- Strona główna
- Postępowanie ID 1104087
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1104087 :
- Dostawa wody mineralnej w butelkach oraz elektrolitów
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Budzińska
-
Organizacja
-
OddziałNU - Zamówienia i Umowy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-05 09:10:00
-
Składania2025-05-12 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-12 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę wody mineralnej w butelkach oraz elektrolitów.
1) Woda NIEGAZOWANA:
a) średnio mineralizowana - ogólna wartość soli mineralnych mieści się w granicach od 500 mg/l do 1500 mg/l
2) Woda GAZOWANA:
a) średnio mineralizowana - ogólna wartość soli mineralnych mieści się w granicach od 500 mg/l do 1500 mg/l ,
b) średnio nasycona dwutlenkiem węgla
c) woda wysoko mineralizowana - ogólna wartość soli mineralnych powinna wynosić powyżej 1500 mg/l;
3) Suplement diety w postaci rozpuszczalnych w wodzie tabletek z minerałami i elektrolitami przeznaczonymi do zachowania prawidłowej równowagi wodno-elektrolitowej organizmu (sód, potas, magnez, wapń i chlor) oraz kompleksem najważniejszych witamin.
1. Woda mineralna w myśl niniejszego postępowania jest to naturalna woda mineralna znajdująca się w wykazie Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 19.10.2017r.2.
2. Jakość wody powinna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85 poz. 466) oraz dostarczona woda musi posiadać Świadectwo Państwowego Zakładu Higieny.
3. Dostarczona woda musi być przydatna do spożycia przez okres 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy oraz pochodzić z bieżącej produkcji.
4. Asortyment powinien być dostarczony do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych tj. bezzwrotnych butelkach z tworzywa sztucznego nie wchodzących w reakcje ze związkami mineralnymi będącymi w wodzie i posiadającymi atest o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością.
5. Zamawiający wymaga, aby butelki posiadały aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
6. Wymagania jakościowe wody mineralnej oraz elektrolitów znajdują się w załączniku do postępowania.
7. Miejsce dostawy : Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3,
82-300 Elbląg.
8. Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe
pisemne zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę
w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
10. Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
11. Koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na
czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi
Wykonawca.
12. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w
przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych
dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia
nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.
13. Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy.
14. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające
wymagania jakościowe wody.
15. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako
iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość
dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w
dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru,
bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w
fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
16. Warunki płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po
dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez
zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za
przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy
Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym, jak również zamknięcia Postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert lub jego unieważnienia bez podawania przyczyny. Postępowanie może być zamknięte/ unieważnione na każdym jego etapie. Wykonawcom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-12
07:40:52
|
Paulina Budzińska |
Elbląskie
Przedsiębiorstwo
Energetyki
Cieplnej
Spółka
z
o.o.
informuje,
że
ze
strony
Wykonawców
wpłynęło
zapytanie,
Zamawiający
wyjaśnia:
Pytanie: Ile planowano dostaw? Odpowiedź: Raz na miesiąc, w miesiącach letnich do dwóch razy na miesiąc. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
