Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:23:54
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1054544
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1054544 : Wykonanie robót remontowych polegających na awaryjnym remoncie części okapu dachowego na budynku głównym szkoły.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Katarzyna Lubera
    • Organizacja
      Starostwo Powiatowe w Świdnicy
    • Oddział
      Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-01-29 11:43:00
    • Składania
      2025-02-12 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-02-12 10:10:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Robota budowlana

    Wymagania i specyfikacja

    ZAPYTANIE OFERTOWE

    I          ZAMAWIAJĄCY:

     

    Powiat Świdnicki - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu,

    58-150 Strzegom ul. Kościuszki 31

     

    Działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro proszę o złożenie oferty cenowej na wykonanie awaryjnego remontu okapu dachowego na budynku głównym szkoły.  

    (CPV 4545300 7– roboty remontowe i renowacyjne)

     

    II         OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Wykonanie robót remontowych polegających na awaryjnym remoncie części okapu dachowego na budynku głównym szkoły. Przedmiot prac obejmuje wymianę uszkodzonego okapu wraz z deskowaniem i orynnowaniem.

     

     Zakres prac:

    1. Ustawienie rusztowania.
    2. Wymiana istniejącego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki w pasie ponad uszkodzonym okapem,
    3. Wymiana istniejącego orynnowania,
    4. Demontaż istniejącej obudowy okapu wykonanej z płyty OSB,
    5. Wymiana końcówek uszkodzonych elementów konstrukcji obudowy okapu,
    6. Wykonanie nowych obróbek blacharskich,
    7. Wykonanie nowej zabudowy okapu wraz z impregnacją,
    8. Wywiezienie i utylizacja gruzu.

     

    Szczegółowy zakres prac określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

     

    III       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

    Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

     

    IV       INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
    Z WYKONAWCAMI
    ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

    Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

     

    V         OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO

                POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

    1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Przemysław Knap – Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu, tel. 74/8550233 lub 606964244

    2.      Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

    -        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

     

    3.      Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż na pięć dni przed wyznaczonym terminem składania ofert.

    4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

    5.      Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

    6.      Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

     

    VI WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ,                                JEŻELI NIE SKŁADA OFERTY PRZEZ PLATFORMĘ ZAKUPOWĄ:

     

    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy na postawie którego dokonał wyceny przedmiotowego zadania.

     

    VII      MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

    Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

     

    Termin składania ofert ustala się do dnia 12 lutego 2025 r. do godziny 10.00.

     

    VIII    OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

    1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

    2.      Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia posługując się przy tym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego przedmiarem oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
    z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

    3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

    4.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

     

    IX       INFORMACJE DODATKOWE

    1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

    2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

    3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie wymiany pokrycia dachowego na części budynku ZSO w Strzegomiu określonego niniejszym zapytaniem ofertowym.

    5.      Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

    6.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia                            o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

    7.      Wykonawca składając ofertę cenową, podpisuje również klauzulę zgody na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH do celów związanych ze złożeniem oraz realizacją oferty cenowej na realizację zamówienia podprogowego. Wyrażenie zgody jw. jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy uniemożliwia wzięcie jego oferty pod uwagę w zapytaniu ofertowym.

    8.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

    9.      Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

     

     

     

     

    Załączniki:

    1.       Oferta cenowa - wzór,

    2.       Projekt umowy,

    3.       Przedmiar robót,

    4.       Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,

     

     

     

     



    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 74 8550233

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Załącznik nr 1 - OFERTA.docx docx 21.39
    2025-01-29 11:43:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 2 - UMOWA.doc doc 63
    2025-01-29 11:43:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 3 - PRZEDMIAR.pdf pdf 106.37
    2025-01-29 11:43:00
    Postępowanie
    Załącznik Nr 4 STWiOR.pdf pdf 396.14
    2025-01-29 11:43:00
    Postępowanie
    ZAPYTANIE OFERTOWE.doc doc 65.5
    2025-01-29 11:43:00
    Przedmiot zamówienia

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-01-30 12:21:57
    Katarzyna Lubera Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: w związku z brakiem aktualnych dokumentów.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 zapytanie ofertowe na Wykonanie robót remontowych polegających na awaryjnym remoncie części okapu dachowego na budynku głównym szkoły Wykonanie robót remontowych polegających na awaryjnym remoncie części okapu dachowego na budynku głównym szkoły

    ZAPYTANIE OFERTOWE.d [...].doc

    1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2337 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 61 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    440

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć