- Strona główna
- Postępowanie ID 1084720
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1084720 :
RRG.271.5.2025 Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
Wystawiający
-
UżytkownikGerard Kowalczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-26 14:26:00
-
Składania2025-04-08 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-08 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-17
12:57:50
|
Gerard Kowalczyk |
Dotyczy
przetargu
pn.
Zakup
wraz
z
dostawą
sceny
mobilnej,
zestawu
kina
plenerowego,
4
drewnianych
domków
ekspozycyjnych
oraz
infokiosku
w
ramach
projektu
„Wzmocnienie
potencjału
turystycznego
gminy
Trawniki”. Część 3. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Część 4. Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Projekt pn. „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki” realizowany jest współfinansowanego ze środków UE w ramach Działania 7.10 Turystyczne Lubelskie (typ projektu 1,2,3) Priorytetu VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr FELU.07.10-IZ.00-0010/24-00 z dnia 18.12.2024 roku. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00163918/01 z dnia 2025-03-26. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą", Zamawiający informuje o unieważnieniu 3 części postępowania pn. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 22 000,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 3. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 55 999,44 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Art. 255 ust. 3 ustawy – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje o unieważnieniu 4 części postępowania pn. Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 36 900,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 4. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 92 250,00 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Art. 255 ust. 3 ustawy – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie. Załączniki |
2025-04-08
13:25:19
|
Gerard Kowalczyk |
INFORMACJA
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych. I. Dotyczy przetargu prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) pn. Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Część 1. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej sceny mobilnej w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Część 2. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego zestawu kina plenerowego, ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Część 3. Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. Część 4. Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”. II. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 08.04.2025 r., po godzinie 9:05, zostały odszyfrowane i otworzone następujące oferty: TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. NIP 5272680141. Oferta na część 1 – cena (brutto) – 479 835,30 zł Oferta na część 2 – cena (brutto) – 129 519,00 zł Oferta na część 3 – cena (brutto) – 388 197,84 zł Oferta na część 4 – cena (brutto) – 125 706,00 zł FHU Intersell Waldemar Płonka, ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza. NIP 9540002349. Oferta na część 2 – cena (brutto) – 77 494,92 zł Oferta na część 3 – cena (brutto) – 55 999,44 zł Infobox Sp. z o. o. S.K.A., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn. NIP 5482661144. Oferta na część 4 – cena (brutto) – 92 250,00 zł AJSKOM Anna Surynowicz, ul. Kobyłkowska 13, 05-200 Wołomin. NIP 1250013257. Oferta na część 2 – cena (brutto) – 69 935,34 zł P.H.U MASTER-TRUSS TECHNIKA ESTRADOWA, ul. Jana Brzechwy 31, 22-400 Zamość. NIP 9221347304. Oferta na część 1 – cena (brutto) – 238 620,00 zł ALSPAW GROUP sp. z o.o. sp. k. , ul. Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski. NIP 6222788575. Oferta na część 1 – cena (brutto) – 279 210,00 zł Grupa Clue sp. z o.o. sp. k., ul. Stróża Rybna 3, 30-714 Kraków. NIP 6792972502. Oferta na część 2 – cena (brutto) – 56 525,64 zł Załączniki |
2025-04-08
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
informuje,
iż
kwota
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi:
1) Część 1 zamówienia – 320 000,00 zł brutto. 2) Część 2 zamówienia – 89 900,00 zł brutto. 3) Część 3 zamówienia – 22 000,00 zł brutto. 4) Część 4 zamówienia – 36 900,00 zł brutto. Załączniki |
2025-04-04
08:59:22
|
Gerard Kowalczyk |
Dotyczy
przetargu
pn.
Zakup
wraz
z
dostawą
sceny
mobilnej,
zestawu
kina
plenerowego,
4
drewnianych
domków
ekspozycyjnych
oraz
infokiosku
w
ramach
projektu
„Wzmocnienie
potencjału
turystycznego
gminy
Trawniki”. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00163918/01 z dnia 2025-03-26. I. Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający udostępnia pytania oraz odpowiedzi. 1) Zamawiający w załączniku nr 1.1 do SWZ wyposażeniu wskazuje „Podesty 12 szt. natomiast w załączniku nr. 9 do SWZ wskazuje „PA Wings (siatka na tył i boki, plandeka PCV na górę) wraz z podestami 12 szt. i poręczami na 3 strony;”. Proszę o sprostowanie czy scena mobilna ma być wyposażona tylko w podesty 12 szt. czy kompletne daszki boczne tzw. „PA Wings” (z siatkami na tył i boki, plandeką PCV na górę, podestami 12 szt. i poręczami na 3 strony). Odpowiedź: Zamawiający informuje, że scena mobilna ma być wyposażona w kompletne daszki boczne tzw. „PA Wings” (z siatkami na tył i boki, plandeką PCV na górę, podestami 12 szt. i poręczami na 3 strony). 2) Zamawiający w załączniku nr 3 do SWZ Projekt umowy wskazuje, że „Odbiór końcowy odbędzie się w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowego. Odbiór końcowy będzie polegał na stwierdzeniu zgodności parametrów technicznych, cech, funkcjonalności, konfiguracji sprzętu oraz oprogramowania z opisem przedmiotu zamówienia.". Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, dokonuje pokazowego montażu połączonego ze szkoleniem i sprawdzeniem kompletności dostawy. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie odbioru końcowego z odbiorem ilościowym w jednym dniu? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie odbioru końcowego z odbiorem ilościowym w jednym dniu po wykonaniu wszystkich czynności odbiorowych opisanych w SWZ. 3) Zamawiający w załączniku nr 3 do SWZ Projekt umowy wymaga „przekazania Zamawiającemu szczegółowego zestawienia wartości sprzętu (danych rzeczowych opisowych i finansowych niezbędnych do końcowego rozliczenia zamówienia oraz niezbędnych do sporządzenia dokumentów przejęcia środka trwałego do używania), uwzględniające podział wynagrodzenia Wykonawcy na poszczególne elementy stanowiącej przedmiot zamówienia itp. (w formie uprzednio uzgodnionej z Zamawiającym w 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji edytowalnej na nośniku CD lub DVD).” Podstawą do przyjęcia środka trwałego jest faktura sprzedaży. Proszę o doprecyzowanie poprzez np. wskazanie wzoru, jaki inny dokument Zamawiający ma na myśli. Odpowiedź: Zamawiający nie wskazuje wzoru jak mają wyglądać dokumenty. Podstawą odbioru będzie protokół odbioru sporządzony przez Zamawiającego wraz z niezbędnymi dokumentami określonymi w załączniku nr 9 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz prawidłowo wystawioną fakturą. II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
