Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:39:06
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1099311
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1099311 : GKIII.4027.12.2025 Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla części działki nr 90/4 położonej w obrębie ewidencyjnym Dzierzków (021903_2.0005), w jednostce ewidencyjnej Dobromierz, powiat świdnicki, woj. dolnośląskie.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Anna Wolna
    • Organizacja
      Starostwo Powiatowe w Świdnicy
    • Oddział
      Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-23 09:22:00
    • Składania
      2025-04-30 14:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-04-30 14:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy (będące jednostką organizacyjną Powiatu Świdnickiego realizującą zadania Starosty określone w art.7d ustawy Prawo geodezyjnego i kartograficzne) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla części działki nr 90/4 położonej w obrębie ewidencyjnym Dzierzków (021903_2.0005), w jednostce ewidencyjnej Dobromierz, powiat świdnicki, woj. dolnośląskie.

     Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia):

    1. przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz.1246) a także niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
    2. w ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczególności:  
      • analizę materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, 
      • przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, po wcześniejszym prawidłowym zawiadomieniu stron postępowania, zgodnie z § 6 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz poinformowaniu Zamawiającego minimum 7 dni wcześniej o terminie wykonywania czynności klasyfikacyjnych (odkrywek glebowych) w terenie, badaniem należy objąć teren całego ewentualnie zmienionego konturu klasyfikacyjnego,
      • sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych, w taki sposób aby jak najwierniej utrwalić obraz profilu glebowego wraz z przyłożona łatą mierniczą oraz terenu wokół, które będą obrazować sposób użytkowania gruntów objętych czynnościami klasyfikacyjnymi; zdjęcia wykonane mają być w technologii kolorowej, w taki sposób aby na profilu uniknąć ostrych cieni i plam słońca,
      • sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji wersji papierowej, na opisie odkrywek należy wpisać pozycję tabeli klas gruntów,
      • dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych w ramach użytku gruntowego zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych
      • w przypadku zmiany klasy bonitacyjnej gleby z wartości: I, II, III, IIIa i IIIb na klasy: IV, IVa i IVb, V, VI i VIz wymagana jest analiza porównawcza profilu glebowego wynikającego z materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z wykonaną na gruncie odkrywką glebową w formie tabelarycznej. 
      • rezultat wykonanych prac i opracowaną dokumentację należy skompletować w postaci operatu technicznego i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
      • numerację nowych i zmienionych konturów należy uzgodnić z PZGiK w Świdnicy,
      • oryginały dokumentów powstałych w toku prac klasyfikatora, opisy odkrywek glebowych, projekt ustalenia klasyfikacji, w tym protokoły z czynności klasyfikacyjnych, należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej,
      • w przypadku stwierdzenia zmian w klasyfikacji gruntów należy dostarczyć Zamawiającemu opatrzone klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3 g pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U z 2023 r. poz. 1752  zm.) 4 egz. mapy klasyfikacji, sporządzone na kopii mapy ewidencyjnej; 
    3. Czynności, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym Dzierzków  (021903_2.0005) w jednostce ewidencyjnej Dobromierz, dla obszaru wskazanego przez wnioskodawcę (załącznik graficzny do zapytania ofertowego) o powierzchni ewidencyjnej 6.77 ha usytuowanego w granicach działki nr 90/4. W obszarze wskazanym przez wnioskodawcę w ewidencji gruntów i budynków ujawnione są użytki RIIIa (o powierzchni ewidencyjnej 1.72 ha) i RIIIb (o powierzchni ewidencyjnej 5.05 ha). Według informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków dane dotyczące punktów granicznych działki (1 z 44 punktów ujawnionych w bazie EGiB) nie spełnia standardów dokładnościowych, natomiast pole powierzchni działki, użytków w granicach działki oraz precyzja zapisu pól powierzchni nie spełniają wymagań § 16 ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Zgodnie z wnioskiem właściciela „gleba jest piaszczysta co powoduje niską zdolność do zatrzymywania wody i składników odżywczych. Teren cechuje się dużą przepuszczalnością i małą zdolnością retencyjną, co skutkuje szybkim przesychaniem gleby. Dotychczasowe użytkowanie rolnicze wskazuje na niską wydajność upraw, charakterystyczną dla gleb słabych i średnich”. Dla opisanego powyżej obszaru w związku z trwałą zmianą sposobu użytkowania gruntu z użytków zielonych na grunty orne, wydana została decyzja Starosty Świdnickiego nr GK.IV 4036-32/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. orzekająca o zmianie klas gruntów dla działki nr 90/4. Podstawowe dane ewidencyjne działki można przeglądać w portalu mapowym powiatu świdnickiego https://swidnicki.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy;
    4. badaniem należy objąć teren całych konturów klasyfikacyjnych; na opisie odkrywki i w protokole należy wpisać pozycję z urzędowej tabeli klas gruntów, dołączyć dokumentację fotograficzną odkrywek i terenu dookoła;
    5. zgłoszeń prac geodezyjnych należy dokonać w przypadkach i na zasadach określonych  w art. 12 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
    6. materiały niezbędne do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów udostępnione zostaną Wykonawcy z uwzględnieniem art. 40 a ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
    7. wzór umowy, którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą, stanowi załącznik do rozeznania cenowego;
    8. okres realizacji zamówienia w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy  - przewiduje się w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwość przesunięcia terminu wykonania zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych  lub niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w podanym terminie;
    9. kryterium wyboru – najniższa cena;
    10. płatne w ciągu 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.

    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.

    W ramach prowadzonego postępowania GKIII.4027.12.2025 o udzielenie zamówienia realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:   

    1. Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2, zwane dalej „ADO”. Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
    2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
    3. Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody);
    4. Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności stronom postępowania w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
    5. Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
    6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
    7. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
    8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
    9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
    11. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
    12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu. 

    Gwarancja i rękojmia:

    W przypadku, gdy w toku prowadzonego przed organem I instancji strona zgłosi zastrzeżenia, a organ i klasyfikator uzna je za zasadne – klasyfikator wprowadzi zmiany do projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w ramach rękojmi umowy a Wykonawca przekaże do zasobu geodezyjnego i kartograficznego operat techniczny uwzględniający wprowadzone przez klasyfikatora zmiany.

    Wymagania stawiane Wykonawcy:

    1. posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia
    2. posiadanie uprawnień z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osób, które takie uprawnienia posiadają;
    3. w przypadku klasyfikatorów, którzy nie wykonywali czynności na terenie powiatu świdnickiego na potwierdzenie pkt 1, należy do oferty załączyć kopie właściwych dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej trzech prac, zakończonych wydaniem decyzji o ustaleniu gleboznawczej klasyfikacji gruntów (np. dokument potwierdzający posiadanie odpowiednich kwalifikacji, na potwierdzenie doświadczenia: referencje, protokoły odbiorów, itp.);
    4. w przypadku występowania jako podmiot gospodarczy – prowadzenie działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia (PKD 71.12.Z, 71.20.B);
      działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
    5. złożenie oferty na formularzu oferty udostępnionym przez Zamawiającego.


    Podstawy wykluczenia z postępowania:

    1. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia podlega Wykonawca, z winy którego nastąpiło odstąpienie od umowy w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub wadliwie wykonywał inne zamówienie Zamawiającego dotyczące gleboznawczej klasyfikacji gruntów lub popadł w opóźnienie o więcej niż 10 dni w stosunku do ustalonego terminu realizacji umowy lub złożenia wyjaśnień, w tym poprawionego projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów i poprawionej dokumentacji. Wykluczenie obowiązuje przez okres 1 roku od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia.       
    2. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą postawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.) tj.:
      a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.);
      b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.);
      c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (tj. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.).
      Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt a-c powyżej. W przypadku Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych w pkt a-c powyżej, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu.

    Informacje dodatkowe:

    1. Oferta wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty.
    2. formularz oferty udostępniony przez Zamawiającego musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. w przypadku działania poprzez pełnomocników należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.
    3. Zamawiający nie ma obowiązku dopytywania wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty oraz oferty niekompletnej.
    4. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
    5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
    6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ceny należy podawać w PLN.
    7. W formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnioną przez Zamawiającego
    8. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie, za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
    9. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po przekazaniu informacji o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
    10. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo po zawarciu nastąpi jej rozwiązanie, zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru wykonawcy.
    11. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny. 
    12. Zapytania dotyczące postępowania można kierować do Zamawiającego pisemnie za pośrednictwem platformy zakupowej (funkcja Wyślij zapytanie) w terminie do 2 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert. Zapytania przesłane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
    13.  Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia badania prawidłowości wykonanych czynności klasyfikacyjnych.

    Osobą do kontaktów w sprawach formalnych dotyczących postępowania jest zastępca dyrektora Anna Kwiatkowska, e-mail: a.kwiatkowska@geodezja.swidnica.pl 

    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Starostwa Powiatowego w Świdnicy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia  30 kwietnia 2025 r. do godz.14:00. Cena oferty netto, brutto z formularza oferty musi być zgodna z ceną wpisaną do formularza elektronicznego, za pomocą którego złożono ofertę cenową.


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    GKIII.4027.12.2025_umowa_projekt_klasyf .doc doc 1196.5
    2025-04-23 09:22:00
    Postępowanie
    GKIII.4027.12.2025_wzór_oferty cenowej.doc doc 62.5
    2025-04-23 09:22:00
    Postępowanie
    załacznik do zapytania ofertowego.pdf pdf 159.44
    2025-04-23 09:22:00
    Postępowanie
    zapytanie ofertowe .doc doc 85.5
    2025-04-23 09:22:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów Czynności, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym Dzierzków, w jednostce ewidencyjnej Dobromierz, powiat świdnicki, woj. dolnośląskie, dla części działki nr 90/4. 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2337 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Inne dokumenty wymagane w postępowaniu - Jeżeli z opisu zamówienia wynika konieczność załączenia innych dokumentów (np. kopię umowy spółki cywilnej wraz z aneksami, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wiedzy, umiejętności, doświadczenia, upoważnienie dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, itp.) proszę załączyć właściwe dokumenty 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    150
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć