- Strona główna
- Postępowanie ID 1115604
Postępowanie ID: 1115604 :
KO.1.2025 Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Wystawiający
-
UżytkownikElżbieta Kinal
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-23 10:37:00
-
Składania2025-06-06 10:00:00
-
TrybOgłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. z siedzibą w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4, działając na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2025 r. poz. 450 tj. ze zm.- zwaną dalej uodzl) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 r. poz. 146 tj. ze zm.). – zwaną dalej ustawą o uośozfzśp) ogłasza KONKURS OFERT
na: Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest: Świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek -Długopole S.A. na terenie Lądka Zdroju i Długopola Zdroju.
2. Zakres zamówienia:
Świadczenie usług pielęgniarskich (preferowane 10 osób).
Udzielający Zamówienia ogłasza Konkurs ofert na udzielanie świadczeń pielęgniarskich przez osoby wykonujące zawód pielęgniarki, obejmujących opiekę nad pacjentami w obiektach Udzielającego Zamówienia w Lądku Zdroju i/lub w Długopolu Zdroju w następującym zakresie:
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w czasie pełnienia dyżuru,
- Udzielanie pomocy w każdym przypadku niebezpieczeństwa utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami zawodowymi oraz kodeksem etyki zawodowej,
- Wykonywanie zleceń lekarskich odnotowanych w dokumentacji medycznej,
- Informowanie kuracjuszy w sposób dla nich zrozumiały o wykonywanych czynnościach pielęgniarskich i ich oddziaływaniu na stan zdrowia,
- Uczestniczenie w obchodach lekarsko – pielęgniarskich oraz informowanie lekarza leczącego o stanie zdrowia kuracjuszy,
- Co najmniej trzykrotne kontrolowanie oddziału w czasie dyżuru nocnego,
- Przekazywanie i przyjmowanie dyżuru raportem, przy przekazaniu i przyjęciu dyżuru – obchód całego oddziału,
- Informowanie kuracjuszy o obowiązującym regulaminie szpitala (sanatorium) uzdrowiskowego,
- Prowadzenie dokumentacji pielęgniarskiej i właściwe jej zabezpieczanie,
- Racjonalnej gospodarki lekami i sprzętem medycznym,
- Stałym aktualizowaniu swojej wiedzy zawodowej i umiejętności pracy,
- Tworzenie przyjaznej atmosfery w oddziale,
- Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku i dyscypliny pracy oraz tajemnicy służbowej,
- Przestrzeganie obowiązujących zasad etykiety stroju podczas dyżuru (stosowanie odzieży własnej ).
Przewidywana liczba dyżurów w okresie obowiązywania umowy:
Zamówienie jest podzielone na 10 części, każda z nich zawiera dyżury pielęgniarskie w przewidywanej ilości około 4.800 godzin rocznie.
Umowy na realizację usług objętych zamówieniem zostaną zawarte na okres:
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2029 r.
Forma dyżurów w systemie do maksymalnie 12 godzin w ramach comiesięcznego grafiku ustalonego na poszczególnych oddziałach. Liczba dyżurów może ulec zmianie, w tym zmniejszeniu w zależności od liczby przyjmowanych kuracjuszy. Wykonawcą każdego dyżuru będzie wykwalifikowana pielęgniarka posiadająca uprawnienia wymagane odrębnymi przepisami prawa i spełniająca wymagania Udzielającego Zamówienia w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia. Harmonogram pracy zostanie ustalony najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem miesiąca.
3. Wymagania stawiane Oferentowi
3.1.W konkursie ofert, zgodnie z uodzl zamówienie może być udzielone osobom posiadającym wymagane kwalifikacje zawodowe tj.: pielęgniarkami posiadającymi: prawo wykonywania zawodu, w trakcie lub skończony kurs EKG i kurs resuscytacji k-o.
W przypadku nie posiadania kursu EKG i resuscytacji k-o, należy przedstawić zobowiązanie do ukończenia tych kursów w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3.2. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się wykonać świadczenie zgodnie z aktualną wiedzą medyczną, normami i standardami, dostępnymi metodami i środkami, zgodnie z zasadami etyki zawodowej i ze szczególną starannością. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3.3. Miejscem wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia są Lądek Zdrój i/lub Długopole Zdrój.
3.4.Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do przestrzegania na terenie Spółki przepisów BHP i ppoż. oraz procedur i regulaminów obowiązujących u Udzielającego Zamówienia, a regulujących porządek udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz pacjentów i kuracjuszy Spółki. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się ponadto do stosowania i przestrzegania przy realizacji zleconych czynności obowiązujących u Udzielającego Zamówienia procedur wewnętrznych.
3.5. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do dbałości o użytkowane pomieszczenia, środki i aparaturę Udzielającego Zamówienia oraz przestrzegania prawidłowej gospodarki sprzętem i udostępnionymi materiałami.
3.6. Udzielający Zamówienie zastrzega sobie prawo kontroli sposobu świadczenia usług na każdym jego etapie, a Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do poddania kontroli w zakresie wykonywania niniejszej umowy przeprowadzanej przez Udzielającego Zamówienie lub osoby przez niego upoważnionej.
3.7. Przyjmujący zamówienie jest zobowiązany zachować lojalność względem Udzielającego Zamówienia i nie podejmować działań narażających go na szkody.
3.8. Przyjmujący Zamówienie i Udzielający Zamówienia odpowiadają solidarnie za szkody powstałe przy udzielaniu świadczeń w zakresie objętym niniejszą umową.
3.9. Przyjmujący Zamówienie będzie świadczył usługi w stroju zgodnym z zapisami Zarządzenia wewnętrznego w sprawie obowiązującego stroju służbowego oraz etykiety stroju w pracy (stosowanie odzieży własnej ).
4. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do zawarcia dobrowolnego ubezpieczenia oc i najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy kopię polisy OC na wysokość sumy gwarancyjnej w wysokości co najmniej 60 000,00 zł.
4.1.Zamawiający informuje, że ilości godzin podane w formularzach cenowych są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy ( zmianie) w zależności od ilości przyjmowanych kuracjuszy.
4.2. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do świadczenia usługi w minimalnym wymiarze 72 GODZ./ NA MIESIĄC na podstawie ustalanego zapotrzebowania godzinowego.
4.3. Udzielający Zamówienia może zmniejszyć ilość zamawianych usług w zależności od swoich potrzeb, a Przyjmującemu Zamówienie nie przysługuje z tego tytułu roszczenie odszkodowawcze.
II. Termin realizacji zamówienia
Umowa o udzielenie zamówienia obowiązywać będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2029 r.
III. Informacja na temat warunków konkursu ofert
Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi konkursu ofert wraz z obowiązującymi formularzem ofertowym i szczegółowymi warunkami umowy można zapoznać się:
w siedzibie ogłaszającego konkurs tj. w siedzibie Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- na stronie internetowej Udzielającego Zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole
- w dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, w pokoju nr 4 na parterze, w terminie do dnia składania ofert, w godzinach 7:00 – 15:00, tel. (74) 811 54 70.
IV. Termin i miejsce składania ofert
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs ofert na świadczenie usług pielęgniarskich kuracjuszom Uzdrowiska Lądek -Długopole S.A.” należy składać w siedzibie ogłaszającego konkurs: I piętro, Sekretariat, pok. nr 105 w terminie do 06.06.2025 r. do godziny 10:00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ogłaszającego konkurs ofert na parterze w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, w pok. nr 4 w dniu 06.06.2025 r. o godzinie 10:30.
VI. Termin i miejsce rozstrzygnięcia Konkursu
Oferty będą rozpatrzone w ciągu 21 dni roboczych od terminu określonego dla ich złożenia w siedzibie Udzielającego Zamówienia. O wynikach Konkursu Udzielający Zamówienia informuje przez zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole
VII. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
VIII. Ogłaszający Konkurs:
1. Zastrzega sobie prawo do odwołania Konkursu bez podania przyczyn oraz do przesunięcia terminu składania ofert.
2. Informuje o możliwości składania skarg i protestów dotyczących Konkursu ofert.
Sporządzający: Elżbieta Kinal
Załączniki do postępowania
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
Komunikaty