Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZE.271.12.2018 - Zakup i dostawa latptopów i tabletów w ramach projektów międzynarodowych INTERREG

Mateusz Buza
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Zespół ds. Zarządzania Energią
Termin:
Zamieszczenia : 16-02-2018 10:39:02
Składania : 28-02-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Bydgoszcz, dnia 15 luty 2018 r.

ZZE.271.12.2018

ZAPYTANIE OFERTOWE
(o wartości do kwoty 30 000 EUR netto)
(na podst. art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych uPzp – tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz.907
ze zm. oraz ustawy z dnia 14 marca 2014r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw
(Dz. U. z 2014r., poz. 423)

Pakiet 1
Dotyczy zakupu oraz dostarczenia 2 laptopów do Wydziału Zintegrowanego Rozwoju (UMB) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach projektu międzynarodowego EMMA pn. „Zwiększenie mobilności towarów i logistyki w Regionie Morza Bałtyckiego poprzez wzmocnienie transportu śródlądowego i morskiego oraz promocję nowych międzynarodowych usług żeglugowych” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG Region Morza Bałtyckiego.

Pakiet 2
Dotyczy zakupu oraz dostarczenia 7 laptopów do Biura Zespołu ds. Zarządzania Energią (UMB) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach projektu międzynarodowego ENERGY@SCHOOL współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu INTERREG Europa Środkowa.

Pakiet 3
Dotyczy zakupu oraz dostarczenia 7 Tabletów do Biura Zespołu ds. Zarządzania Energią (UMB) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach projektu międzynarodowego ENERGY@SCHOOL współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach programu INTERREG Europa Środkowa.

1. Dane Zamawiającego:
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Zespół ds. Zarządzania Energią – ZZE, ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz

2.Opis przedmiotu zamówienia:

1 PAKIET 1 Zakup oraz dostarczenie 2 laptopów
2 PAKIET 2 Zakup oraz dostarczenie 7 laptopów
3 PAKIET 3 Zakup oraz dostarczenie 7 tabletów.

2.1. Parametry techniczne urządzeń zamieszczono w załącznikach pod nazwami poszczególnych pozycji

3.Wymagania handlowe:
3.1. Towar musi być zgodny lub o wyższych parametrach określonych w pkt. 2.1 parametry techniczne urządzeń
3.2. termin i sposób dostawy zgodnie z informacją umieszczoną na platformie OpenNexus
3.3. gwarancja producenta minimum 24 miesiące
3.4. koszt dostawy po stronie dostawcy
3.5. dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, gotowe do użytku oraz posiadać w zestawie torbę w przypadku laptopów oraz etui dla tabletów umożliwiającą bezpieczny transport urządzenia, a także instrukcję obsługi w języku polskim.

4. Kryteria oceny ofert:

4.1. Kryterium ceny (max. 80 pkt.)
kryterium ceny = (najniższa zaoferowana cena brutto))/(cena brutto oferty punktowane) x 80 pkt.

4.2. Kryterium gwarancji: (max. 10 pkt.)
Sprzęt określony w w/w pakiecie powinien być objęty co najmniej 24 miesięczną gwarancją jakości producenta z odbiorem uszkodzonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
na terenie Bydgoszczy.
Za przedłużoną gwarancję powyżej 24 miesięcy jest dodatkowy 0,5 pkt. za każdy miesiąc maksymalnie 10 pkt.

4.3. Kryterium dodatkowe (max. 10 pkt)
oprogramowanie MS office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook ( dotyczy laptopów) 5 pkt.
biała obudowa laptopa / tabletu 2,5 pkt.
wykupione dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych powyżej 12 miesięcy 2,5 pkt.

5. Termin i miejsce złożenia oferty:

4.1. Ofertę należy złożyć przez platformę OpenNexus, w terminie przedstawionym na stronie Zapytania Ofertowego.

4.2. Do oceny dopuszcza się ofertę, która została złożona przez platformę OpenNexus wraz z:
- załączeniem uzupełnionego formularza ofertowego – Załącznik 1 - opatrznego pieczątką oraz podpisanego przez osobę reprezentującą firmę
- załączeniem specyfikacji technicznej lub karty katalogowej w języku polskim urządzenia potwierdzającej parametry techniczne urządzenia z zapytania .
4.3. Informacja o wyłonieniu najkorzystniejszej oferty po zatwierdzeniu zostanie przekazana oferentom.

4.4. W przypadku, gdy żadna z ofert nie spełni wymagań technicznych i handlowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty, która w najwyższym stopniu spełnia wymagania Zamawiającego.

4.5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
5.Warunki przekazania towaru oraz dostawy:
5.1. Dostarczenia przedmiotu zapytania ofertowego zostanie do biura Zespół ds. Zarządzania Energią – ZZE przy ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz pokój 165., przed poinformowanie o tym fakcie minimum w poprzedzającym dniu roboczym.
5.2. Zamawiający dokona odbioru jakościowego i ilościowego zgodnie z protokołem zdawczo odbiorczy załącznik nr. 2.
6. Warunki płatności:
6.1. Faktura VAT, termin płatności 30 dni.
6.2. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo odbiorczego załącznik nr. 2 .
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
Pytania dotyczące zapytania oferowego prosimy adresować na adres zze@um.bydgoszcz.pl, jednak nie poźniej niż 3 dni przed zakończeniem zapytania ofertowego.
Szczegółowych informacji w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia udziela:
Mateusz Buza, Urząd Miasta Bydgoszczy, zze@um.bydgoszcz.pl tel. 52 5859 488

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZZE.271.12.2018 zapytanie ofertowe.pdf pdf 1332.24 2018-02-16 10:39:02 Postępowanie
Załącznik nr. 2 Protokół zdawczo-obiorczy EMMA.pdf pdf 22.86 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr. 3 Umowa EMMA.pdf pdf 71.26 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
ZZE.271.12.2018 zapytanie ofertowe EMMA.pdf pdf 147.31 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr. 1 formularz ofertowy EMMA.pdf pdf 39.84 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
ZZE.271.12.2018 zapytanie ofertowe.pdf pdf 1332.24 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Pakiet 3 Załącznik nr. 3.1 formularz ofertowy E@S.pdf pdf 291.03 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Pakiet 2 Załącznik nr. 2.2 Protokół obiorczy E@S ZZE.271.12.2018.pdf pdf 200.4 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Pakiet 2 Załącznik nr. 2.3 Umowa E@S ZZE.271.12.2018.pdf pdf 650.81 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Pakiet 2 Załącznik nr. 2.1 Formularz ofertowy E@S ZZE.271.12.2018.pdf pdf 287.93 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Pakiet 3 Załącznik nr. 3.2 Protokół zdawczo-odbiorczy E@S.pdf pdf 194.71 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
ZZE.271.12.2018 zapytanie ofertowe.pdf pdf 1332.24 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
Pakiet 3 Załącznik nr. 3 Umowa.pdf pdf 665.6 2018-02-16 10:39:02 Przedmiot zamówienia
rozstrzygniecie_ZZE.271.12.2018.pdf pdf 338.31 2018-04-12 09:48:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-04-12 09:49 Tomasz Bońdos Rozstrzygnięcie postępowania w załączniku.

rozstrzygniecie_ZZE. [...].pdf

2018-02-16 10:42 Mateusz Buza Dokonano edycji następujących elementów postępowania: nazwa pozycji numer 3

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 PAKIET 1 - Zakup i dostawa 2 laptopów w ramach projektu EMMA Pełny opis oraz specyfikacja urządzenia w załączniku UWAGA: Należy załączyć uzupełniony formularz ofertowy - załącznik 1 wraz ze specyfikacją techniczną urządzenia potwierdzającą parametry techniczne

Załącznik nr. 2 Prot [...].pdf

Załącznik nr. 3 Umow [...].pdf

ZZE.271.12.2018 zapy [...].pdf

Załącznik nr. 1 form [...].pdf

2 szt. - (0)
2 PAKIET 2 - Zakup i dostawa 7 laptopów w ramach projektu ENERGY@SCHOOL Pełny opis oraz specyfikacja urządzenia w załączniku UWAGA: Należy załączyć uzupełniony formularz ofertowy - załącznik 2.1 wraz ze specyfikacją techniczną urządzenia potwierdzającą parametry techniczne

ZZE.271.12.2018 zapy [...].pdf

Pakiet 2 Załącznik n [...].pdf

Pakiet 2 Załącznik n [...].pdf

Pakiet 2 Załącznik n [...].pdf

7 szt. - (0)
3 PAKIET 3 - Zakup i dostawa 7 tabletów w ramach projektu ENERGY@SCHOOL Pełny opis oraz specyfikacja urządzenia w załączniku UWAGA: Należy załączyć uzupełniony formularz ofertowy - załącznik 3.1 wraz ze specyfikacją techniczną urządzenia potwierdzającą parametry techniczne

Pakiet 3 Załącznik n [...].pdf

Pakiet 3 Załącznik n [...].pdf

ZZE.271.12.2018 zapy [...].pdf

Pakiet 3 Załącznik n [...].pdf

7 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 14 dni, proszę potwierdzić [Należy podać liczbę dni kalendarzowych/w przypadku różnych terminów dla poszczególnych pakietów zamieścić stosowny komentarz do postępowania] (0)
2 Gwarancja - Liczba miesięcy okresu gwarancyjnego [Należy podać liczbę miesięcy w przypadku różnych wartości dla poszczególnych pakietów zamieścić stosowny komentarz do postępowania] (0)
3 Akceptacja warunków umowy - Akceptujemy warunki umowy, należy potwierdzić [TAK/NIE] (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 144