- Strona główna
- Postępowanie ID 1120211
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1120211 :
Usługa naprawy drzwi przednich i tylnych oraz wymiana reflektorów przednich i tylnych w pojeździe IVECO 100 TEMA.
Wystawiający
-
UżytkownikRafał Morawicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-02 10:04:00
-
Składania2025-06-06 10:03:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiotem postępowania jest usługa wykonania naprawy drzwi przednich i tylnych oraz wymiana reflektorów przednich i tylnych w pojeździe marki IVECO 100 TEMA.
Usłudze podlega naprawa drzwi przednich i tylnych (brak możliwości ich otwarcia, nieszczelny układ pneumatyczny).
Usłudze podlega wymiana reflektorów przednich i tylnych (wypalone lustrzanki przednich świateł mijania, wypalone gniazda żarówek świateł tylnych).
Wykonawca usługi zobowiązany będzie do udzielenia rękojmi za całościowo wykonaną usługę na okres minimum 12 miesięcy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zakresu wykonanych czynności naprawczych oraz kosztorysu.
Dane pojazdu:
- VIN - ZCFA1AG0402604837
- pojemność silnika: 5880 cm3
- rok produkcji 2013
- moc silnika 160,0 KW
W przypadku pytań dotyczących zakresu usługi proszę o kontakt pod nr tel. 691 287 690
Wykonawca do złożonej oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (oświadczenie w załączniku).
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
