- Strona główna
- Postępowanie ID 1091277
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091277 :
3.A08 Dostawa rozwiązania kart paliwowych na stacje paliw Grupy Muszkieterów
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Galewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-07 13:43:00
-
Składania2025-04-18 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o informację - RFI
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
O INFORMACJĘ
Dostawa rozwiązania kart paliwowych na stacje paliw
Grupy Muszkieterów
Swadzim 07.04.2025
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 381 sklepy, w tym 185 Intermarche oraz 213 Bricomarche,
trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu,
sześć składów budowlanych oraz 72 stacje paliw działające przy wybranych
sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2.
Informacje dotyczące zapytania o informację
1. „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (dalej: Zamawiający)
jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche i stanowi
centralę zakupową dla obu szyldów. Zapraszamy do przedstawienia rozwiązań
dedykowanych dla stacji
paliw w zakresie wdrożenia i dostarczenia kart paliwowych w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym
dokumencie.
Zamawiający:
„ITM
POLSKA” sp. z o.o.
Swadzim
, ul. Św. Mikołaja 5,
62-080
Tarnowo Podgórne
NIP: 778-00-00-892
2.
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej
„Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju
sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy
spółki SCA PETROLE Sp. z o.o., będącej spółką zarządzającą stacjami paliw Grupy
Muszkieterów.
3.
Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały
zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością
Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z
zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3.
Cel dokumentu
Celem zapytania jest przedstawienie propozycji
rozwiązania dla
kart paliwowych, które będą kompatybilne z istniejącym programem kasowym MARKET
zgodnie z poniższymi założeniami.
4.
Zastrzeżenia
1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości.
2. Do niniejszego
zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zapytanie
nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki
ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do
Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w
procesie składania ofert.
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.
5. Odpowiedź
potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska
do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
6. ITM
Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7. ITM
Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem.
8. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM
Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.
9.
Finalnie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do
postępowania na Platformie
Zakupowej Open Nexus.
10. Termin ważności oferty musi wynosić minimum 90
dni.
5.
Warunki udziału w postępowaniu
1.
Informacje
należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania jest dokument zapytania
sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu
zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku
niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania
sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Wykonawca zobowiązany
jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i
ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne,
osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Obligatoryjne
załączniki do oferty:
·
Propozycja
rozwiązania dedykowanego dla Grupy Muszkieterów
·
Kwestionariusz
Dostawcy (załącznik nr 1),
·
aktualne
dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
·
polisa
ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
·
oświadczenie
zgodne z punkt 6.2. zapytania,
·
pisemne
oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu ZUS i US
·
wzór umowy
6. Wymagania wobec zakresu oferty
1. Oferta powinna
być zatytułowana „KARTY PALIWOWE DLA STACJI PALIW GRUPY MUSZKIETERÓW”
2.
Wykonawca
powinien złożyć oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym potencjałem technicznym
3.
Oferta musi
uwzględniać wszystkie punkty dotyczące specyfikacji, kryteriów produktu oraz
elementów wyceny wskazanych w zapytaniu poniżej.
4. Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy,
opiekę poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i
asystę w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów
7.
Stan obecny:
·
Obecnie
wystawiany jest dokument WZ/RW na kasie na podstawie, którego jest generowana
faktura zbiorcza dla danego klienta/firmy.
·
Brak obiegu
elektronicznego
8.
Założenia:
·
Ilość stacji
paliw posiadających system kasowy MARKET – ok 60
·
Przewidywana
liczba firm dla danej stacji: ok. 10–30.
·
Liczba kart per
firma: średnio 3–5, co daje łącznie nawet 50 kart obsługiwanych przez daną
stacje paliw
·
Karta
przedpłacona lub kredytowa
·
Karty
magnetyczne zabezpieczone PINem;
·
Każda karta
przypisana do konkretnego klienta danej stacji (NIP + kierowca/karta).
·
Karty mają być
dla klientów indywidualnych danej stacji – tylko do wykorzystania na danej
stacji z możliwością rozszerzenia usługi na inną stację paliw
·
Karty dla
pracowników Centrali Grupy mających zapewnić możliwość
tankowania na stacjach uczestniczących w programie, z rozliczeniem między
spółką stacyjną a centralą.
·
Przewidywana ilość kart centralowych
ok 70 sztuk
·
Opcja
rozszerzenia na inne artykuły lub kategorie (np. oleje, akcesoria samochodowe)
– obsługa po stronie systemu Kasowego (Market).
·
Możliwość
wykorzystania karty w dodatkowych punktach (np. myjnie, warsztaty samochodowe),
po zawarciu umowy przez franczyzobiorcę (aderona – właściciela stacji) - opcja
·
Płatność na
kasie stacji jak i na słupku (preautoryzacja).
·
Limity:
globalny per kontrahent + per karta.
·
Przedpłata albo
limit per klient/karta:
Indywidualnie dla klienta danej stacji.
·
Możliwość
ustawienia globalnego limitu dla kontrahenta sumującego zużycie wszystkich kart
przypisanych do niego
·
Możliwość
podglądu transakcji dla danej karty zarówno przez obsługę stacji jak i klienta
·
Specyfikacja
transakcji w danym okresie: ilość litrów zatankowanych dla poszczególnych kart.
·
Wpisanie
kilometrażu - nie blokujące dla transakcji
·
Wystawianie
faktur – potwierdzenie możliwości ustalenia terminu automatycznego wystawienia
faktur per stacja.
·
Automatyczne
generowanie faktur i wysyłanie pod wskazany adres
·
Wprowadzenie
komunikatów SMS przy wykorzystaniu 90% limitu.
·
Możliwość
automatycznego blokowania karty przy przekroczeniu limitu.
Prosimy o propozycję rozwiązania uwzględniającą powyższe założenia wraz z
opisem API do integracji z programem kasowym MARKET.
Planowany czas wdrożenia 3Q/4Q 2025 r.
Potencjalna ilość stacji paliw, która wdroży powyższe
rozwiązanie to ok 60 lokalizacji.
9.
KRYTERIA WYBORU
Oceniając zgłoszone oferty, będziemy kierować się
następującymi kryteriami:
·
Możliwość
integracji z systemem kasowym Market – obligatoryjne.
·
Funkcjonalność
rozwiązania i zgodność z wymaganiami – 30%
·
Koszt wdrożenia
i utrzymania systemu – 30%
·
Doświadczenie i
referencje dostawcy – 15%
·
Elastyczność i
możliwość dalszego rozwoju systemu – 10%
·
Wsparcie
techniczne i SLA – 15%
10.
Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane) |
18.04.2025 godz. 12:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania
ofertowego |
11.04.2025 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące
zapytania ofertowego |
15.04.2025 |
4. |
Przewidziany termin spotkań z wybranymi dostawcami w celu omówienia
przedstawionego rozwiązania |
28-30.04.2025 |
5. |
Termin ostatecznej oceny ofert |
Maj 2025 |
11. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1. Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w
wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus
2. W przypadku pytań:
a.
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy
Zakupowej Open Nexus
"Wyślij wiadomość”
b.
pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
Platformy
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter
informacyjny.
5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o
współpracy z „ITM Polska”
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz
dostawcy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
