Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 22:36:19
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1054135
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1054135 : RRG.271.3.2025 Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Gerard Kowalczyk
    • Organizacja
      Gmina Trawniki
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-01-28 15:19:00
    • Składania
      2025-02-13 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-02-13 09:05:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Robota budowlana

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    00.Ogłoszenie o zamówieniu nr 2025-BZP 00071098-01.pdf pdf 188.4
    2025-01-28 15:19:00
    Postępowanie
    01.SWZ_droga_ Siostrzytów_105724L.pdf pdf 533.23
    2025-01-28 15:19:00
    Postępowanie
    02.SWZ-zał_1-8.zip zip 616.76
    2025-01-28 15:19:00
    Postępowanie
    03.Zalacznik_nr_9_do_SWZ-Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf pdf 136.29
    2025-01-28 15:19:00
    Postępowanie
    04.Zalacznik_nr_10_do_SWZ-Dokumentacja_projektowa.zip zip 53276.67
    2025-01-28 15:19:00
    Postępowanie
    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 522.99
    2025-03-04 14:43:27
    Publiczna wiadomość
    Pytania_odpowiedzi_06.02.2025.pdf pdf 641.71
    2025-02-06 08:56:58
    Publiczna wiadomość
    Pytania_odpowiedzi_07.02.2025.pdf pdf 263.48
    2025-02-07 15:11:33
    Publiczna wiadomość
    Pytania_odpowiedzi_11.02.2025.pdf pdf 375.35
    2025-02-11 10:07:35
    Publiczna wiadomość
    D-04.02.02 Warstwa mrozoochronna i odsączająca.pdf pdf 420.1
    2025-02-11 10:07:35
    Publiczna wiadomość
    Tabela robót ziemnych.pdf pdf 270.73
    2025-02-11 10:07:35
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 249.39
    2025-02-13 10:53:07
    Publiczna wiadomość
    Informacja o kwocie przeznaczoną na realizację zamówienia.pdf pdf 76.86
    2025-02-13 09:00:00
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-03-04 14:43:27
    Gerard Kowalczyk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczana na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
    Dotyczy przetargu pn. „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów”.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01 z dnia 2025-01-28.

    Na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą", zamawiający informuje, że w postępowaniu pn. „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów”:

    1) oferta wykonawcy WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik została wybrana jako najkorzystniejsza. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 60,00 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie 100,00 punktów;

    2) pozostałe oferty złożyli następujący wykonawcy:
    - Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie, ul. Antoniny Grygowej 23,
    20-260 Lublin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 55,76 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 95,76 punktów;
    - Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak, ul. Lipowa 67C, 21-040 Kalinówka. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 51,65 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 91,65 punktów;
    - DROGBUD LUBLIN Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5A/39A, 20-704 Lulin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 49,66 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 89,66 punktów;
    - Zakład Budowlano-Drogowy "DROGMOST" Łukasz Michalski Spółka z o.o., Mokre 24d,
    22-400 Zamość. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 44,20 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 84,20 punktów;
    - STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 47,89 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 87,89 punktów;
    - ARPOL Arkadiusz Porzak, Ciecierzyn 64, 21-003 Ciecierzyn. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 45,14 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 85,14 punktów;
    - GR Development Group Sp. z o.o., ul. Szkolna 11g, 22-300 Krasnystaw. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 51,38 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 91,38 punktów.
    - PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10e, 23-200 Kraśnik. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 59,20 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 99,20 punktów;
    - Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 43,38 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 83,38 punktów;
    - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy o uzyskała 52,56 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 92,56 punktów;
    - PREF-BET Wytwórnia Mas Bitumicznych, Betonu i Prefabrykatów Spółka z o.o., Pawłów, ul. Lubelska 80, 22-170 Rejowiec Fabryczny. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 53,08 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 93,08 punktów;
    - Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe, ul. Gęsia 27/6, 20-719 Lublin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 43,75 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 83,75 punktów;
    - ”Wojtal’’ Sp. z o.o., Siennica Nadolna 49, 22-302 Siennica Nadolna. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 40,14 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 80,14 punktów.

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    2025-02-13 10:53:07
    Gerard Kowalczyk INFORMACJA na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    I. Dotyczy przetargu prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) na „Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów”.
    II. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 13.02.20254 r., po godzinie 9:05, zostały odszyfrowane i otworzone następujące oferty:

    Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie, ul. Antoniny Grygowej 23, 20-260 Lublin,
    NIP 7120151231. Cena (brutto) – 2 433 569,05 zł

    Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak, ul. Lipowa 67C, 21-040 Kalinówka, NIP 5641691578.
    Cena (brutto) – 2 627 076,10 zł

    DROGBUD LUBLIN Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5A/39A, 20-704 Lulin, NIP 7123466567.
    Cena (brutto) – 2 732 159,15 zł

    Zakład Budowlano-Drogowy "DROGMOST" Łukasz Michalski Spółka z o.o., Mokre 24d, 22-400 Zamość, NIP 9223075459.
    Cena (brutto) – 3 069 477,39 zł

    STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, NIP 5210421928. Cena (brutto) – 2 833 090,67 zł

    ARPOL Arkadiusz Porzak, Ciecierzyn 64, 21-003 Ciecierzyn, NIP 7132494451. Cena (brutto) – 3 005 802,09 zł

    GR Development Group Sp. z o.o., ul. Szkolna 11g, 22-300 Krasnystaw, NIP 7123434254. Cena (brutto) – 2 640 852,72 zł

    PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10e, 23-200 Kraśnik, NIP 8161465524. Cena (brutto) – 2 292 150,93 zł

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8220010022.
    Cena (brutto) – 3 127 489,94 zł

    Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, NIP 9222295093.
    Cena (brutto) – 2 581 480,54 zł

    WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik, NIP 7150200454. Cena (brutto) – 2 261 400,89 zł

    PREF-BET Wytwórnia Mas Bitumicznych, Betonu i Prefabrykatów Spółka z o.o., Pawłów, ul. Lubelska 80,
    22-170 Rejowiec Fabryczny, NIP 5632430186. Cena (brutto) – 2 555 983,64 zł

    Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe, ul. Gęsia 27/6, 20-719 Lublin, NIP 8621561638.
    Cena (brutto) – 3 101 016,35 zł

    ‘’Wojtal’’ Sp. z o.o., Siennica Nadolna 49, 22-302 Siennica Nadolna, NIP 5641789136. Cena (brutto) – 3 380 355,38 zł

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2025-02-13 09:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi - 3 350 000,00 zł brutto.

    Załączniki

    • Informacja o kwocie [...].pdf
    2025-02-11 10:07:35
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01z dnia 2025-01-28.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi.

    1) Po przeanalizowaniu Projektu Wykonawczego stwierdzono, że warstwy konstrukcyjne nawierzchni nie przewidują odsadzek konstrukcyjnych. Z uwagi na prawidłowe wykonanie robót prosimy o wprowadzenie zmian w ilościach przedmiarowych uwzględniających odsadzki konstrukcyjne.
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że odsadzki konstrukcyjne należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz technologią wykonywania kolejnych warstw. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z rozdziałem III pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) „Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowych oraz SST”.

    2) Czy Zamawiający dopuści wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki związanej cementem C1,5/2, grubość warstwy 20 cm, metodą stabilizacji na miejscu z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu wykonywanej na podstawie zatwierdzonej recepty laboratoryjnej?
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki związanej cementem C1,5/2, grubość warstwy 20 cm, metodą stabilizacji na miejscu z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu, mieszanka ma być wykonywana na podstawie zatwierdzonej recepty laboratoryjnej.

    3) Prosimy o potwierdzenie, że obowiązującą kategorią obciążenia ruchem, w zakresie wymagań dla mieszanek mineralno-asfaltowych na w/w zadaniu to KR 1-2.
    Odpowiedź:
    Zamawiający, potwierdza, że obowiązującą kategorią obciążenia ruchem, w zakresie wymagań dla mieszanek mineralno-asfaltowych to kategoria KR 1-2.

    4) Prosimy o zamieszczenie SST D-04.02.02 dotyczącej wykonania warstwy ulepszonego podłoża mechanicznie z kruszywa Cnr, grubość warstwy 25 cm.
    Odpowiedź:
    Zamawiający, załącza Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych nr D-04.02.02.

    5) Prosimy o dołączenie do dokumentacji tabeli robót ziemnych.
    Odpowiedź:
    Zamawiający, załącza tabelę robót ziemnych.

    6) Ilości robót przyjęte w przedmiarze robót dla poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni nie uwzględniają powierzchni odsadzek na poszczególnych warstwach. Powierzchnie warstw konstrukcyjnych z uwzględnieniem odsadzek są znacznie większe niż przedstawione w przedmiarze. Prosimy o zaktualizowanie przedmiaru robót o zwiększone ilości warstw konstrukcyjnych..
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że odsadzki konstrukcyjne należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz technologią wykonywania kolejnych warstw. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z rozdziałem III pkt 3 SWZ „Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz opisem przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowych oraz SST”.

    II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_1 [...].pdf
    • D-04.02.02 Warstwa m [...].pdf
    • Tabela robót ziemnyc [...].pdf
    2025-02-07 15:11:33
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01z dnia 2025-01-28.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi.

    1) W odpowiedzi nr 6 z 06-02-2025 Zamawiający napisał, że zarówno w zad. 1 jak i 2 mają być takie same słupy oświetleniowe, tj. o wysokości 7 m, z wysięgnikiem o wysokości 1 m. Chcemy się upewnić, że nie zaszła pomyłka odnośnie słupów w zad. 2, ponieważ w projekcie są słupy o wysokości 10 m. Wysokość wysięgnika nie jest podana.
    Odpowiedź:
    Zamawiający podtrzymuje treść odpowiedzi na pytanie nr 6 z dnia 06.02.2025r.

    2) W związku z rozbieżnościami w zapisach umowy, proszę o wskazanie terminu w jakim Wykonawca ma obowiązek przedstawić HRF?:
    §2.4. "Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedstawia Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy. Harmonogram powinien obejmować wskazanie zakresu rzeczowego i finansowego planowanych do wykonania robót."
    §6.1.3.: "w miarę potrzeb oraz postępu prac, a także na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do zmiany (aktualizacji) harmonogramu rzeczowo-finansowego, który został złożony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy i stanowi załącznik do niniejszej umowy. Zmiana harmonogramu nie wymaga formy pisemnego aneksu, a jedynie pisemnego powiadomienia Zamawiającego celem jej zaakceptowania. Zmiana (aktualizacja) harmonogramu musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do zmiany (aktualizacji) harmonogramu w terminie 5 dni roboczych od dnia przedłożenia przez Wykonawcę. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego w powyższym terminie pisemnie uwag do zmiany (aktualizacji) harmonogramu, Wykonawca je uwzględni. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, do dostosowania harmonogramu rzeczowo-finansowego do wskazań Zamawiającego."
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że §2.4. projektu umowy dotyczy złożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego (HRF) po podpisaniu umowy i zgodnie z tym § Wykonawca składa HRF w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Natomiast §6.1.3 projektu umowy dotyczy zmian lub aktualizacji HRF w trakcie realizacji inwestycji i Wykonawca jeżeli zajdzie potrzeba zmian lub aktualizacji będzie mógł złożyć HRF do Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu takiej sytuacji.

    3) Prosimy o potwierdzenie, że na w/w zadaniu nie istnieje konieczność wycinki drzew oraz rozbiórki i ponownego ustawienia ogrodzeń.
    Odpowiedź:
    Zamawiający potwierdza w przedmiotowym zamówieniu Wykonawca nie będzie wycinał drzew oraz rozbierał i ponownie ustawiał ogrodzenia.

    II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_0 [...].pdf
    2025-02-06 08:56:58
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00071098/01z dnia 2025-01-28.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi.

    Zadanie 1 i 2 - oświetlenie drogowe:
    1) Ponieważ Zamawiający chce aby słupy i oprawy oświetleniowe były jak najbardziej zbliżone do zamontowanych przy realizacji wcześniejszych etapów zadania, prosimy o podanie nazw i typów słupów oraz opraw oświetleniowych użytych przy realizacji wcześniejszych etapów zadania.
    Odpowiedź:
    Parametry słupów dla zadania nr 1 i 2:
    - słupy stalowe, stożkowe, okrągłe, ocynkowane o wysokości 7m, ścianka słupa o grubości 3mm
    - wysięgniki stalowe o wysokości 1m, długości ramienia 1m i kącie pochylenia ramienia 10°, łukowe
    Parametry opraw:
    - zgodne z zapisami załącznika 9 do SWZ
    - dla parametrów nieokreślonych w załączniku nr 9 obowiązują zapisy zawarte w dokumentacji
    - temperatura barwowa źródeł światła: 4000K ±10%
    - rodzaj opraw zamontowanych na słupkach 1-5: oprawy Philips UniStreet gen2 wraz z zewnętrznym sterownikiem oprawy oświetleniowej (oprawa i sterownik zgodny z istniejącym systemem sterowania Interact City)

    2) Czy pkt. 2 załącznika 9 do SWZ oznacza, że Wykonawca ma dokonać zmian w projektach?
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że Wykonawca ma dokonać zmian w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 9 do swz.

    3) Które parametry opraw ośw. Wykonawca ma brać pod uwagę: te z projektów czy z pkt. 2.3 załącznika 9 do SWZ?
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
    - załącznik nr 9 do SWZ
    - projekty,
    - STWiORB,
    - przedmiary robót załączone do SWZ.

    Zadanie 1 - oświetlenie drogowe:
    4) W pkt. 2.1.2 załącznika nr 9 Zamawiający napisał "montaż 6 słupów oświetleniowych, które zostaną podłączone do istniejącej sieci elektroenergetycznej będącej własnością Gminy Trawniki", natomiast w pkt. 2.3 Zamawiający wymaga "zmian w dokumentacji", m. in. "montaż i uruchomienie systemu sterowania i zarządzania oświetleniem [...] wraz z oprogramowaniem do zarządzania […]", "zakupu oprogramowania wraz z licencją", itp. Prosimy, aby Zamawiający sprecyzował czy słup ośw. nr 6 ma być podłączony do słupa nr 5 a cała linia ośw. ma być podłączona do szafy ośw., w której jest zastosowany programator astronomiczny czy ma być zastosowane inne rozwiązanie? Jeżeli tak to jakie konkretnie?
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że obwód oświetleniowy ujęty w zadaniu nr 1 ma zostać podłączony do istniejącego słupa nr 5 stanowiącego element istniejącej sieci elektroenergetycznej będącej własnością Gminy Trawniki. Istniejący obwód oświetleniowy (słupy 1-5) zasilany jest z istniejącej szafy oświetleniowej sterowanej poprzez zegar zintegrowany z system midiBlue NFC.
    Zamawiający w zamówieniu zawarł założenia dla systemu sterowania poszczególnymi oprawami nie zaś szafą (ten system już istnieje).
    Zamawiający informuje, że używa dwóch niezależnych systemów:
    - do sterowania oprawami oświetleniowymi – system Interact City,
    - do sterowania obwodami oświetleniowymi (szafami oświetleniowymi) – system midiBlue NFC.
    Zamawiający pozostawił Wykonawcy do wyboru dwa warianty systemu sterowania zainstalowanymi podczas realizacji zamówienia oprawami:
    I wariant: przyłączenie zainstalowanych opraw do systemu Interact City wraz z ich uruchomieniem w systemie (lampy kompatybilne z systemem);
    II wariant: wykonanie nowego systemu sterowania oprawami zgodnie z założeniami zawartymi w załączniku nr 9 do swz.

    Zadanie 2, oświetlenie drogowe:
    5) W pkt. 2.2.2 załącznika nr 9 Zamawiający napisał "montaż 6 słupów oświetleniowych wraz z oprawamii linią zasilająca (podłączenie linii zasilającej do słupa nr 22 będącego własnością PGE [...])", natomiast w pkt. 2.3 Zamawiający wymaga "zmian w dokumentacji", m. in. "montaż i uruchomienie systemu sterowania i zarządzania oświetleniem [...] wraz z oprogramowaniem do zarządzania […]", "zakupu oprogramowania wraz z licencją", itp. Prosimy, aby Zamawiający sprecyzował czy słupy ośw. nr 22/4 i 22/5 mają być podłączone do słupa nr 22 czy ma być zastosowane inne rozwiązanie? Jeżeli tak to jakie konkretnie?
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że obwód oświetleniowy ujęty w zadaniu nr 2 ma zostać podłączony do istniejącego słupa nr 22 będącego własnością PGE własnością Gminy Trawniki. Istniejący obwód oświetleniowy (obwód podwieszany, słupy 3-22 będące własnością PGE) zasilany jest z istniejącej szafy oświetleniowej sterowanej poprzez zegar zintegrowany z system midiBlue NFC.
    Zamawiający w zamówieniu zawarł założenia dla systemu sterowania poszczególnymi oprawami nie zaś szafą (ten system już istnieje).
    Zamawiający informuje, że używa dwóch niezależnych systemów:
    - do sterowania oprawami oświetleniowymi – system Interact City,
    - do sterowania obwodami oświetleniowymi (szafami oświetleniowymi) – system midiBlue NFC.
    Zamawiający pozostawił wykonawcy do wyboru dwa warianty systemu sterowania zainstalowanymi podczas realizacji zamówienia oprawami:
    I wariant: przyłączenie zainstalowanych opraw do systemu Interact City wraz z ich uruchomieniem w systemie (lampy kompatybilne z systemem);
    II wariant: wykonanie nowego systemu sterowania oprawami zgodnie z założeniami zawartymi w załączniku nr 9 do swz.

    6) W dokumentacji, w opisie, pkt. 3.8 jest napisane, że słupy ośw. mają być aluminiowe a w tabeli montażowej, że mają być stalowe. Prosimy o sprecyzowanie jakie mają być słupy i wysięgniki. Wysięgniki mają być proste czy łukowe? Prosimy o podanie wysokości, na której mają być zawieszone oprawy ośw.
    Odpowiedź:
    Parametry słupów dla zadania nr 1 i 2:
    - słupy stalowe, stożkowe, okrągłe, ocynkowane o wysokości 7m, ścianka słupa o grubości 3mm
    - wysięgniki o wysokości 1m, długości ramienia 1m i kącie pochylenia ramienia 10°, łukowe
    Wysokość zawieszenia opraw wynikająca z wielkości słupów (7m) i wysięgnika (1m) oraz kąta ramienia wynosi 8,18 m względem stopki słupa oświetleniowego.
    Słupy należy zamontować na podstawach betonowych przy uwzględnieniu posadowienia jej górnej krawędzi w płaszczyźnie pokrywającej się z płaszczyzną ostatniej warstwy nawierzchni bitumicznej.
    Przy założeniu że jako punkt 0 cm określamy górną warstwę nawierzchni bitumicznej jako wysokość posadowienia należy przyjąć wartość 8,18 m.

    7) Prosimy o jednoznaczne określenie które materiały z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy a które własność Zamawiającego. Jest to konieczne do prawidłowego skalkulowania wartości zamówienia. Zapis z załącznika nr 9 do SWZ „Utylizacja materiałów rozbiórkowych po stronie wykonawcy. Na etapie wykonawstwa zamawiający może podjąć decyzję o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych na potrzeby własne z transportem wykonawcy w miejsce wskazane na odległość nie dłuższą jak 15 km” jest niezgodny z uPzp która precyzuje, że to po stronie Zamawiającego leży należyte przygotowanie postępowania przetargowego w sposób umożliwiający porównanie ofert (przejrzystość zapisów) i równe traktowanie Wykonawców
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że wszystkie elementy z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy.

    8) W przedmiocie zamówienia jest informacja o przyłączeniu do istniejącego systemu sterowania. Jakiej firmy sterowania zainstalowany jest w gminie?
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że używa do sterowania oprawami oświetleniowymi systemu Interact City.
    W punkcie 2.3 załącznika nr 9 do swz t.j. opisu przedmiotu zamówienia zamawiający zawarł założenia do systemu sterowania lampami.

    9) W dokumentacji jest rozbieżność w informacji na temat słupów oświetleniowych. Czy słupy oświetleniowe mają być stalowe czy aluminiowe?
    Odpowiedź:
    Parametry słupów dla zadania nr 1 i 2:
    - słupy stalowe, stożkowe, okrągłe, ocynkowane o wysokości 7m, ścianka słupa o grubości 3mm
    - wysięgniki stalowe o wysokości 1m, długości ramienia 1m i kącie pochylenia ramienia 10°, łukowe

    II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_0 [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    1282
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć