Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 16:57:35
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1110213
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1110213 : DZA.51633.18.2025.IH Opracowanie koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Iwona Hnida
  • Organizacja
    DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO - PRODUKCYJNE 'DOZAMEL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-14 14:18:00
  • Składania
    2025-05-23 12:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-05-23 12:05:00
  • Tryb
    Zapytanie o ofertę - RFQ
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

w związku z postępowaniem nr DZA.51633.18.2025.IH zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.


Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na realizację zadania jw.


I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

Przedmiotem zamówienia jest:

1. Etap pierwszy: opracowanie koncepcji adaptacji pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 zawierającej również analizę możliwości i opłacalności wykonania przedszkola we wskazanych pomieszczeniach.


Uwaga: jeśli z wyników analizy wynikać będzie, że dostosowanie pomieszczeń dla przedszkola nie leży w interesie Zamawiającego, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy. Wówczas wynagrodzenie Wykonawcy będzie równe wartości opracowanej analizy, jednak nie większa niż 20% całości wynagrodzenia.


2. Etap drugi:

a. opracowanie dokumentacji technicznej, dla każdej wymaganej branży, w tym przede wszystkim :

- projektu zagospodarowania terenu  – jeśli będzie wymagany,

- projektu architektoniczno – budowlanego,

- projektu technicznego,

- projektu wykonawczego,

- kosztorysu,

- przedmiarów,

- informacja BIOZ,

b. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów, decyzji, zgód, pozwoleń i uzgodnień w tym:

- mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana,

- pozwolenia na budowę i/lub zmianę sposobu użytkowania - jeżeli będzie wymagane,    

- uzgodnienie z Rzeczoznawcą ds. PPOŻ i Sanepidem - jeżeli będzie wymagane,

- uzgodnienie z Konserwatorem Zabytków ,

- innych uzgodnień koniecznych do uzyskania w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zmówienia i robót budowlanych wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji.

 

3. Inwentaryzacja stanu istniejącego - przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.


4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.


5. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, wytycznych Zamawiającego oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.


6. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.


7. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.


8. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.


9. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.


10. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.


11. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej  w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).


12. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

2) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

3) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.


II. Termin realizacji:  

etap I – 4 tygodnie od dnia podpisania Umowy.

etap II – 18 tygodni od dnia podpisania Umowy.


III. Termin gwarancji: 3 lata

Załączniki do Zaproszenia:

1. Formularz Umowy DZA.51633.18.2025.IH

2. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).

3. Formularz oferty.

4. Podział kosztów.

5. Rzuty budynku A11.

6. RODO.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 4 - Zestawienie kosztów.doc doc 64
2025-05-14 14:18:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 - RODO.pdf pdf 170.25
2025-05-14 14:18:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 - Rzuty budynku A11.zip zip 647.27
2025-05-14 14:18:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz umowy.pdf pdf 312.72
2025-05-14 14:18:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Ogólne warunki udzialania zamówienia.pdf pdf 256.46
2025-05-14 14:18:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - Formularz oferty.doc doc 4860
2025-05-14 14:18:00
Postępowanie
Załącznik nr. 1 Formularz Umowy DZA.51633.18.2025.IH z dnia 19.05.2025 r.pdf pdf 317.43
2025-05-19 13:12:10
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-05-19 13:12:10
Iwona Hnida INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCÓW
Dotyczy: opracowania koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: DZA.51633.18.2025.IH
Szanowni Państwo,
W związku z postępowaniem DZA.51633.18.2025.IH, prowadzonym w sprawie opracowania koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, Zamawiający, w załączeniu do niniejszej Informacji dla Wykonawców, przekazuje zmieniony formularz umowy i informuje, iż zmianie ulega termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na dzień 23.05.2025 r. na godzinę 12:00.

Załączniki:
1. Formularz Umowy DZA.51633.18.2025.IH z dnia 19.05.2025 r.

Załączniki

  • Załącznik nr. 1 Form [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie koncepcji adaptacji pomieszczeń wraz z analizą możliwości i opłacalności wykonania oraz dokumentacji technicznej dla przystosowania pomieszczeń na parterze i I piętrze budynku A11 do funkcji przedszkola na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. Proszę o podanie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 usługa Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2778 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Akceptacja warunków realizacji określonych we wzorze umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami wzoru umowy oraz ich akceptację. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 RODO - Proszę o dołączenie podpisanego załącznika RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
215
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć