- Strona główna
- Postępowanie ID 1099163
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1099163 :
42/FZ/2025 Dostawa napędu elektrycznego AUMA SAR10.2-16-B1-30.5 ze sterownikiem AC01-AC121-1C1-A000-SC - 42/FZ/2025
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Żuławska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-23 07:36:00
-
Składania2025-05-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-06 10:05:00
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Bydgoszczy zaprasza wykonawców do składania ofert w przetargu nieograniczonym dla postępowania na:
Dostawa napędu elektrycznego AUMA SAR10.2-16-B1-30.5 ze sterownikiem AC01-AC121-1C1-A000-SC
Kryterium wyboru oferty jest cena i czas gwarancji.
Prosimy o złożenie oferty z wykorzystaniem "Załącznika nr 1 do SWZ - Formularz oferty"
Ofertę można złożyć poprzez platformę lub w wersji pisemnej do dnia 06.05.2025 r. do godz. 10:00.
Wszystkie dokumenty złożone w formie elektronicznej, w tym Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty, oraz Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o braku wpisu na listę muszą zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
UWAGA: W przypadku braku certyfikatu kwalifikowanego podpisu elektronicznego proponujemy złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres dostarczenia oferty w wersji pisemnej: Kancelaria Zamawiającego ul. Ks. J. Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz z dopiskiem:
"Przetarg na dostawę napędu elektrycznego".
Do oferty musi być wniesione wadium w wysokości 1 000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych).
Wadium należy wpłacić na
konto:
PKO B.P, nr 36 1020 1462 0000 7402 0332 2823 z dopiskiem: „Wadium do przetargu na dostawę napędu elektrycznego”
Oferty złożone lub dostarczone do siedziby Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod adresem zaopatrzenie@kpec.bydgoszcz.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
