Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 16:58:25
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1073602
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1073602 : IN.271.2.3.2025 Remont cząstkowy jezdni bitumicznych w 2025 roku na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Marek Pięta
    • Organizacja
      Gmina Stęszew
    • Oddział
      Referat Inwestycji
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-06 12:09:00
    • Składania
      2025-03-14 09:25:00
    • Otwarcie ofert
      2025-03-14 10:00:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

    Ochrona danych osobowych

    1.       Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

    1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stęszew z siedzibą w Urzędzie Gminy Stęszew ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, reprezentowana przez Burmistrza.

    2)    administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@comp-net.pl

    3)     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

    4)     odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP

    5)     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

    6)     obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

    7)     w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

    8)     posiada Pani/Pan:

    a)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

    b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

    c)       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

    d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

    9)     nie przysługuje Pani/Panu:

    a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

    b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

    c)     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    10)   przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

    Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach


    Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (lub konkursu) wykluczony zostanie wykonawca o jakim mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    SWZ załącznik nr 9 - Materiały pomocnicze.docx docx 23.38
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 10 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.docx docx 12.34
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 1 - FORMULARZ OFERTOWY.doc doc 87.5
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA.doc doc 105.5
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 3 - ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA.doc doc 109.5
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 4 - WYKAZ WYKONANYCH USLUG.doc doc 118
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 5 - WYKAZ OSÓB, SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA.doc doc 94
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 6 - OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.doc doc 92.5
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 7 - PROJEKT UMOWY.docx docx 51.74
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ załącznik nr 8 - Przedmiar.pdf pdf 13.97
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    SWZ.docx docx 135.89
    2025-03-06 12:09:00
    Postępowanie
    Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 165.27
    2025-03-06 12:09:31
    Postępowanie
    Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf pdf 373.82
    2025-03-14 15:01:06
    Publiczna wiadomość
    Informacja z sesji otwarcia ofert.docx docx 24.33
    2025-03-14 15:01:06
    Publiczna wiadomość
    ZAWIADOMINIE O WYBORZE OFERTY.docx docx 35.67
    2025-04-08 13:30:41
    Publiczna wiadomość
    ZAWIADOMINIE O WYBORZE OFERTY.pdf pdf 450.05
    2025-04-08 13:30:41
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-08 13:30:41
    Marek Pięta Zawiadomienie o wyborze oferty w załączeniu.

    Załączniki

    • ZAWIADOMINIE O WYBOR [...].docx
    • ZAWIADOMINIE O WYBOR [...].pdf
    2025-03-14 15:01:06
    Marek Pięta Informacja o ofertach w załączeniu.

    Załączniki

    • Informacja z sesji o [...].pdf
    • Informacja z sesji o [...].docx
    2025-03-14 09:25:00
    Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 717250,00 zł netto tj. 882217,50 zł brutto.

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    574
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć