- Strona główna
- Postępowanie ID 1108505
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1108505 :
PZ/8/2025 „Samochód dostawczy do 3,5 t- 2 szt.”
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Kandyba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-12 13:52:00
-
Składania2025-05-19 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-19 09:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów dostawczych do 3,5 t.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do Ogłoszenia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
Wymagany termin gwarancji: (minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
2. Kod CPV:
Kod główny: 34130000-7 – Pojazdy silnikowe do transportu towarów
Kod dodatkowy: 34136100-0 – Lekkie samochody półciężarowe
3. Termin realizacji: do dnia 31.10.2025 r.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena:90%=90 pkt.
Termin gwarancji:10%=10 pkt.
1) Kryterium "Cena"
Ceną porównywaną w tym kryterium będzie cena brutto wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 90 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
PS = Cn/Cbn x 90
gdzie:
Cn – najniższa cena z rozpatrywanych ofert
Cbn – cena oferty badanej
PS– liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach.
2)Kryterium „Termin gwarancji”
W tym kryterium Zamawiający będzie punktował okres gwarancji zaproponowany w druku oferty przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować taki sam termin gwarancji na każdy z samochodów. W tym kryterium termin gwarancji musi być wyrażony w całych miesiącach (minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru).
Zaoferowanie terminu dłuższego niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 10 punktów. Zaoferowanie terminu krótszego niż 24 miesiące lub pozostawienie w formularzu oferty pola bez wypełnienia będzie uznane za niezgodne z treścią Materiałów Przetargowych i będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji nie był uzależniony od liczby przejechanych kilometrów lub liczby godzin pracy.
Liczba punktów przyznana w kryterium termin gwarancji będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Pg = [(Gof – 24)/ 12)] x 10
gdzie:
Pg – ilość punktów przyznana danemu Wykonawcy w kryterium “termin gwarancji”;
G of– oferowany termin gwarancji;
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium „termin gwarancji” zaokrąglona będzie do dwóch miejsc po przecinku. W tym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Materiałach Przetargowych warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = PS + Pg
gdzie:
PS - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena"
Pg - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin gwarancji”
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności:
a)w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
b)w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub
c)w postaci elektronicznej stanowiącej skan oferty sporządzonej w oryginale w formie pisemnej, tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym Wykonawcy.
W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty lub podpis własnoręczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.).
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach, w szczególności w oparciu o § 33 oraz § 37 pkt 11.
9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.
10. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,
2) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 2 do Ogłoszenia,
3) Wzór umowy -Załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-22
10:48:54
|
Patrycja Kandyba |
Raport
wyboru
oferty
Załączniki |
2025-05-19
10:46:57
|
Patrycja Kandyba |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-05-16
11:37:56
|
Patrycja Kandyba |
Wyjaśnienia
treści
MP
2
Załączniki |
2025-05-14
14:52:07
|
Patrycja Kandyba |
Wyjaśnienia
treści
MP
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
