- Strona główna
- Postępowanie ID 1110213
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1110213 :
DZA.51633.18.2025.IH Opracowanie koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Hnida
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-14 14:18:00
-
Składania2025-05-23 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-23 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z postępowaniem nr DZA.51633.18.2025.IH zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na realizację zadania jw.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Etap pierwszy: opracowanie koncepcji adaptacji pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 zawierającej również analizę możliwości i opłacalności wykonania przedszkola we wskazanych pomieszczeniach.
Uwaga: jeśli z wyników analizy wynikać będzie, że dostosowanie pomieszczeń dla przedszkola nie leży w interesie Zamawiającego, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy będzie równe wartości opracowanej analizy, jednak nie większa niż 20% całości wynagrodzenia.
2. Etap drugi:
a. opracowanie dokumentacji technicznej, dla każdej wymaganej branży, w tym przede wszystkim :
- projektu zagospodarowania terenu – jeśli będzie wymagany,
- projektu architektoniczno – budowlanego,
- projektu technicznego,
- projektu wykonawczego,
- kosztorysu,
- przedmiarów,
- informacja BIOZ,
b. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów, decyzji, zgód, pozwoleń i uzgodnień w tym:
- mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana,
- pozwolenia na budowę i/lub zmianę sposobu użytkowania - jeżeli będzie wymagane,
- uzgodnienie z Rzeczoznawcą ds. PPOŻ i Sanepidem - jeżeli będzie wymagane,
- uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków ,
- innych uzgodnień koniecznych do uzyskania w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zmówienia i robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Inwentaryzacja stanu istniejącego - przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.
5. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, wytycznych Zamawiającego oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.
6. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
7. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
8. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
9. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
10. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
11. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).
12. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
2) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
3) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Termin realizacji:
etap I – 4 tygodnie od dnia podpisania Umowy.
etap II – 18 tygodni od dnia podpisania Umowy.
III. Termin gwarancji: 3 lata
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy DZA.51633.18.2025.IH
2. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).
3. Formularz oferty.
4. Podział kosztów.
5. Rzuty budynku A11.
6. RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-19
13:12:10
|
Iwona Hnida |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: opracowania koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: DZA.51633.18.2025.IH Szanowni Państwo, W związku z postępowaniem DZA.51633.18.2025.IH, prowadzonym w sprawie opracowania koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, Zamawiający, w załączeniu do niniejszej Informacji dla Wykonawców, przekazuje zmieniony formularz umowy i informuje, iż zmianie ulega termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 23.05.2025 r. na godzinę 12:00. Załączniki: 1. Formularz Umowy DZA.51633.18.2025.IH z dnia 19.05.2025 r. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
