zainstalowanymi podczas realizacji zamówienia oprawami: I wariant: przyłączenie zainstalowanych opraw do systemu Interact City wraz z ich uruchomieniem w systemie (lampy kompatybilne z systemem); II wariant: wykonanie nowego systemu sterowania oprawami zgodnie z założeniami zawartymi w załączniku nr 9 do swz. Zadanie 2, oświetlenie drogowe: 5) W pkt. 2.2.2 załącznika nr 9 Zamawiający napisał "montaż 6 słupów oświetleniowych wraz z oprawamii linią zasilająca (podłączenie linii zasilającej do słupa nr 22 będącego własnością PGE [...])", natomiast w pkt. 2.3 Zamawiający wymaga "zmian w dokumentacji", m. in. "montaż i uruchomienie systemu sterowania i zarządzania oświetleniem [...] wraz z oprogramowaniem do zarządzania […]", "zakupu oprogramowania wraz z licencją", itp. Prosimy, aby Zamawiający sprecyzował czy słupy ośw. nr 22/4 i 22/5 mają być podłączone do słupa nr 22 czy ma być zastosowane inne rozwiązanie? Jeżeli tak to jakie konkretnie? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że obwód oświetleniowy ujęty w zadaniu nr 2 ma zostać podłączony do istniejącego słupa nr 22 będącego własnością PGE własnością Gminy Trawniki. Istniejący obwód oświetleniowy (obwód podwieszany, słupy 3-22 będące własnością PGE) zasilany jest z istniejącej szafy oświetleniowej sterowanej poprzez zegar zintegrowany z system midiBlue NFC. Zamawiający w zamówieniu zawarł założenia dla systemu sterowania poszczególnymi oprawami nie zaś szafą (ten system już istnieje). Zamawiający informuje, że używa dwóch niezależnych systemów: - do sterowania oprawami oświetleniowymi – system Interact City, - do sterowania obwodami oświetleniowymi (szafami oświetleniowymi) – system midiBlue NFC. Zamawiający pozostawił wykonawcy do wyboru dwa warianty systemu sterowania zainstalowanymi podczas realizacji zamówienia oprawami: I wariant: przyłączenie zainstalowanych opraw do systemu Interact City wraz z ich uruchomieniem w systemie (lampy kompatybilne z systemem); II wariant: wykonanie nowego systemu sterowania oprawami zgodnie z założeniami zawartymi w załączniku nr 9 do swz. 6) W dokumentacji, w opisie, pkt. 3.8 jest napisane, że słupy ośw. mają być aluminiowe a w tabeli montażowej, że mają być stalowe. Prosimy o sprecyzowanie jakie mają być słupy i wysięgniki. Wysięgniki mają być proste czy łukowe? Prosimy o podanie wysokości, na której mają być zawieszone oprawy ośw. Odpowiedź: Parametry słupów dla zadania nr 1 i 2: - słupy stalowe, stożkowe, okrągłe, ocynkowane o wysokości 7m, ścianka słupa o grubości 3mm - wysięgniki o wysokości 1m, długości ramienia 1m i kącie pochylenia ramienia 10°, łukowe Wysokość zawieszenia opraw wynikająca z wielkości słupów (7m) i wysięgnika (1m) oraz kąta ramienia wynosi 8,18 m względem stopki słupa oświetleniowego. Słupy należy zamontować na podstawach betonowych przy uwzględnieniu posadowienia jej górnej krawędzi w płaszczyźnie pokrywającej się z płaszczyzną ostatniej warstwy nawierzchni bitumicznej. Przy założeniu że jako punkt 0 cm określamy górną warstwę nawierzchni bitumicznej jako wysokość posadowienia należy przyjąć wartość 8,18 m. 7) Prosimy o jednoznaczne określenie które materiały z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy a które własność Zamawiającego. Jest to konieczne do prawidłowego skalkulowania wartości zamówienia. Zapis z załącznika nr 9 do SWZ „Utylizacja materiałów rozbiórkowych po stronie wykonawcy. Na etapie wykonawstwa zamawiający może podjąć decyzję o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych na potrzeby własne z transportem wykonawcy w miejsce wskazane na odległość nie dłuższą jak 15 km” jest niezgodny z uPzp która precyzuje, że to po stronie Zamawiającego leży należyte przygotowanie postępowania przetargowego w sposób umożliwiający porównanie ofert (przejrzystość zapisów) i równe traktowanie Wykonawców Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wszystkie elementy z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy. 8) W przedmiocie zamówienia jest informacja o przyłączeniu do istniejącego systemu sterowania. Jakiej firmy sterowania zainstalowany jest w gminie? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że używa do sterowania oprawami oświetleniowymi systemu Interact City. W punkcie 2.3 załącznika nr 9 do swz t.j. opisu przedmiotu zamówienia zamawiający zawarł założenia do systemu sterowania lampami. 9) W dokumentacji jest rozbieżność w informacji na temat słupów oświetleniowych. Czy słupy oświetleniowe mają być stalowe czy aluminiowe? Odpowiedź: Parametry słupów dla zadania nr 1 i 2: - słupy stalowe, stożkowe, okrągłe, ocynkowane o wysokości 7m, ścianka słupa o grubości 3mm - wysięgniki stalowe o wysokości 1m, długości ramienia 1m i kącie pochylenia ramienia 10°, łukowe II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
