- Strona główna
- Postępowanie ID 1108722
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1108722 :
CUL/DZA.37895.19.2025.IH dostawa 3 mierników na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Hnida
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-13 07:56:00
-
Składania2025-05-20 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-20 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z postępowaniem nr CUL/DZA.37895.19.2025.IH zapraszamy Państwa do złożenia oferty na dostawę dostawę 3 mierników na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na realizację zadania jw.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 mierników na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, w tym:
- SONEL Miernik rezystancji uzwojeń i małych rezystancji MMR-650 – 1 szt.,
- Miernik cęgowego CMP-2000 - 1 szt.,
- Dwubiegunowego testera napięcia P-6 - 1 szt.
Wykonawca uprzedzi Zamawiającego - za pośrednictwem korespondencji e-mail – o planowanym terminie dostawy, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną dostawą.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Formularz zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
2) Ogólne warunki realizacji dostaw,
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe,
II. Termin realizacji:
2 tygodnie od dnia podpisania Zamówienia.
III. Termin gwarancji: 12 miesięcy
IV. Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Zamówienia CUL/DZA.37895.19.2025.IH
2. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW),
3. Ogólne warunki realizacji dostaw,
4. RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
