- Strona główna
- Postępowanie ID 1091207
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091207 :
GK-Z.222.7.2025 Świadczenie usługi w zakresie dostępu do Internetu w technologii światłowodowej wraz z połączeniami telefonicznymi na rzecz Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Kwiatkowska
-
Organizacja
-
OddziałPowiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-07 13:38:00
-
Składania2025-04-14 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-14 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W związku z prowadzanym rozeznaniem cenowym zaprasza się do złożenia oferty na świadczenie usługi w zakresie dostępu do Internetu w technologii światłowodowej wraz z połączeniami telefonicznymi na rzecz Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy z siedzibą przy ul. Parkowej 2, 58-100 Świdnica.
I. Informacje dotyczące realizacji zamówienia (opis zamówienia):
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy (zwanego dalej Biurem lub Zamawiającym) w zakresie dostępu do internetu w technologii światłowodowej wraz z połączeniami telefonicznymi. Usługa ma być świadczona w siedzibie Zamawiającego - Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy, przy ul. Parkowej 2. Obecny dostawca usług A1-NET Sp. z o.o. z siedzibą w Świdnicy – umowa obowiązuje do 09.05.2025 r.
- Zamawiający wymaga:
- zapewnienia nielimitowanego dostępu do Internetu w technologii światłowodowej o parametrach co najmniej: symetryczny dostęp 250 Mbps;
- świadczenia usługi połączeń telefonicznych bez ograniczeń na numery stacjonarne, infolinie 080x oraz komórkowe na terenie Polski w ramach jednej miesięcznej opłaty abonamentowej dla czterech numerów telefonicznych użytkowanych obecnie przez Biuro; Zamawiający wymaga zachowania numerów telefonicznych użytkowanych przez Biuro, tj. 74 852 15 19, 74 852 33 74, 74 852 27 51, 74 856 94 55;
- zapewnienia
zewnętrznej adresacji IP w standardzie IPv4 w ilości 6 numerów; Zamawiający nie
akceptuje numerów w standardzie IPv6;
- zapewnienia usługi łącza zapasowego (backup) w celu zachowania ciągłości transmisji połączenia w przypadku awarii głównego łącza (np. w technologii radiowej);
- wyznaczenie indywidualnego opiekuna klienta, który wspierać będzie Zamawiającego także w sprawach technicznych.
- Ewentualne prace i działania niezbędne do uruchomienia usługi, w tym np. wykonanie podłączeń do serwerowni Zamawiającego, przeniesienie numerów telefonicznych, uzyskanie nr IP, dostarczenie i montaż urządzeń do transmisji danych, jeżeli te posiadane przez Zamawiającego okażą się niewystarczające, w całości obciążają Wykonawcę. W celu uzyskania dokładnych informacji na temat warunków technicznych, posiadanej infrastruktury sprzętowej przez Zamawiającego oraz dokonania oględzin obiektu i serwerowni można się kontaktować z informatykiem Biura (tel.74 852-33-74, 74 852-15-19, 74 852-27-51, 74 856-94-55 wew.225) od poniedziałku do piątku w godz.7.30-13.00. Oględziny obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z informatykiem Biura.
- Usługa realizowana będzie przez okres 48 miesięcy od dnia uruchomienia usługi.
- Rozpoczęcia świadczenia usług ma nastąpić od dnia 10 maja 2025 r. W tym czasie Wykonawca ma obowiązek w porozumieniu z Zamawiającym wykonać wszystkie niezbędne prace i załatwić formalności, także te związane z ewentualnym przeniesieniem numerów telefonicznych, wypowiedzeniem posiadanych przez Zamawiającego w tym zakresie umów, tak aby rozpoczęcie świadczenia usługi w ramach niniejszego zamówienia odbyło się dla Zamawiającego bez przerw w dostępie do Internetu i połączeń telefonicznych. Uruchomienie obu usług ma nastąpić jednocześnie.
- Usługa
łącza zapasowego (backup) działać ma na tych samych nr IP oraz powinna zostać
tak skonfigurowana aby automatycznie przełączała się w przypadku awarii łącza
głównego. Parametry łącza zapasowego – co najmniej 10/10 Mbps.
- Powiatowe
Biuro
Geodezji
i
Katastru
w
Świdnicy
posiada
w serwerowni własną centralę telefoniczną LIBRA firmy Platan. Parametry centrali zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Wszystkie urządzenia zamontowane w siedzibie Zamawiającego, które będą niezbędne do prawidłowego uruchomienia usługi, pozostaną własnością Wykonawcy. Zamawiający
będzie miał prawo do bezpłatnej ich eksploatacji w czasie trwania umowy.
- Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt oraz wykonane prace instalacyjne przez cały okres trwania umowy.
- Wykonawca zapewni gwarancję jakości usług co najmniej w zakresie:
- indywidualnego
opiekuna klienta dostępnego telefonicznie co najmniej w godzinach pracy Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a w razie potrzeby (po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby) także osobiście;
- czas reakcji na zgłoszoną awarię/zapytanie – do 1 godziny,
- czas usunięcia awarii – do 24 godzin,
- dostępność w skali roku – na poziomie 98%.
- indywidualnego
opiekuna klienta dostępnego telefonicznie co najmniej w godzinach pracy Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a w razie potrzeby (po wcześniejszym zgłoszeniu potrzeby) także osobiście;
- Płatności realizowane będą na podstawie faktur wystawianych po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy. Fakturę należy wystawić na dane: nabywca Powiat Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7, NIP 884-23-69-827; odbiorca i płatnik: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2. Okresem rozliczeniowym będzie 1 miesiąc kalendarzowy.
- Sposób obliczania ceny na potrzeby niniejszego postępowania. Ustala się następujący sposób obliczenia ceny: W = Oa + 48*At+ 48*Ai, gdzie: W – wartość końcowa, Oa – jednorazowa opłata aktywacyjna, At – stawka miesięcznego abonamentu telefonicznego (za cztery numery telefoniczne), Ai – stawka miesięczna za dostęp do Internetu. Kryterium wyboru W – najniższa cena. Zamawiający zastrzega, że opłata aktywacyjna (Oa) nie powinna przekroczyć wartości dwóch miesięcznych opłat abonamentowych za usługi dostępu do Internetu i połączenia telefoniczne.
- Orientacyjne zestawienie
minut wykorzystanych miesięcznie przez Powiatowe Biuro Geodezji i
Katastru w Świdnicy w okresie październik 2024 r. - marzec 2025 r.
miesiąc lokalne międzymiastowe komórkowe infolinie razem
październik 2024 295 308 496 4 1103
listopad 2024 203 151 226 0 580
grudzień 2024 146 145 238 1 530
styczeń 2025 203 173 250 4 630
luty 2025 199 111 293 1 604
marzec 2025 204 256 258 4 722
II. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań:
- posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia;
- prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia, na potwierdzenie czego należy załączyć odpowiednie dokumenty (np. KRS, CEIDG);
- wypełnienie wszystkich obowiązków formalno-prawnych, w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał;
- złożenie oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania;
- złożenie
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego
załączniki nr 3 do niniejszego zapytania;
- do oferty należy dołączyć projekt umowy uwzględniający opis zamówienia (do uzgodnień z Zamawiającym), regulaminy świadczenia usług telefonicznych i w zakresie dostępu do Internetu oraz cennik usług operatora, mając w szczególności na uwadze regulacje określone w art.53 ustawy Prawo telekomunikacyjne; Zamawiający chce być poinformowani o wszystkich kosztach jakie będzie musiał ponosić lub których może się spodziewać w związku z realizację niniejszej usługi, dlatego na tą okoliczność poprosi o załączenie cennika, który będzie takie informacje zawierał;
- do oferty należy załączyć referencje co najmniej z 3 lokalizacji potwierdzające uruchomienie i świadczenie usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat.
III. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica (funkcja Wyślij wiadomość do zamawiającego)
IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do udzielania wyjasnień Wykonawcy.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień są:
1) w zakresie procedury postępowania jest: Anna Kwiatkowska - Zastępca Dyrektora PBGiK, e-mail: a.kwiatkowska@geodezja.swidnica.pl;
2) w sprawach merytorycznych – informatyk Krzysztof Leszczyc-Laskowski, e-mail: k.laskowski@geodezja.swidnica.pl.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie o udzielenie wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia w terminie nie później niż 2 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku) przed upływem terminu składania ofert. Zapytania złożone po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
V. Miejsce i termin składania oferty cenowej.
Ofertę cenową według wzoru z załącznika nr 2 wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, o których mowa w pkt.II należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia 14 kwietnia 2025 r. do godz.14:00.
VI. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.
W ramach prowadzonego postępowania GK-Z.222.7.2025 o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2, zwane dalej „ADO”, jest jednostka organizacyjna Powiatu Świdnickiego realizująca zadania starosty określone art. 7d ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawie z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1197 ze zm.). Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński, e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl. Z PBGiK skontaktować się można telefonicznie pod nr: (74) 852 15 19 lub (74) 852 33 74, pisemnie poprze e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl, adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /PBGIK/SkrytkaESP, e-doręczenia: AE:PL-34644-74389-WEATC-22, lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3.Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody).
4. Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności jednostce nadrzędnej Powiatowi Świdnickiemu, podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotowi obsługującemu e-doręczenia, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcom systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej.
5. Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem.
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
11. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty.
12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Na załączonym formularzu oferty cenowej (załącznik nr 2), należy uzupełnić liczbowo oraz słownie cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki i wartość podatku VAT.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa i opisem zamówienia realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: koszty przygotowania oferty, instalacji niezbędnych urządzeń, koszty uruchomienia i świadczenia usług, itp.
3. W formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT dla każdej pozycji, która wyszczególniona została w formularzu oferty. Cena oferty netto, stawka VAT musi być zgodna z ceną w formularzu oferty udostępnionym przez Zamawiającego.
4. Ceny w poszczególnych pozycjach należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje dodatkowe.
1. Wszystkie złożone dokumenty (oferta, oświadczenia, wykaz osób, kopie referencji, itp.) w niniejszym postępowaniu muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku działania poprzez pełnomocników należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.
2. Zamawiający nie ma obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty.
3. Spośród kompletnych ofert (zawierająca wszystkie wymagane informacje i dokumenty) wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów - 100 pkt. Sposób oceny oferty: ilość punktów = Cn/Cb*100, gdzie Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert obliczona w sposób opisany w pkt.I ust.12, Cb - cena brutto badanej oferty. Wybór oferty następuje w oparciu o kryterium 100% cena.
4. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
7. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchylać się będzie od uzgodnienia treści umowy, uchyli się od zawarcia umowy, lub usługa nie zostanie uruchomiona we wskazanym terminie, lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo w ciągu pół roku nastąpi jej rozwiązanie (np. usługa nie zostanie uruchomiona lub nie będzie realizowana zgodnie z opisem zamówienia), Zamawiający może wybrać kolejną ofertę spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zamówienia bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub na e-mail: k.laskowski@geodezja.swidnica.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
