ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.10.2018.AS
Dostawa sprzętu komputerowego (6 szt.)
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych PC (6 szt.) do Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1, Departament Innowacji i Informatyki, pokój 223.
2. Dostarczone stacje robocze muszą być fabrycznie nowe oraz wyposażone we wszystkie niezbędne przewody podłączeniowe i zasilacze, tzn. muszą być kompletne.
3. Specyfikacja:
a) System operacyjny - Windows 10 Pro (64 bit)
b) Pakiet biurowy: Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
c) Procesor: typ procesora - Intel Core i5; seria procesora - Intel Core i5-6XXX; model procesora - i5-6400 (2.7 GHz, 3.3 GHz Turbo, 6 MB Cache, 65W); ilość rdzeni - 4; rodzaj chłodzenia procesora - radiator; wentylator - BOX
d) Pamięć: ilość pamięci RAM 8 GB (1x8GB); rodzaj zastosowanej pamięci - DDR4-2133 (PC4-17000); ilość wolnych banków pamięci - 1
e) Dysk twardy: typ dysku twardego 1 - SSD; pojemność dysku twardego 1 - 240 GB; interfejs dysku twardego 1 - Serial ATA/600; typ dysku twardego 2 - magnetyczny; pojemność dysku twardego 2 - 1000 GB; interfejs dysku twardego 2 - Serial ATA/600
f) Karta graficzna - Intel HD Graphics 530
g) Płyta główna: chipset płyty głównej - Intel H110 (ASUS H110M-K); złącza na tylnym panelu - 2 x PS/2, 1 x VGA, 1 x DVI-D, Audio, 2 x USB 3.0, 4 x USB, 1 x RJ45; wolne złącza na płycie głównej - PCI-Express x1 (2), PCI-Express x16 (1)
h) Obudowa: typ obudowy - midi Tower; złącza na przednim panelu - 2 x USB 2.0, audio, 1 x USB 3.0; opcjonalne wentylatory
i) Elementy wyposażenia: napęd optyczny - DVD+/-RW DL
j) Zasilanie: moc zasilacza - 350 W;
k) Pozostałe: karta dźwiękowa - zintegrowana 7.1 HD Realtek;
l) Dodatkowe akcesoria: mysz optyczna, klawiatura.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia 36 miesięcy gwarancji.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zamieszczenia informacji o wyborze oferty na platformie zakupowej
IV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia: XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty
V. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 13 lutego 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Zamawiający zaleca, aby przy składaniu oferty Wykonawca wpisał dane umożliwiające identyfikację Wykonawcy, w szczególności nazwę i adres Wykonawcy.
VI. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Alicja Siemiętkowska – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239 31 78, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Komunikaty