Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 21:08:49
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1055359
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1055359 : WM.272.02.01.2025.JJ Wycena nieruchomości przeznaczonej do wniesienia aportem do spółki komunalnej PWiK sp. z o.o. w Giżycku

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Joanna Jurga
    • Organizacja
      Gmina Miejska Giżycko
    • Oddział
      Urząd Miejski w Giżycku
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-01-30 12:36:00
    • Składania
      2025-02-10 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-02-10 09:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Nr sprawy: WM.272.02.01.2025.JJ

    ZAPYTANIE OFERTOWE Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY

    1. ZAMAWIAJĄCY:

    Gmina Miejska Giżycko

    al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

    tel. 087 7324 113;  fax. 087 428 52 41

    NIP 845 19 51 457

    e-mail: urzad@gizycko.pl

     

    2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022r. poz. 1710 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy).

    3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    3.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości przeznaczonej do wniesienia aportem do spółki komunalnej Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
    sp. z o.o. z siedzibą w Giżycku.

    3.2. Wycenie podlega nieruchomość opisana w księdze wieczystej nr OL1G/00021215/8 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Giżycku, położona w obrębie geodezyjnym Sulimy w gminie Giżycko, składająca się z działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków nr 262 o pow. 928 m2 (działka zabudowana), nr 263 o pow. 2302 m2 oraz nr 265 o powierzchni 667 m2 (działki niezabudowane).

    3.3. Operat szacunkowy winien być sporządzony i dostarczony dla Zamawiającego w wersji papierowej w 2 egzemplarzach.

    3.4. Określenie w formie operatu szacunkowego wartości nieruchomości, o której mowa
    w zdaniu pierwszym powinno nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz aktualną wiedzą i standardami zawodowymi.

    3.5. Wybrany Wykonawca, w ramach złożonej oferty, zobowiązuje się do jednorazowego zamieszczenia w sporządzonym operacie szacunkowym klauzuli o stwierdzeniu aktualnej wartości nieruchomości w terminie 30 dni od daty otrzymania wezwania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia braku aktualności sporządzonego operatu szacunkowego, zobowiązuje się złożyć oświadczenie o nieaktualności operatu szacunkowego w terminie 30 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego.

    3.6. Istotne dla stron postanowienia znajdują się w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

     

    4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

    4.1. Termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy.

    4.2. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

    4.3. Za datę realizacji zamówienia przyjmuje się datę wpływu przedmiotu zamówienia do siedziby Urzędu.

     

    5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

    5.1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.

    5.2. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego rozeznania.

    5.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania.

    5.4. Oferty, które nie spełnią wymogów określonych w pkt 5.1.-5.3. zostaną odrzucone.

    5.5. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszt z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.

     

    6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

    6.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko,
    w zakładce dedykowanej postępowaniu. Formularz ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.

    6.2. Termin składania ofert upływa w dn. 10 lutego 2025 r. o godz. 09:00.

    6.3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt 1 nie będą rozpatrywane.

    6.4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni włącznie.  Bieg terminu związania ofert rozpoczyna się w dniu upływu terminu składania ofert.

     

    7. KRYTERIA OCENY OFERT

    7.1. Kryterium oceny – 100% cena brutto.

    7.2. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

    7.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązanie alternatywne spowoduje odrzucenie powyższych ofert.

     

    8. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

    Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana w zakładce dedykowanej postępowaniu na Platformie Zakupowej oraz na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku.

     

    9. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

    9.1. Zamawiający wymaga, aby umowa z wybranym Wykonawcą została podpisana w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.

    9.2. Jeśli wybrany Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

     

    10. INFORMACJE DODATKOWE

    10.1. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy znajdujące się w jego dyspozycji materiały niezbędne do wykonania zamówienia.

    10.2. Opóźnienie w wykonaniu usługi powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.

    10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie oraz zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

    10.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

    10.5. Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.

     

    11. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI

    Główny Specjalista Wydziału Mienia - Joanna Jurga – pokój nr  215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl

     

    12. KLAUZULA RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

    2) inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez Administratora  jest Pani Katarzyna Furmaniak, e-mail: dpo@gizycko.pl ; tel. 87 7324 143

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym  na platformie zakupowej Open Nexus, Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1360 ze zn,).

    4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902 ze zm). 

    5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 118 KC, nie krócej niż 3 lata i nie dłużej niż 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

    6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Kodeks cywilny; 

    7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

    8) posiada Pani/Pan:

    - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

    - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

    - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

    - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    9) nie przysługuje Pani/Panu:

    - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

    - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

    - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

     

     

     

    Załączniki:

    Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.

    Załącznik nr 2 – Wzór ramowy umowy.

    Załącznik nr 3 – Regulamin.

    Załącznik nr 4 – uchwała nr VII/50/2024 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 19 września 2024r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie prawa własności nieruchomości w formie wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki z .o.o. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Giżycku.





    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    zalacznik nr 3.docx docx 18.45
    2025-01-30 12:36:00
    Postępowanie
    zapytanie ofertowe.pdf pdf 3251.98
    2025-01-30 12:36:00
    Postępowanie
    zalacznik 4.pdf pdf 1522.53
    2025-01-30 12:36:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 1.docx docx 20.92
    2025-01-30 12:36:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 2.docx docx 27.97
    2025-01-30 12:36:00
    Postępowanie
    zalacznik nr 1.docx docx 20.92
    2025-01-30 12:36:00
    Kryterium
    powiadomienie.pdf pdf 211.13
    2025-02-11 12:03:24
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-02-11 12:03:24
    Joanna Jurga Dzień dobry,
    w załączeniu przedstawiam powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu.

    Załączniki

    • powiadomienie.pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Cena Cena za wykonanie zlecenia 1 szt. Urząd Miejski w Giżycku
    Aleja 1 Maja 14
    11-500, Giżycko
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2414 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    zalacznik nr 1.docx

    0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    284

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć