- Strona główna
- Postępowanie ID 1105653
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1105653 :
Kompleksowa obsługa Zamawiającego w zakresie zamówień
Wystawiający
-
UżytkownikJarosław Korpal
-
Organizacja
-
OddziałWydział Funduszy Europejskich
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-08 09:54:00
-
Składania2025-05-14 15:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Poniższe zapytanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Szanowni Państwo,
zwracamy się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości zamówienia na usługę dot. kompleksowej obsługi Zamawiającego w zakresie zamówień publicznych.
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu:
- postępowań o udzielnie zamówienia publicznego, rozumianych jako proces mający na celu wybór podmiotów świadczących dostawy, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, oraz
- postępowań zakupowych zgodnie z aktualnymi Ogólnymi wytycznymi kwalifikowalności kosztów realizowanych Inwestycji w MEiN w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
dla projektu pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w zakresie przetwórstwa tworzyw sztucznych przy Zespole Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy.
Usługa, o której mowa powyżej obejmuje w szczególności:
1) Bieżące i stałe doradztwo oraz obsługa Zamawiającego w zakresie przygotowywanych postępowań – wszystkie usługi wykonywane są bez zbędnej zwłoki oraz w trosce o jak najszybsze ogłaszanie zamówień.
2) Udział w spotkaniach oraz konsultacje z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego, będącą koordynatorem projektu oraz przedstawicielami Zamawiającego.
3) Doradztwo przy sporządzaniu oraz weryfikację Szacowania wartości zamówienia sporządzonej przez Zamawiającego, ewentualne grupowanie zamówień w pakiety.
4) Opracowanie/przygotowanie kompletnej dokumentacji (wraz ze wzorem umowy) związanej z postępowaniami o udzielenie zamówienia zgodnie z właściwą procedurą, w tym wzorów dokumentów dla zamawiającego oraz oferentów.
5) Kompleksowe prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z właściwą procedurą, w tym m.in.:
a) wprowadzanie i przesyłaniem ogłoszeń, odpowiedzi oraz informacji wymaganych dla danego zamówienia,
b) weryfikację treści przedkładanych przez wykonawców dokumentów w toku prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia,
c) prowadzenie korespondencji i doradztwo w zakresie odpowiedzi na zapytania oferentów składane w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia,
d) analizę zasadności odwołań wniesionych w
postępowaniach o udzielenie zamówień
i sporządzanie projektów odpowiedzi na odwołania oraz uczestnictwo Wykonawcy
jako pełnomocnika Zamawiającego w postępowaniach przed KIO w przypadku odwołań złożonych
w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień,
e) przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia oferentów, odrzucenia ofert lub unieważnienia postępowania,
f) sporządzenie umów o zamówienie,
g) ewentualne przygotowywanie wystąpień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych i ich monitorowanie.
6) W przypadku unieważnienia postępowania, braku wyboru wykonawcy/ dostawcy, wycofania się wykonawcy/ dostawcy z realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie przygotować i przeprowadzić kolejną procedurę postępowania o udzielenie zamówienia, aż do wyboru wykonawcy/ dostawcy i zrealizowania zamówienia.
7) Interpretację przepisów prawa, orzecznictwa i poglądów związanych z systemem zamówień publicznych.
8) Sporządzenie niezwłocznie po zakończeniu postępowania na wybór wykonawcy prac/ dostawcy kompletnej papierowej dokumentacji z tego postępowania oraz przekazanie kopii tej dokumentacji w formie elektronicznej do Zamawiającego.
2. Wymagania w stosunku do Oferenta
Oferent musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze procedur zamówień publicznych.
3. Załączniki:
Zakres
zamówień.
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 58 59 238
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
