- Strona główna
- Postępowanie ID 1122970
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1122970 :
ZP.271.2.13.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie „Przebudowa drogi gminnej nr 040237C – ul. Polna w Nowej Wsi, gm. Grudziądz na długości ok 400 mb"
Wystawiający
-
UżytkownikWeronika Chałubowicz
-
Organizacja
-
OddziałSamodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-05 14:27:00
-
Składania2025-06-30 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
2. Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Okres gwarancji: zgodnie z projektem umowy
4. Warunki płatności: jedna płatność po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
5. Inne istotne warunki zamówienia.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie drogi o nawierzchni bitumicznej o
długości około 400 m i szerokości do 3,5 z poboczami o szerokości 0,75 m – podbudowa z
kruszywa łamanego i dwie warstwy z betonu asfaltowego, przebudowę, odbudowę
rowów
i przepustów, odwodnienie powierzchniowe do istniejących rowów i/lub za
pośrednictwem sieć kanalizacji deszczowej. Zamawiający zaznacza, że może
zaistnieć konieczność przebudowy kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną.
Ponadto projekt
techniczny powinien także obejmować zaprojektowanie wjazdów, inwentaryzację
drzew do wycinki oraz organizację ruchu z zastosowaniem znaków aktywnych.
Należy
zaprojektować oświetlenie uliczne w technologii LED. Przekaźnik przeznaczony do
sterowania zasilaczami LED z wbudowanym układem redukcji natężenia oświetlenia, interfejs w standardzie
DALI (ZHAGA). Umożliwienie czasowej redukcji strumienia świetlnego w oprawach
ledowych różnego typu. Fabrycznie zaprogramowane dwa przedziały czasowe, w których redukowane
jest natężenie strumienia świetlnego na dwóch różnych poziomach, z możliwością
przeprogramowania zakresu obu przedziałów i poziomu redukcji przez użytkownika.
UWAGA: Zamawiający informuje, że obecnie posiada system sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym Rabbit
Sp. z o.o.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, w tym: projektów wykonawczych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich w branżach: drogowej, elektrycznej, sanitarnej (odprowadzenie wód opadowych) projektów przebudowy kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną i naziemną, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Dokumentacja
projektowa powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z
dnia 11 września 2020 roku w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r., poz.1679
t.j.) oraz spełniać wymogi określone w ustawie
z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r., poz. 418 t.j.),
ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 t.j. ze
zm.), ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.
– Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1251 t.j. ze zm.),
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie
przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych. Zamawiający
przewiduje konieczności realizacji zadania w oparciu o ustawę z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie
dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 t.j. ze zm.).
Zakres dokumentacji obejmuje sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentów, w szczególności:
a) Projekt budowlany dla każdej branży;
b) Projekty wykonawcze dla każdej branży (jeżeli obowiązek ich wykonania będzie wynikał z przepisów prawa);
c) Projekt stałej organizacji ruchu;
d) złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
e) Przedmiary robót (w formie papierowej oraz elektronicznej);
f) Kosztorysy inwestorskie (w formie papierowej oraz elektronicznej);
g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
h) inne opracowania wynikające z uzgodnień i decyzji oraz przepisów prawa, w tym w szczególności o ochronie i opiece nad zabytkami.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
