Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 02:20:38
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1091277
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1091277 : 3.A08 Dostawa rozwiązania kart paliwowych na stacje paliw Grupy Muszkieterów

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Ewa Galewska
    • Organizacja
      ITM Polska Sp. z o.o.
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-07 13:43:00
    • Składania
      2025-04-18 12:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Zapytanie o informację - RFI
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

     

     

     

    ZAPYTANIE O INFORMACJĘ

    Dostawa rozwiązania kart paliwowych na stacje paliw Grupy Muszkieterów

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Swadzim 07.04.2025

    1.     Wstęp

    Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche.

    Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 381 sklepy, w tym 185 Intermarche oraz 213 Bricomarche, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 72 stacje paliw działające przy wybranych sklepach.

    Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.

    https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

    2.     Informacje dotyczące zapytania o informację

    1.    „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (dalej: Zamawiający) jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche i stanowi centralę zakupową dla obu szyldów. Zapraszamy do przedstawienia rozwiązań dedykowanych dla stacji paliw w zakresie wdrożenia i dostarczenia kart paliwowych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

    Zamawiający:

    „ITM  POLSKA” sp. z o.o.

    Swadzim , ul. Św. Mikołaja 5,

    62-080 Tarnowo Podgórne

    NIP: 778-00-00-892

    2.      „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.  W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy spółki SCA PETROLE Sp. z o.o., będącej spółką zarządzającą stacjami paliw Grupy Muszkieterów.

     

    3.      Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.

    3.     Cel dokumentu

    Celem zapytania jest przedstawienie propozycji rozwiązania dla kart paliwowych, które będą kompatybilne z istniejącym programem kasowym MARKET zgodnie z poniższymi założeniami.

    4.     Zastrzeżenia

    1.    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

    2.    Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

    3.    Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.

    4.    Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

    5.    Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

    6.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

    7.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.

    8.    Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.

    9.    Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.

    10.  Termin ważności oferty musi wynosić minimum 90 dni.

    5.     Warunki udziału w postępowaniu

    1.      Informacje należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

    2.      Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne, osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

    3.      Obligatoryjne załączniki do oferty:

    ·        Propozycja rozwiązania dedykowanego dla Grupy Muszkieterów

    ·        Kwestionariusz Dostawcy (załącznik nr 1),

    ·        aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,

    ·        polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,

    ·        oświadczenie zgodne z punkt 6.2. zapytania,

    ·        pisemne oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu ZUS i US

    ·        wzór umowy

    ·        ewentualne pełnomocnictwo

     

    6.   Wymagania wobec zakresu oferty

    1.    Oferta powinna być zatytułowana „KARTY PALIWOWE DLA STACJI PALIW GRUPY MUSZKIETERÓW”

    2.    Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym potencjałem technicznym

    3.    Oferta musi uwzględniać wszystkie punkty dotyczące specyfikacji, kryteriów produktu oraz elementów wyceny wskazanych w zapytaniu poniżej.

    4.      Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy, opiekę poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów

     

    7.     Stan obecny:

     

    ·        Obecnie wystawiany jest dokument WZ/RW na kasie na podstawie, którego jest generowana faktura zbiorcza dla danego klienta/firmy.

    ·        Brak obiegu elektronicznego

     

    8.     Założenia:

    ·        Ilość stacji paliw posiadających system kasowy MARKET – ok 60

    ·        Przewidywana liczba firm dla danej stacji: ok. 10–30.

    ·        Liczba kart per firma: średnio 3–5, co daje łącznie nawet 50 kart obsługiwanych przez daną stacje paliw

    ·        Karta przedpłacona lub kredytowa

    ·        Karty magnetyczne zabezpieczone PINem;

    ·        Każda karta przypisana do konkretnego klienta danej stacji (NIP + kierowca/karta).

    ·        Karty mają być dla klientów indywidualnych danej stacji – tylko do wykorzystania na danej stacji z możliwością rozszerzenia usługi na inną stację paliw

    ·        Karty dla pracowników Centrali Grupy mających zapewnić możliwość tankowania na stacjach uczestniczących w programie, z rozliczeniem między spółką stacyjną a centralą.

    ·        Przewidywana ilość kart centralowych ok 70 sztuk

    ·        Opcja rozszerzenia na inne artykuły lub kategorie (np. oleje, akcesoria samochodowe) – obsługa po stronie systemu Kasowego (Market).

    ·        Możliwość wykorzystania karty w dodatkowych punktach (np. myjnie, warsztaty samochodowe), po zawarciu umowy przez franczyzobiorcę (aderona – właściciela stacji) - opcja

    ·        Płatność na kasie stacji jak i na słupku (preautoryzacja).

    ·        Limity: globalny per kontrahent + per karta.

    ·        Przedpłata albo limit per klient/karta:
    Indywidualnie dla klienta danej stacji. 

    ·        Możliwość ustawienia globalnego limitu dla kontrahenta sumującego zużycie wszystkich kart przypisanych do niego

    ·        Możliwość podglądu transakcji dla danej karty zarówno przez obsługę stacji jak i klienta

    ·        Specyfikacja transakcji w danym okresie: ilość litrów zatankowanych dla poszczególnych kart.

    ·        Wpisanie kilometrażu - nie blokujące dla transakcji

    ·        Wystawianie faktur – potwierdzenie możliwości ustalenia terminu automatycznego wystawienia faktur per stacja.

    ·        Automatyczne generowanie faktur i wysyłanie pod wskazany adres

    ·        Wprowadzenie komunikatów SMS przy wykorzystaniu 90% limitu.

    ·        Możliwość automatycznego blokowania karty przy przekroczeniu limitu.

     


    Prosimy o propozycję rozwiązania uwzględniającą powyższe założenia wraz z opisem API do integracji z programem kasowym MARKET.

    Planowany czas wdrożenia 3Q/4Q 2025 r.

    Potencjalna ilość stacji paliw, która wdroży powyższe rozwiązanie to ok 60 lokalizacji.

     

    9.     KRYTERIA WYBORU

     

    Oceniając zgłoszone oferty, będziemy kierować się następującymi kryteriami:

     

    ·        Możliwość integracji z systemem kasowym Market – obligatoryjne.

    ·        Funkcjonalność rozwiązania i zgodność z wymaganiami – 30%

    ·        Koszt wdrożenia i utrzymania systemu – 30%

    ·        Doświadczenie i referencje dostawcy – 15%

    ·        Elastyczność i możliwość dalszego rozwoju systemu – 10%

    ·        Wsparcie techniczne i SLA – 15%

     

    10. Terminy związane z postępowaniem

    Lp.

    Zdarzenie

    Data

    1.

    Ostateczny termin składania ofert

    (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

    18.04.2025 godz. 12:00

    2.

    Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

    11.04.2025

    3.

    Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

    15.04.2025

    4.

    Przewidziany termin spotkań z wybranymi dostawcami w celu omówienia przedstawionego rozwiązania

    28-30.04.2025

    5.

    Termin ostatecznej oceny ofert

    Maj 2025

    11. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

    1.    Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

    2.    W przypadku pytań:

    a.           merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

    Zakupowej  Open Nexus  "Wyślij wiadomość”

    b.           pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

    Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

    5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

    12. Załączniki

     

    Załącznik nr 1 - Kwestionariusz dostawcy

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    RFI_KARTY PALIWOWE DLA STACJI PALIW.pdf pdf 141.55
    2025-04-07 13:43:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: "KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 AKTUALNE DOKUMENTY REJESTROWE FIRMY - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę o załączenie. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 SPRAWOZDANIE FINANSOWE ZA OSTATNI ROK - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 INFORMACJE O FIRMIE - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    205
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć