Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 21:40:16
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1111627
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1111627 : PZ/7/2025 „Remont kraty mechanicznej na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Patrycja Kandyba
  • Organizacja
    Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-16 11:56:00
  • Składania
    2025-05-23 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-05-23 09:05:00
  • Tryb
    Przetarg regulaminowy - FA
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kraty schodkowej MEVA RSM 20-100-5 na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do Ogłoszenia, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Ogłoszenia oraz w załączniku nr 5 do Ogłoszenia – zasadach dla firm zewnętrznych wykonujących usługi na terenie COŚ.

Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.

Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie w celu zapoznania się z ukształtowaniem terenu oraz warunkami technicznymi panującymi w obiekcie COŚ.

Wizję można odbyć na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach przy ul. Edisona 16, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00- 14:00, po wcześniejszym umówieniu  się telefonicznym pod numerem: 691-712-485.

2. Kod CPV: 

Kod główny: 50530000-9 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

3. Termin realizacji: 

do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, przy czym czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć 5 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od chwili przekazania urządzenia do naprawy. 

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną usługę polegająca na wykonaniu remontu kraty mechanicznej, schodkowej o przepustowości min. 3000 m3/h. 

6. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. 

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,

2) wypełniony i podpisany wykaz usług– Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 

3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania.

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności:

a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub 

b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub 

c) w postaci elektronicznej stanowiącej skan oferty sporządzonej w oryginale w formie pisemnej, tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym Wykonawcy. 

W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty lub podpis własnoręczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

8. Podstawy wykluczenia: 

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 514). 

9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach, w szczególności   w oparciu o § 33 oraz § 37 pkt 11.    

10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najniższą ceną. 


11. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia,

2) Wykaz usług   – Załącznik nr 2 do Ogłoszenia,

3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia,

4) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 4 do Ogłoszenia,

5) Zasady dla firm zewnętrznych wykonujących usługi na terenie COŚ – Załącznik nr 5 do Ogłoszenia.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
OGŁOSZENIE.pdf pdf 935.15
2025-05-16 11:56:00
Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 238.11
2025-05-16 11:56:00
Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 526.7
2025-05-16 11:56:00
Postępowanie
Załącznik 1-Formularz ofertowy.docx docx 31.09
2025-05-16 11:56:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.docx docx 26.73
2025-05-16 11:56:00
Postępowanie
Zasady dla firm zewnetrznych wykonujących uslugi na COS.pdf pdf 157.92
2025-05-16 11:56:00
Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 450.89
2025-05-23 10:38:51
Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 451.45
2025-05-27 08:48:52
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-05-27 08:48:52
Patrycja Kandyba Raport wyboru oferty

Załączniki

  • Raport wyboru oferty [...].pdf
2025-05-23 10:38:51
Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Załączniki

  • Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Remont kraty mechanicznej na Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Gliwicach” Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany wykaz usług– Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) dokument/dokumenty potwierdzający/potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje wystawione przez Zamawiających, na rzecz których Wykonawca realizował usługi). Brak dokumentu lub dokument niepotwierdzający należytego wykonania danej usługi skutkuje nie zaliczeniem przez Zamawiającego jej wykonania. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub c) w postaci elektronicznej stanowiącej skan oferty sporządzonej w oryginale w formie pisemnej, tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym Wykonawcy. W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty lub podpis własnoręczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, przy czym czas naprawy urządzenia nie może przekroczyć 5 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od chwili przekazania urządzenia do naprawy. , proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
135
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć