- Strona główna
- Postępowanie ID 1106997
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1106997 :
Zapytanie o szacowanie wartości zamówienia na zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie i wdrożenie platformy komunikacji wewnętrznej - Intranetu.
Wystawiający
-
UżytkownikAdela Bigosińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-08 14:10:00
-
Składania2025-05-20 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-20 14:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
LPWiK S.A jest w trakcie przygotowań do zaprojektowania, wykonania, uruchomienia i wdrożenie platformy komunikacji wewnętrznej - Intranetu. W związku z powyższym zwraca się do wykonawców o udzielenie informacji dotyczących: zaproponowania swojego rozwiązania i wskazania środowiska fizycznego aplikacji (serwer) i zaoferowanie sprzętu pod środowisko aplikacji oraz określenie ceny netto za usługę. Ogólne informacje dot. oczekiwań zawarte są w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania o szacowanie.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-16
15:10:03
|
Paweł Jankowiak |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
kolejne
pytania
od
Wykonawcy.
Zamawiający
poniżej
przedstawia
treść
pytań
(numeracja
kontynuowana)
i
udziela
odpowiedzi:
Pytanie
nr
5:
Model
utrzymania
-
czy
dobrze
wnioskujemy,
że
oczekujecie
Państwo
dostarczenia
nie
tylko
intranetu,
ale
również
serwera,
oraz
braku
świadczenia
usług
wsparcia? Czy zamiast tego przewidujecie Państwo również alternatywne modele? Mamy na myśli: - wdrożenie platformy na Państwa serwerze (zapewnienie serwera po Państwa stronie), oraz świadczenie usług maintenance i wsparcia dla adminów; - lub wdrożenie platformy na serwerze Dostawcy (wtedy serwer z dostępem do Internetu), oraz świadczenie usług utrzymania i helpdesk. Odpowiedź nr 5: Tak, dobrze Państwo wnioskują, prosimy o wycenę z podziałem na: - platforma intranetowa - sprzęt (serwer) - usługa wsparcia Powyższy podział prosimy przedstawić w osobnym załączniku załączanym do oferty. Tak jak jest w zapytaniu - serwer u Zamawiającego lokalnie, a utrzymanie i helpdesk przez VPN. Pytanie nr 6: Prosimy o doprecyzowanie: - konkursy: mają to być same ogłoszenia o konkursach, czy również workflow głosowania / wybierania zwycięzców? - tablica ogłoszeń: ogłoszenia zamieszcza administrator, czy również pracownicy mogą coś ogłaszać? - dofinansowania - chodzi o samo zamieszczanie informacji o dostępnych dofinansowaniach, czy również workflow składania i akceptacji wniosków? - biblioteczka firmowa - chodzi o fizyczne książki, czy np. wypożyczanie ebooków? - strefa edukacyjna - czy tu macie Państwo na myśli proste zamieszczanie pdfów / tekstów? Czy raczej platformę elearningową, gdzie można zamieszczać interaktywne materiały i raportować poziom och realizacji? - skrzynka pomysłów - nagradzanie pomysłów. Czy w systemie oczekują Państwo samego mechanizmu do zgłaszania pomysłów i raportu, a już samo wyłanianie zwycięzców odbywa się poza platformą? Czy potrzebujecie również dodatkowego mechanizmu np. głosowania na pomysł? - rezerwacja sali - czy tu macie Państwo na myśli połączenie np. z outlookiem lub innym Waszym wewnętrznym systemem? Czy o całkowicie niezależny system rezerwacji zbudowany na platformie? Odpowiedź nr 6: - Na pewno ogłoszenia o konkursach, natomiast później, głosowanie winno być przeprowadzone na podobnej zasadzie jak sondy - czyli proste głosowanie. - Ogłoszenia publikowane byłyby tylko przez uprawnione osoby (ograniczenie). - Informacje o dostępnych dofinansowaniach. - Chodzi o fizyczne książki, ale ta liczba nie byłaby duża. - pdf, infografiki, teksty i ew. video. - zgłaszanie pomysłów, natomiast co do wyłaniania zwycięzców odbywałoby się to poza systemem. Natomiast mechanizm głosowania na pomysł mógłby być włączony na podobnej zasadzie jak do konkursów czy sond. - bardzo prosty system - tj. informacja dot. rezerwacji trafiałaby do osoby odpowiedzialnej, a ta wpisałaby do ogólnodostępnego kalendarza o dostępności sal. |
2025-05-16
07:50:14
|
Paweł Jankowiak |
Do
Zamawiającego
wpłynęło
kolejne
pytanie
od
Wykonawcy.
Zamawiający
poniżej
przedstawia
treść
pytania
(numeracja
kontynuowana)
i
udziela
odpowiedzi:
Pytanie
nr
4:
Czy
usługa
Intranetu
dotyczy
jednej
lokalizacji?
Odpowiedź
nr
4:
Dzień
dobry, nie, dwóch lokalizacji, ale jest VPN więc to już nie ma znaczenia. |
2025-05-14
07:24:48
|
Adela Bigosińska |
Do
Zamawiającego
wpłynęło
kolejne
pytanie
od
Wykonawcy.
Zamawiający
poniżej
przedstawia
treść
pytania
(numeracja
kontynuowana)
i
udziela
odpowiedzi:
Pytanie
nr
3:
Proszę
o
informację,
czy
Wykonawca
ma
doliczyć
do
kosztów
wykonania: 1. Asysta techniczną, jeśli tak to na jaki okres czasu 2. Realizacja niektóre funkcjonalności wymaga zakupu płatnych wtyczek lub licencji. Na jaki okres czasu wykonawca ma przewidzieć zakup wtyczek/licencji (12 mc, 24 mc lub 36 mc)Odpowiedź nr 3: Asystę techniczną proszę osobno wycenić na okres 1 roku a licencje i wtyczki proszę osobno wycenić na wszystkie okresy. |
2025-05-12
13:43:36
|
Adela Bigosińska | Do Zamawiającego wpłynęło kolejne pytanie od Wykonawcy. Zamawiający poniżej przedstawia treść pytania (numeracja kontynuowana) i udziela odpowiedzi: Pytanie nr 2: zwracamy się z serdeczną prośbą o wydłużenie terminu składania oferty do 23.05.2025. Odpowiedź nr 2: Zamawiający przedłuża termin do 20 maja 2025 r. do godz. 14.00. |
2025-05-12
06:57:44
|
Adela Bigosińska |
Do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
od
Wykonawcy.
Zamawiający
poniżej
przedstawia
treść
pytania
i
udziela
odpowiedzi: Pytanie nr 1: Czy zamawiający oczekuję żeby aplikacja działała lokalnie ale w przeglądarce, czy ma ona być osobną aplikacją desktopową? Odpowiedź nr 1: Aplikacja ma działać lokalnie w przeglądarce. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
