- Strona główna
- Postępowanie ID 1125003
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1125003 :
DL.4241.60.2025.JTB Przegląd i kalibracja przenośnych detektorów gazu, mierników i urządzeń.
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tarnacka-Brzychcy
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-10 10:25:00
-
Składania2025-06-17 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-17 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Przegląd i kalibracja przenośnych detektorów gazu, mierników i urządzeń".
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd i kalibrację urządzeń wg poniższego zestawienia:
Lp. |
Rodzaj urządzenia |
Model |
Ilość sztuk |
|
Czujniki aparaty przenośne |
|
|
1 |
Przegląd i kalibracja - detektor gazu |
Gazex S-321 |
2 |
2 |
Przegląd i kalibracja - detektor gazu |
Seitron SpalEco |
1 |
3 |
Przegląd i kalibracja - cyfrowy miernik temperatury |
TB-Pt 100 03 BNr 200/946 |
1 |
4 |
Przegląd i kalibracja – wilgotnościomierz cyfrowy |
TB-RH-01 Nr 186/200 |
1 |
5 |
Przegląd i kalibracja - alkomat elektrochemiczny |
Alcodigital P 100 |
1 |
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urządzeń od Zamawiającego (termin realizacji – czerwiec/lipiec 2025 r.).
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1. Urządzenia przeznaczone do przeglądu i kalibracji przekazywane będą do Wykonawcy za pomocą przesyłki. Koszt przesyłki do Wykonawcy pokrywa Zamawiający, koszt przesyłki od Wykonawcy do Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
3.2. Urządzenia po wykonanym przeglądzie i kalibracji (sprawdzeniu prawidłowości wskazań) muszą posiadać świadectwo sprawdzenia z potwierdzeniem sprawności i skuteczności urządzenia (z uwzględnieniem pkt 3.3. niżej). W świadectwie należy podać producenta, typ i numer seryjny urządzenia.
3.3. W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy, Wykonawca jest zobowiązany określić elementy, które podlegają naprawie wraz z ich kosztem, sporządzając protokół. Potencjalna naprawa urządzeń odbędzie się na podstawie odrębnego zlecenia, na podstawie wyboru oferty najkorzystniejszej spośród złożonych nieodrzuconych ofert .
3.4. Wykonawca będzie obowiązany do pokrycia Zamawiającemu wszelkich kosztów wynikających z niewykonania czynności takich jak np. brak odbioru paczki z punktu przechowywania w przypadku pozostawienia awizo. Cena ofertowa musi więc obejmować kompletny zakres przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wymagań i warunków technicznych zawartych w niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty, w tym koszty przesyłki.
4. Postać oferty:
4.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4.2. Ofertę należy złożyć do dnia 17.06.2025 r. do godz 900.
4.3.
Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być
podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i
składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione
przez Wykonawcę zgodnie
z załączonym do oferty Wykonawcy
upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy).
4.4.
Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go
składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu
nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej
podpis, bądź z czytelnym zapisem imienia
i nazwiska tej
osoby nad lub pod podpisem.
4.5.
Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego
dokumentu, które są istotne dla oceny tego czy Wykonawca bądź
inny wystawca dokumentu chciał złożyć oświadczenie o treści
wynikającej z dokumentu jako całości np. pierwszej i
ostatniej jego stronie jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że
pozostałe strony łączą się
w całość pozwalającą uznać,
że całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego
wystawcy.
4.6. Kopie dokumentów winny być uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.
4.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.
4.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
4.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeśli oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy;
UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”. Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
