Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:53:52
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1078083
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1078083 : WSA-ZP-PP-17-2025 Wymiana pompy obiegowej w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Piotr Kosicki
    • Organizacja
      Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-19 08:24:00
    • Składania
      2025-03-28 11:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-03-28 11:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.

     

    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

    1. Przedmiotem zamówienia jest: 

    1) demontaż i utylizacja istniejącej pompy UPE-120;

    2) modernizacja zasilania nowej pompy oraz montaż zabezpieczenia;

    3) dostawa i montaż nowej pompy MAGNA3 80-120 F 360;

    4) wykonanie testów działania zainstalowanej pompy oraz programowanie sterownika.

    - w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10.

    2. Termin realizacji 14 dni licząc od daty zawarcia Umowy.

    3. Wykonawca zobowiązany jest: 

    1) przedstawić gwarancję producenta i opieką serwisową dla dostarczonej i zainstalowanej pompy na okres 5 lat;

    2) udzielić gwarancji oraz rękojmi na okres 5 lat na przeprowadzone prace montażowe.  

    4. Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 

    5. Warunki realizacji zamówienia precyzują Istotne Postanowienia Umowy (IPU). 


    WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

    1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

    2. Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.


    WIZJA LOKALNA

    1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji usług. Wizja lokalna jest nie jest obowiązkowa.

    2. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: psobieraj@warszawa.wsa.gov.pl nast. informację: 

    1) dane wykonawcy;

    2) datę i godzinę planowanej wizji lokalnej;

    3) nr telefonu wykonawcy do kontaktu;

    4) liczbę osób które uczestniczyć będą w wizji lokalnej (max 3 osoby). 

    3. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.

    4. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.

    5. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.


    POZOSTAŁE INFORMACJE

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie Umowy. 


    ZAŁĄCZNIKI

    załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy (IPU).

    załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

    załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

     

    INFORMACJE NA TEMAT POSTĘPOWANIA

    1. Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

    1) 22 553-70-83 Paweł Sobieraj - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej,

    2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne. 

    2. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    1) tel. 22 101 02 02;

    2) e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Opis Przedmiotu Zamówienia OPZ.pdf pdf 105.62
    2025-03-19 08:24:00
    Postępowanie
    PPU WSA-ZP-PP-17-2025.pdf pdf 249.32
    2025-03-19 08:24:00
    Postępowanie
    ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2025.pdf pdf 251.92
    2025-03-19 08:24:00
    Postępowanie
    Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-PP-17-2025.pdf pdf 184.06
    2025-04-02 13:00:43
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-02 13:00:43
    Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
    Pismo Adm-290/87/25 z dn. 02.04.2025 r

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wymiana pompy obiegowej w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10. Cena ryczałtowa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Istotnymi Postępowaniami Umowy (IPU) 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - Oświadczam, że zrealizuję przedmiot zamówienia w czasie 14 dni od dnia zawarcia umowy - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, postanowieniami umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Oświadczenie 5 - Oświadczam, że: 1) oferuję pompę która objęta jest gwarancją producenta na okres 5 lat; 2) udzielam gwarancji oraz rękojmi na okres 5 lat na przeprowadzone prace montażowe - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    251

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć