- Strona główna
- Postępowanie ID 1087190
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1087190 :
ROŚ/1/2025/JG Odpiaszczenie ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie gminy Kosakowo
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gajzler
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-31 15:33:00
-
Składania2025-04-04 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-04 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest jednokrotne wykonanie usługi w zakresie odpiaszczenia ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie gminy Kosakowo przy użyciu zamiatarki.
I. Zakres usług będzie obejmował:
1. Odpiaszczenie wszystkich utwardzonych ulic gminnych (łączna długość gminnych dróg utwardzonych 89 596 mb. – załącznik nr 1 – wykaz dróg gminnych);
2. Odpiaszczenie chodników i ścieżek rowerowych (łączna długość chodników i ścieżek rowerowych 50 719 mb.- załącznik nr 2 – wykaz chodników i ścieżek rowerowych);
3. Odpiaszczenie parkingów (łączna powierzchnia parkingów 6 883 m2.- załącznik nr 3 – wykaz parkingów);
4. Transport i zagospodarowywanie we własnym zakresie zanieczyszczeń powstałych w związku z odpiaszczaniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
II Termin wykonania przedmiotu zamówienia
do 16 kwietnia 2025 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 58 660 43 06
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
