Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:22:52
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1102694
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1102694 : WZP.271.2.39.2025/AS Zakup i dostawa mebli i krzeseł do USC w Płocku.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Agnieszka Szatkowska
    • Organizacja
      Urząd Miasta Płocka
    • Oddział
      Wydział Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-29 12:04:00
    • Składania
      2025-05-08 11:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-08 11:05:00
    • Tryb
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

    pn. :„Zakup i dostawa mebli i krzeseł do USC w Płocku. Zamówienie podzielone jest na Część 1 i 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części.

    I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz Projekt umowy.

    II. Termin realizacji zamówienia - trzy tygodnie od daty zawarcia umowy.

    III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %.

    IV. Do oferty należy załączyć wypełniony Formularz cenowy.

    V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

    VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

    VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

    VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

    IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI.  

    X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

    XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

    XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

    XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

    XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

    - w sprawach merytorycznych - Urszula Tyszewska,

    - w sprawach formalnych - Agnieszka Szatkowska.



    KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

    Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

    1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

    2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Zakup i dostawa mebli i krzeseł do USC w Płocku.   

    4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

    5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

    6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

    7. Posiada Pani/Pan:

    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

      ______________________

    *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Formularz cenowy.odt odt 35.19
    2025-04-29 12:04:00
    Postępowanie
    OPZ - meble.pdf pdf 52.56
    2025-04-29 12:04:00
    Postępowanie
    Projekt umowy.pdf pdf 73.2
    2025-04-29 12:04:00
    Postępowanie
    e-fakturowanie.odt odt 18.41
    2025-04-29 12:04:00
    Kryterium
    treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58
    2025-04-29 12:04:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-08 13:48:59
    Agnieszka Szatkowska Zamawiający informuje, iż dokonał wyboru ofert najkorzystniejszych w danej części:
    Część 1
    "DRZEWIARZ-BIS" SP. Z O.O., 87-600 LIPNO, K. WYSZYŃSKIEGO 46 A
    część 1 – 42 717,90 zł brutto,
    część 2
    "Cadabra" Tomasz Przybył, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI, POŁUDNIOWA 58
    część 2 – 23 197,80 zł brutto
    Wybrane oferty są najkorzystniejsze w kryterium cena w danej części.
    2025-05-08 12:46:40
    Agnieszka Szatkowska Zamawiający informuje, iż w postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
    1. Czapla i Spółka s.c., 11-041 Olsztyn, Sokola 6c
    część 1 – 69 394,90 zł brutto

    2. ART-MEBEL, 64-800 Chodzież, Młyńska 3
    część 1 – 66 727,50 zł brutto

    3. AS Deal Sp. z o.o., 20-043 Lublin, Aleje Racławickie 30 17
    część 2 – 29 635,62 zł brutto

    4. Cesar Group, 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 55/3
    część 1 – 60 835,80 zł brutto,
    część 2 – 40 836,00 zł brutto

    5. "Cadabra" Tomasz Przybył, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI, POŁUDNIOWA 58
    część 2 – 23 197,80 zł brutto

    6. Pk-Studio Piotr klepka, 02-830 Warszawa, Gawota 17A
    część 1 – 51 229,50 zł brutto

    7. MEBELLI Marcin Kulbacki, 10-173 Olsztyn, Leśna 10/53
    część 1 – 52 106,49 zł brutto,
    część 2 – 40 036,50 zł brutto

    8. ERTRON ERYK SUKIENNIK, 42-202 Częstochowa, al. Tadeusza Kościuszki 2A
    część 2 – 31 586,40 zł brutto

    9. KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN, 63-640 Bralin, Chojęcin-Szum, ul. Warszawska 48
    część 1 – 57 723,90 zł brutto

    10. "DRZEWIARZ-BIS" SP. Z O.O., 87-600 LIPNO, K. WYSZYŃSKIEGO 46 A
    część 1 – 42 717,90 zł brutto,
    część 2 – 28 208,82 zł brutto

    11. DOMI STYL, 21-007 Minkowice, 206
    część 1 – 71 893,50 zł brutto,
    część 2 – 44 649,00 zł brutto

    12. Galbe, 91-204 Łódź, Duńska 1G
    część 1 – 70 397,43 zł brutto

    13. PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 15-751 Białystok, al. Solidarności, 15
    część 1 – 48 172,95 zł brutto,
    część 2 – 34 688, 46 zł brutto

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Częśc 1 proszę podać cenę brutto łączną za Część 1 1 dostawa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Część 2 proszę podać cenę brutto łączną za Część 2 1 dostawa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2525 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - zgodnie z zapisami Projektu umowy, proszę potwierdzić 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

    e-fakturowanie.odt

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

    treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    399
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć