Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 16:27:11
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1103879
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1103879 : ZP.6.2025 Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Elżbieta Kinal
    • Organizacja
      Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-30 21:41:00
    • Składania
      2025-05-08 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-08 10:30:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    1. Nazwa postępowania:

     

    Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.              

     

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

     

    Główny kod CPV: 

    33693000-4 Pozostałe produkty terapeutyczne

     

    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w podziale na następujące części:

    Część 1 - dostawy borowiny leczniczej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. – zgodnie z formularzem cenowym  - zał. nr 1a do SWZ.

    Część 2 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych małych dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1b do SWZ.

    Część 3 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych dużych  dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1c do SWZ.

    Część 4 - dostawy leczniczej pasty borowinowej dla  Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1d do SWZ. 

    Część 5 -  dostawy leczniczej soli dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1e do SWZ. 

    Część 6 -  dostawy solanki dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1f do SWZ. 

    Część 7 -  dostawy masy fango parafinowej i folii do okładów fango dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1g do SWZ.

     

    UWAGA:

    ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ:

    Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do dowolnej liczby części, w tym na wszystkie części. 

    W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.


    Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony  w:

    - Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;

    - projekcie umowy dla części 1 stanowiącym załącznik zip nr 6a do SWZ;

    - projekcie umowy dla części 2,3,4,5,6 i 7 stanowiącym załącznik zip nr 6b do SWZ;

     

    Zamawiający uzależnia stopień wykorzystania ilości umownych towarów od liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia.


    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:


    Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.

     

    Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji czasowej dotyczącej możliwości przedłużenia obowiązywania podpisanej umowy maksymalnie o kolejne 3 miesiące.

    Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe.

    Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

    W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.


    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 244.36
    2025-04-30 21:41:00
    Postępowanie
    SWZ.pdf pdf 1727.77
    2025-04-30 21:41:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 4 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.21
    2025-04-30 21:41:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 5 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.45
    2025-04-30 21:41:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 6a do SWZ dla części nr 1 - Projekt_umowy dla części nr 1.doc doc 141
    2025-04-30 21:41:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 6b do SWZ dla częsci od nr 2 do nr 7 - Projekt_umowy dla części od nr 2 do nr 7.doc doc 149.5
    2025-04-30 21:41:00
    Postępowanie
    Formularz ofertowy i formularze cenowe od nr 1 do nr 3.zip zip 92.31
    2025-04-30 21:41:00
    Kryterium
    Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 1-3, 5-7.pdf pdf 956.71
    2025-05-12 19:31:51
    Publiczna wiadomość
    Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla części nr 4.pdf pdf 919.27
    2025-05-13 14:20:02
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert.doc doc 176
    2025-05-08 14:28:59
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-13 14:20:02
    Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR: 4.

    Załączniki

    • Informacja dotycząca [...].pdf
    2025-05-12 19:31:51
    Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DLA CZĘŚCI NR: 1-3, 5-7.

    Załączniki

    • Informacja dotycząca [...].pdf
    2025-05-08 14:28:59
    Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].doc
    2025-05-08 10:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następujące środki finansowe w wysokości:

    dla części 1 do: 65.682,00 zł,
    dla części 2 do: 69.273,60 zł,
    dla części 3 do: 23.328,00 zł,
    dla części 4 do: 35.055,00 zł,
    dla części 5 do: 8.964,00 zł,
    dla części 6 do: 2.337,00 zł,
    dla części 7 do: 17.880,00 zł.
    2025-05-07 13:42:01
    Elżbieta Kinal DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRZY POBRALI SWZ.

    Dotyczy postępowania pn. „Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A."

    Zamawiający, działając zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 tj.) informuje, że wpłynęło pytanie do ww. postępowania. Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

    Pytanie:
    W związku z prowadzonym postępowaniem, chciałam dopytać o sposób pakowania
    - pasty borowinowej (część 4). Czy mają to być wiadra czy worki foliowe, po ile kg?
    - solanki, czy mogą to być kanistry, 12 lub 20 l?
    Drugie pytanie dotyczy transportu, czy sformułowanie "transport własny" oznacza że nie możemy powierzyć transportu firmie zewnętrznej?

    Odpowiedź:
    Zgodnie Z OPZ - pasta borowinowa ma myć pakowana w wiaderka, dostawa raz w miesiącu, ilość zgodnie z bieżącymi potrzebami – ok. 15.000 kg rocznie.
    Natomiast dostawy solanki - dostawy 3-4 razy w roku do Długopola Zdroju, ilość zgodnie z bieżącymi potrzebami – ok. 1.000 l rocznie. Opakowanie zgodnie z przyjętym technologicznym zastosowaniem u Wykonawcy. Zamawiający, jeżeli jest taka możliwość, preferuje kanistry 12 l.
    W zakresie transportu Zamawiający preferuje transport własny, nie wyklucza to zewnętrznej firmy. Przy czym za dostawę do momentu odbioru towaru odpowiada Wykonawca.

    Sporządziła: Elżbieta Kinal.

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Formularz ofertowy i [...].zip

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    252
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć