- Strona główna
- Postępowanie ID 1055359
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1055359 :
WM.272.02.01.2025.JJ Wycena nieruchomości przeznaczonej do wniesienia aportem do spółki komunalnej PWiK sp. z o.o. w Giżycku
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Jurga
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Miejski w Giżycku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-30 12:36:00
-
Składania2025-02-10 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-10 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Nr sprawy: WM.272.02.01.2025.JJ
ZAPYTANIE OFERTOWE Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 087 428 52 41
NIP 845 19 51 457
e-mail: urzad@gizycko.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022r. poz. 1710 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy).
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem
zamówienia jest sporządzenie operatu szacunkowego nieruchomości przeznaczonej do
wniesienia aportem do spółki komunalnej Przedsiębiorstwo Wodociągów i
Kanalizacji
sp. z o.o. z siedzibą w Giżycku.
3.3. Operat szacunkowy winien być sporządzony i dostarczony dla Zamawiającego w wersji papierowej w 2 egzemplarzach.
3.4. Określenie w formie operatu
szacunkowego wartości nieruchomości, o której mowa
w zdaniu pierwszym powinno nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym względzie
przepisami oraz aktualną wiedzą i standardami zawodowymi.
3.5. Wybrany Wykonawca, w ramach złożonej oferty, zobowiązuje się do jednorazowego zamieszczenia w sporządzonym operacie szacunkowym klauzuli o stwierdzeniu aktualnej wartości nieruchomości w terminie 30 dni od daty otrzymania wezwania Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia braku aktualności sporządzonego operatu szacunkowego, zobowiązuje się złożyć oświadczenie o nieaktualności operatu szacunkowego w terminie 30 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego.
3.6. Istotne dla stron postanowienia znajdują się w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.1. Termin realizacji zamówienia wynosi 60 dni od dnia podpisania umowy.
4.2. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
4.3. Za datę realizacji zamówienia przyjmuje się datę wpływu przedmiotu zamówienia do siedziby Urzędu.
5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
5.1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.
5.2. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego rozeznania.
5.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania.
5.4. Oferty, które nie spełnią wymogów określonych w pkt 5.1.-5.3. zostaną odrzucone.
5.5. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy, w tym także koszt z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
6.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku
polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko,
w zakładce dedykowanej postępowaniu. Formularz ofertowy Wykonawca składa
wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.
6.2. Termin składania ofert upływa w dn. 10 lutego 2025 r. o godz. 09:00.
6.3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt 1 nie będą rozpatrywane.
6.4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni włącznie. Bieg terminu związania ofert rozpoczyna się w dniu upływu terminu składania ofert.
7. KRYTERIA OCENY OFERT
7.1. Kryterium oceny – 100% cena brutto.
7.2. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązanie alternatywne spowoduje odrzucenie powyższych ofert.
8. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana w zakładce dedykowanej postępowaniu na Platformie Zakupowej oraz na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Giżycku.
9. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
9.1. Zamawiający wymaga, aby umowa z wybranym Wykonawcą została podpisana w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
9.2. Jeśli wybrany Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
10. INFORMACJE DODATKOWE
10.1. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy znajdujące się w jego dyspozycji materiały niezbędne do wykonania zamówienia.
10.2. Opóźnienie w wykonaniu usługi powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie oraz zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
10.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
10.5. Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
11. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Główny Specjalista Wydziału Mienia - Joanna Jurga – pokój nr 215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl
12. KLAUZULA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez Administratora jest Pani Katarzyna Furmaniak, e-mail: dpo@gizycko.pl ; tel. 87 7324 143
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na platformie zakupowej Open Nexus, Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1360 ze zn,).
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902 ze zm).
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 118 KC, nie krócej niż 3 lata i nie dłużej niż 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Kodeks cywilny;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – Wzór ramowy umowy.
Załącznik nr 3 – Regulamin.
Załącznik nr 4 – uchwała nr VII/50/2024 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 19 września 2024r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie prawa własności nieruchomości w formie wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki z .o.o. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Giżycku.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-11
12:03:24
|
Joanna Jurga |
Dzień
dobry, w załączeniu przedstawiam powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
