- Strona główna
- Postępowanie ID 1078526
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1078526 :
Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na wzmocnienie fundamentów w budynku KP Wrocław- Ołbin ul. Rydygiera 46-48
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Kowalska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Remontów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-14 14:25:00
-
Składania2025-03-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-25 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1.
Nazwa i adres zamawiającego:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego: Wykonanie dokumentacji projektowej wzmocnienia fundamentów w budynku KP Wrocław- Ołbin ul. Rydygiera 46-48 we Wrocławiu - zgodnie z opisem zawartym w zał. nr 1
3.
Termin realizacji zamówienia publicznego: do trzech miesięcy od
daty podpisania umowy
4.
Osoba do kontaktu z wykonawcą: Dorota Kowalska tel. 47-87-142-04, e-mail: dorota.kowalska@wr.policja.gov.pl
5.
Kryteria wyboru ofert:
- cena 100%
6.
Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca:
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (może być dostarczony po wyborze Wykonawcy)
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi
kwalifikacje i uprawnienia zawodowe do wykonywania dokumentacji projektowej
wraz aktualną przynależność do Okręgowej
Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu
od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.
7.
Sposób przygotowania oferty:- złożenie oferty jest równoznaczne
z potwierdzeniem wymagań i warunków zawartych w zapytaniu
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych
Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 25.03.2025r do godz. 10.00
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-07
08:29:38
|
Dorota Kowalska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Cena oferty przekracza przeznaczone środki finansowe. |
2025-03-17
09:16:27
|
Dorota Kowalska |
Zamawiający
zamieszcza
Projektowane
Postanowienia
Umowy,
jako
dokument
obowiązujący.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
