Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 06:43:37
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1064394
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1064394 : WZP.271.2.17.2025.JM „Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Joanna Michniewicz
    • Organizacja
      Urząd Miasta Płocka
    • Oddział
      Wydział Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-02-18 11:09:00
    • Składania
      2025-03-05 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-03-05 10:05:00
    • Tryb
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

    pn. :„Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”

    I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

    1) Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - zbiórka przy wejściu do szkoły.

        

         - 21.02.2025r.  godzina 11.00

         - 25.02.2025r.  godzina 11.00


    2) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.


    II. Termin realizacji zamówienia -  26 tygodni – termin liczony od dnia zawarcia umowy.

    III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

        Cena za całość zamówienia = zakres podstawowy +opcja  (Pełnienie nadzoru autorskiego - 3 pobyty)


    IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

      Oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwa zadania projektowe, każde obejmujące swoim zakresem branże: architektoniczną i/lub konstrukcyjno–budowlaną, sanitarna, elektryczną, teletechniczną o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto.


    UWAGA!  

    Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

    Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług  spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

    2) Wykonawca wykaże, że dysponuje:

      1. Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie branży architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej pięcioletni staż ich uzyskaniu lub Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej pięcioletni staż po ich uzyskaniu,

      2. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży sanitarnej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego i co najmniej trzyletni staż po ich uzyskaniu,

      3. Osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie branży elektrycznej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane według wcześniej obowiązujących przepisów prawa bud wlanego i co najmniej trzyletni staż po ich uzyskaniu.


    Funkcję koordynatora prac projektowych z ramienia Wykonawcy będzie pełnił Projektant branży budowlanej.


    UWAGA!  

    Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

    Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

    Uwaga! - zapis opcjonalny

    Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

    V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

    VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

    VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

    VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

    IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

    X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

    XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

    XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

    XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

    XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest Krzysztof Pawlak tel 24 367-17-77.



    KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

    Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

    2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn

      „Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku”

        

    4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

    6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

    7. Posiada Pani/Pan:

    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

      ______________________

    *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    OPZ.odt odt 43.97
    2025-02-18 11:09:00
    Postępowanie
    Umowa_wzór __ SP_23.odt odt 103.24
    2025-02-18 11:09:00
    Postępowanie
    Karta pobytu autorskiego __ SP_23.doc doc 20
    2025-02-18 11:09:00
    Postępowanie
    Formularz cenowy.odt odt 11.22
    2025-02-18 11:09:00
    Postępowanie
    3.1.Rzut piwnic_cz. 1 __ SP_23.pdf pdf 10408.63
    2025-02-18 11:09:00
    Postępowanie
    3.2. Rzut piwnic_cz. 2 __ SP_23.pdf pdf 2621.8
    2025-02-18 11:09:00
    Postępowanie
    SP_23 __ FORMULARZ OFERTOWY.odt odt 102.19
    2025-02-20 11:01:47
    Postępowanie
    treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58
    2025-02-18 11:09:00
    Kryterium
    e-fakturowanie.odt odt 18.41
    2025-02-18 11:09:00
    Kryterium
    SP_23 __ FORMULARZ OFERTOWY.odt odt 102.19
    2025-02-20 11:02:01
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-03-06 10:58:22
    Joanna Michniewicz Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie. Cena oferty najtańszej przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówieni
    2025-03-06 07:32:39
    Joanna Michniewicz Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
    Kwota przeznaczona na realizację zamówienia przewyższa wartość oferty najtańszej.
    2025-03-03 08:37:21
    Joanna Michniewicz Odpowiedź na zapytanie z dnia 1.03.2025
    Czy w związku z koniecznością dostosowania pomieszczeń również do warunków pożarowych, należy w ofercie uwzględnić ewentualną ekspertyzę pożarową? Lub, jeśli przebudowa będzie możliwa bez ekspertyzy, czy Zamawiający przewiduje przebudowę wykraczającą poza obręb budynku? Rozbudowa może być też konieczna ze względu na funkcję."
    Tak, należy. Z uwagi na zakres prac projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie jest w stanie tego przewidzieć. O konieczności wyjścia z pracami projektowymi po za obiekt Zamawiający wraz z Użytkownikiem zdecydują po pierwszym lub drugim spotkaniu koordynacyjnym.  
    Ponadto:
    1. Zgodnie z Punktem IV. Zakres prac projektowych. Wytyczne, Podpunkt 1 (piąty akapit):
    "Wykonawca musi uwzględnić że modernizacja może wymagać ingerencji również w otoczenie zaplecza poza obrysem ścian nośnych zewnętrznych zaplecza sportowego i świetlicy lub wymagać ingerencji w kondygnacje powyżej zaplecza, a wynikać to może z warunków technicznych od gestorów sieci, układu istniejących instalacji, innej infrastruktury technicznej i innych warunków dla uzgodnionego zakresu modernizacji"
    2. Zgodnie z Punktem VI. Kalkulacja ceny ofertowej:
    Cenę ofertową należy sporządzić na podstawie:
    • obowiązkowej wizji lokalnej
    • Opisu przedmiotu zamówienia
    • dokumentacji archiwalnej dostępnej w siedzibie Użytkownika
    • pomiarów, odkrywek, badań, sprawdzeń jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego
    sporządzenia prawidłowej
    • pytań Oferentów i odpowiedzi Zamawiającego
    • szczegółowej i wnikliwej analizy poszczególnych elementów oraz jako całości w celu dokonania prawidłowej oceny do określenia ryczałtowego wynagrodzenia
    • oceny własnej w oparciu o doświadczenie
    • innych ryzyk, które w ocenie Oferenta mogą wystąpić, a których na etapie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie mógł przewidzieć
    • Zapisów wzoru umowy
    • opisane wyżej czynności wraz z ich ewentualnymi kosztami Wykonawca wykona w ramach działań własnych.
     
    3. Informacja dodatkowa dla oferentów:
    Piony kanalizacji w sali gimnastycznej wchodzą w zakres prac projektowych
    2025-02-26 12:56:33
    Joanna Michniewicz Zamawiający na prośbę wykonawcy dokonuje zmiany terminu składania ofert na dzień 05.03.2025r.

    i wyznacza nowy termin wizji lokalnej w dniu 03.03.2025r. o godzinie 10:00
    2025-02-25 13:47:37
    Joanna Michniewicz Zapytania nr 2
    Na jakim etapie należy sporządzić wizualizację i w jakim zakresie?

    "Wizualizację należy sporządzić i zaprezentować na spotkaniu koordynacyjnym nr 3. Na spotkaniu koordynacyjnym nr 5 należy zaprezentować wizualizację docelową uwzględniającą wszystkie wymagania i uwagi Użytkownika i Zmawiającego. Wizualizacja musi obejmować projektowany zakres branży budowlanej wraz z wyposażeniem sanitarnym pomieszczeń, ewentualnie wrysować usytuowanie mebli i innych elementów na żądanie Użytkownika"

    Informacja dodatkowa dla Oferentów:

    Dokumentację należy uzgodnić z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż.?
    2025-02-24 14:32:29
    Joanna Michniewicz 1. Czy zasilanie SP 23 należy dostosować do obowiązujących przepisów Ppoż tz , zaprojektowanie wyłącznika ppoz, na zewnątrz
    budynku i wymiana kabla zasilającego od złącza ZE.
    Tak. wył. p.poż na zewnątrz budynku .
    2 . Czy nowy układ pomiarowy na zewnątrz budynku przy certyfikowanej rozdzielni ppoż ?
    TAK . Zalecane.
    Jeżeli będzie taka potrzeba to należy uzyskać warunki techniczne i uzgodnić projekt z energa - operator .
    3. Czy wymiana istniejącej rozdzielni głównej na nową w układzie TNS ?
    Wymiana na nową rozdzielnię w układzie TNC / TNS .
    4. Czy moc przyłączeniowa do obiektu pozostaje bez zmian ?
    Jeżeli zmiana mocy przyłączeniowej będzie wynikała z zakresu opracowania ( piwnica ) to należy wystąpić o zmianę mocy .
    5 Czy wymieniamy oprawy oświetleniowe świetlówkowe na oprawy LED energooszczędne ?
    Tak.
    6. Czy cała instalacja sieci LAN , monitoringu , SSWiN pozostaje bez zmian ?
    Instalacja LAN , monitoringu . SSWiN podlega przebudowie i modernizacji w zakresie opracowania .
    7.Czy przewiduje się wymianę wewnętrznych linii zasilających z RG obwodów odpływowych do rozdzielni podziałowych ? całego
    budynku czy tylko w zakresie opracowania ?
    Podlega wykonanie nowych WLZ do rozdzielni lokalnych w zakresie opracowania . Pozostałe WLZ włączamy ponownie do nowej
    RG .
    2025-02-19 07:28:07
    Joanna Michniewicz Zmiana godziny wizji lokalnej w dniu 21.02.2025 roku

    Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej - zbiórka przy wejściu do szkoły.


    - 21.02.2025r. godzina 09:30

    - 25.02.2025r. godzina 11.00

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 dokumentacja projektowa „Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo–kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót modernizacji zaplecza sportowego oraz świetlicy w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku” 1 usługa Urząd Miasta Płock
    Pl. Stary Rynek 1
    09-400, Płock
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena - Wartość oferty

    SP_23 __ FORMULARZ O [...].odt

    0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

    e-fakturowanie.odt

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

    treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    471
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć