Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 20:08:34
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1087131
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1087131 : GN-IV.271.3.2025 Organizacja i zarządzanie Tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Mateusz Rzemyszkiewicz
    • Organizacja
      Miasto Poznań
    • Oddział
      Wydział Gospodarki Nieruchomościami
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-25 07:49:00
    • Składania
      2025-05-05 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-05 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Zapytanie ofertowe

        1. Opis przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2025 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym wzorze umowy. Lokalizacja tymczasowej przystani - zgodnie z załącznikiem graficznym.

        2. Termin wykonania zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2025 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r.

        3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

    1) Cena łączna usługi za maksymalny okres – w zł netto, VAT, brutto,

    2) Ocena koncepcji i opisu zagospodarowania terenu – maks 1 pkt. (możliwe oceny 0 pkt., 0,5 pkt., 1 pkt.). Koncepcja będzie podlegała ocenie pracowników merytorycznych Urzędu Miasta Poznania. Koncepcja powinna obrazować sposób rozmieszczenia obiektów, ich kubaturę, ew. funkcje poszczególnych części terenu, planowane do wykorzystania materiały, kolorystykę itd. Ocenie będzie podlegała w szczególności estetyka, rozmieszczenie obiektów, funkcjonalność, czy trwałość planowanych do wykorzystania materiałów, a także zgodność z wytycznymi (stanowiącymi załącznik do zapytania ofertowego) i zapisami dokumentów planistycznych oraz przepisów prawa.

    3) Zasady oceny ofert:

    Kryterium

    Waga

    kryterium

    OfertaX

    OcenaX

    OfertaY

    OcenaY

    Cena łączna usługi[zł]

    60%

    OfertaX

    Oferta najniższa/OfertaX x 0,60

    OfertaY

    Oferta najniższa/OfertaY x 0,60

    Ocena koncepcji

    zagospodarowania terenu

     

    40%

    OfertaX

    0, 0,5 lub 1 lub  x 0,40

    OfertaY

    0, 0,5 lub 1 lub  x 0,40

     

    100%

     

    Suma

     

    Suma


     O wyborze oferty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia decyduje suma ocen – im więcej tym lepiej, wyników nie zaokrągla się.

     4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

    1) Zapytanie adresowane jest do podmiotów, które oświadczą, że posiadają doświadczenie (łącznie):
    a)    W prowadzeniu przystani jachtowej dla minimum 10 jednostek pływających przez nieprzerwany okres nie krótszy niż 3 miesiące w okresie ostatnich 3 lat.
    b)    W realizacji przedsięwzięcia uwzględniającego lokalizację tymczasowego obiektu budowlanego na podstawie zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej.
    2) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zatrudnienia osoby na umowę o pracę – złożenie w ofercie oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej dwóch osób.

        5. Opis sposobu przygotowania oferty:

        1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

        2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

        3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

        4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

        5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

        6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

        7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

        a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

        b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

        c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

        d) Obowiązująca stawka podatku VAT …… %.

        8)    Należy podać łączną cenę obejmującą przedmiot i maksymalny okres umowy
    (z wyszczególnieniem ceny netto, podatku VAT) oraz cenę w rozbiciu na:
        a)    za zorganizowanie tymczasowej przystani jachtowej (cena netto, podatek VAT, brutto)
        b)    za 1 dzień świadczenia usługi zarządzania tymczasową przystanią (cena netto, podatek VAT, brutto)
        c)    za demontaż tymczasowej przystani jachtowej i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego (cena netto, podatek VAT, brutto)
        2)    Podana cena musi uwzględniać wszelkie koszty organizacji usługi (np. transport, koszty osobowe, koszty eksploatacyjne, ubezpieczenia, koszty administracyjne, etc.).
        3)    Należy załączyć koncepcję określającą sposób zagospodarowania terenu – sporządzoną i opisaną przez osobę posiadającą właściwe uprawniania budowlane do projektowania.
       4)    Należy załączyć dokumentację potwierdzającą posiadanie doświadczenia wymaganego w ramach przedmiotowego zamówienia.

        6. Zasady płatności:

    Zgodnie z załączonym wzorem umowy.

        7. Opis procedury:

        1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

        2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

        3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

        4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

        5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

        8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

        1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

        2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

        3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

        4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

        5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

        6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

        a) dostępu do swoich danych osobowych;

        b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

        c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

        d) żądania usunięcia danych, gdy:

        • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

        • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

        • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

        e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

        • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

        • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

        • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

        • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

        7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

        8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

    o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

        9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

    na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

        10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

        9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

        10. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:

        1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;

        2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;

        3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;

        4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie.

        11. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

    Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

        12. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

    Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

    W przypadku pytań:

        • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

        • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Załącznik nr 1 - tymczasowa przystań - mapa.pdf pdf 465.42
    2025-04-25 07:49:00
    Postępowanie
    Wytyczne kierunkowe.pdf pdf 3671.4
    2025-04-25 07:49:00
    Postępowanie
    Projekt umowy - Tymczasowa przystań nad Wartą - 17042025.rtf rtf 155.01
    2025-04-25 07:49:00
    Postępowanie
    Wycena prowadzenia usługi związanej z organizacją i zarządzaniem tymczasową przystanią jachtową nad Wartą.docx docx 12.15
    2025-04-25 07:49:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-23 13:13:43
    Mateusz Rzemyszkiewicz Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania informuje, że w postępowaniu wybrano najlepszą ofertę od firmy Seamore sp. z o.o.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i zarządzanie tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu rzedmiotem Zamówienia jest organizacja tymczasowej przystani jachtowej nad rzeką Wartą w Poznaniu w terminie do 01.06.2025 r. i zarządzanie nią w okresie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r., na udostępnionej Wykonawcy przez Zamawiającego część nieruchomości (maks. 500 m2) położonych przy Starym Porcie przy ul. Estkowskiego, teren tzw. cypla rzeki Warty, m. in. część działki nr 69/1, ark. 10, obr. Śródka 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Cena za zorganizowanie tymczasowej przystani jachtowej - Cena netto, podatek VAT, cena brutto 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Cena za 1 dzień świadczenia usługi zarządzenia tymczasową przystanią - Cena netto, podatek VAT, cena brutto 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Cena za demontaż tymczasowej przystani jachtowej i przywrócenie terenu do stanu poprzedniego - Cena netto, podatek VAT, cena brutto 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Doświadczenie w prowadzeniu przystani jachtowej dla minimum 10 jednostek pływających przez nieprzerwany okres nie krótszy niż 3 miesiące w okresie ostatnich 3 lat. - Przedstawienie dokumentu / oświadczenia potwierdzającego wymagane doświadczenie. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Doświadczenie w realizacji przedsięwzięcia uwzględniającego lokalizację tymczasowego obiektu budowlanego na podstawie zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej. - Przedstawienie dokumentu / oświadczenia potwierdzającego wymagane doświadczenie. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej dwóch osób. - Złożenie w ofercie oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej dwóch osób. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Koncepcja i opis zagospodarowania terenu 40% Należy przygotować koncepcję zagospodarowania terenu w formie wizualizacji i załączyć do przesłanej oferty, celem zaopiniowania przez Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    11 Oświadczenie, że personel, który będzie obsługiwał przystań posiada odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje. - Przedstawienie oświadczenia 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    12 Oświadczenie o "białej liście" - Wykonawca oświadczy, iż znajduje się na wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT (tzw. biała lista) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    13 Wycena prowadzenia usługi związanej z organizacją i zarządzaniem tymczasową przystanią jachtową nad Wartą - Rozpisanie części składowych / kosztów składających się na ww. ceny mające na celu zobrazowanie poszczególnych wydatków - wg. załączonej tabeli (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Wycena prowadzenia u [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    287

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć