Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 22:59:59
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1084720
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1084720 : RRG.271.5.2025 Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Gerard Kowalczyk
    • Organizacja
      Gmina Trawniki
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-26 14:26:00
    • Składania
      2025-04-08 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-04-08 09:05:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    00.Ogłoszenie o zamówieniu 2025-BZP 00163918-01.pdf pdf 287.96
    2025-03-26 14:26:00
    Postępowanie
    01.SWZ_dostawy_TL_26.03.pdf pdf 544.15
    2025-03-26 14:26:00
    Postępowanie
    02.SWZ_Zał_1-9.zip zip 19281.71
    2025-03-26 14:26:00
    Postępowanie
    Pytania_odpowiedzi_04.04.2025.pdf pdf 366.46
    2025-04-04 08:59:22
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 258.43
    2025-04-08 13:25:19
    Publiczna wiadomość
    Unieważnienie_Cz3.pdf pdf 578.3
    2025-04-17 12:57:50
    Publiczna wiadomość
    Unieważnienie_Cz4.pdf pdf 572.19
    2025-04-17 12:57:50
    Publiczna wiadomość
    Informacja o kwocie przeznaczoną na realizację zamówienia.pdf pdf 185.37
    2025-04-08 09:00:00
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-17 12:57:50
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Część 3. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Część 4. Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Projekt pn. „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki” realizowany jest współfinansowanego ze środków UE w ramach Działania 7.10 Turystyczne Lubelskie (typ projektu 1,2,3) Priorytetu VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr FELU.07.10-IZ.00-0010/24-00 z dnia 18.12.2024 roku.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00163918/01 z dnia 2025-03-26.

    Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą", Zamawiający informuje o unieważnieniu 3 części postępowania pn. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
    Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 22 000,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 3. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 55 999,44 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
    Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
    Art. 255 ust. 3 ustawy – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
    W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

    Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje o unieważnieniu 4 części postępowania pn. Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania.
    Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 36 900,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 4. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 92 250,00 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
    Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania.
    Art. 255 ust. 3 ustawy – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
    W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

    Załączniki

    • Unieważnienie_Cz3.pd [...].pdf
    • Unieważnienie_Cz4.pd [...].pdf
    2025-04-08 13:25:19
    Gerard Kowalczyk INFORMACJA na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    I. Dotyczy przetargu prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) pn. Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Część 1. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej sceny mobilnej w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Część 2. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego zestawu kina plenerowego, ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Część 3. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Część 4. Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.

    II. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 08.04.2025 r., po godzinie 9:05, zostały odszyfrowane i otworzone następujące oferty:

    TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. NIP 5272680141.
    Oferta na część 1 – cena (brutto) – 479 835,30 zł
    Oferta na część 2 – cena (brutto) – 129 519,00 zł
    Oferta na część 3 – cena (brutto) – 388 197,84 zł
    Oferta na część 4 – cena (brutto) – 125 706,00 zł

    FHU Intersell Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza. NIP 9540002349.
    Oferta na część 2 – cena (brutto) – 77 494,92 zł
    Oferta na część 3 – cena (brutto) – 55 999,44 zł

    Infobox Sp. z o. o. S.K.A., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn. NIP 5482661144.
    Oferta na część 4 – cena (brutto) – 92 250,00 zł

    AJSKOM Anna Surynowicz, ul. Kobyłkowska 13, 05-200 Wołomin. NIP 1250013257.
    Oferta na część 2 – cena (brutto) – 69 935,34 zł

    P.H.U MASTER-TRUSS TECHNIKA ESTRADOWA, ul. Jana Brzechwy 31, 22-400 Zamość. NIP 9221347304.
    Oferta na część 1 – cena (brutto) – 238 620,00 zł

    ALSPAW GROUP sp. z o.o. sp. k. , ul. Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski. NIP 6222788575.
    Oferta na część 1 – cena (brutto) – 279 210,00 zł

    Grupa Clue sp. z o.o. sp. k., ul. Stróża Rybna 3, 30-714 Kraków. NIP 6792972502.
    Oferta na część 2 – cena (brutto) – 56 525,64 zł

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2025-04-08 09:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
    1) Część 1 zamówienia – 320 000,00 zł brutto.
    2) Część 2 zamówienia – 89 900,00 zł brutto.
    3) Część 3 zamówienia – 22 000,00 zł brutto.
    4) Część 4 zamówienia – 36 900,00 zł brutto.

    Załączniki

    • Informacja o kwocie [...].pdf
    2025-04-04 08:59:22
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00163918/01 z dnia 2025-03-26.

    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi.

    1) Zamawiający w załączniku nr 1.1 do SWZ wyposażeniu wskazuje „Podesty 12 szt. natomiast w załączniku nr. 9 do SWZ wskazuje „PA Wings (siatka na tył i boki, plandeka PCV na górę) wraz z podestami 12 szt. i poręczami na 3 strony;”. Proszę o sprostowanie czy scena mobilna ma być wyposażona tylko w podesty 12 szt. czy kompletne daszki boczne tzw. „PA Wings” (z siatkami na tył i boki, plandeką PCV na górę, podestami 12 szt. i poręczami na 3 strony).
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że scena mobilna ma być wyposażona w kompletne daszki boczne tzw. „PA Wings” (z siatkami na tył i boki, plandeką PCV na górę, podestami 12 szt. i poręczami na 3 strony).

    2) Zamawiający w załączniku nr 3 do SWZ Projekt umowy wskazuje, że „Odbiór końcowy odbędzie się w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowego. Odbiór końcowy będzie polegał na stwierdzeniu zgodności parametrów technicznych, cech, funkcjonalności, konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania z opisem przedmiotu zamówienia.". Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, dokonuje pokazowego montażu połączonego ze szkoleniem i sprawdzeniem kompletności dostawy. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie odbioru końcowego z odbiorem ilościowym w jednym dniu?
    Odpowiedź:
    Zamawiający dopuszcza wykonanie odbioru końcowego z odbiorem ilościowym w jednym dniu po wykonaniu wszystkich czynności odbiorowych opisanych w SWZ.

    3) Zamawiający w załączniku nr 3 do SWZ Projekt umowy wymaga „przekazania Zamawiającemu szczegółowego zestawienia wartości sprzętu (danych rzeczowych opisowych i finansowych niezbędnych do końcowego rozliczenia zamówienia oraz niezbędnych do sporządzenia dokumentów przejęcia środka trwałego do używania), uwzględniające podział wynagrodzenia Wykonawcy na poszczególne elementy stanowiącej przedmiot zamówienia itp. (w formie uprzednio uzgodnionej z Zamawiającym w 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji edytowalnej na nośniku CD lub DVD).” Podstawą do przyjęcia środka trwałego jest faktura sprzedaży. Proszę o doprecyzowanie poprzez np. wskazanie wzoru, jaki inny dokument Zamawiający ma na myśli.
    Odpowiedź:
    Zamawiający nie wskazuje wzoru jak mają wyglądać dokumenty.
    Podstawą odbioru będzie protokół odbioru sporządzony przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi dokumentami określonymi w załączniku nr 9 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz prawidłowo wystawioną fakturą.

    II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_0 [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    608
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć