Postępowanie: RZP.271.13.2018.PL Dostawa 10 kompletów tonerów-zamienników do drukarki OKI MC 853 (każdy komplet zawiera następujące kolory: black, cyan, magneta, yellow)
Termin:
Zamieszczenia : |
28-02-2018 13:50:48 |
Składania : |
08-03-2018 09:30:00 |
Otwarcia : |
- |
Tryb: |
|
Rodzaj: |
- |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.13.2018.PL
Dostawa 10 kompletów tonerów-zamienników do drukarki OKI MC 853 (każdy komplet zawiera następujące kolory: black, cyan, magneta, yellow) niezbędnych do realizacji projektu „Modernizacja szkolnictwa zawodowego w Elblągu – etap II” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie : RPWM.02.04.02 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 kompletów tonerów-zamienników do drukarki OKI MC 853 (każdy komplet zawiera następujące kolory: black, cyan, magneta, yellow) do siedziby Gminy Miasta Elbląg, tj. Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1, Departament Edukacji i Sportu, pokój 314
Projekt dofinansowany jest w ramach Oś Priorytetowa 2: Kadry dla gospodarki; Działanie 2.4.: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego; Poddziałanie 2.4.2: Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty ZIT bis Elbląg Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Dostarczone tonery muszą być fabrycznie nowe, nie używane wcześniej, w oryginalnych opakowaniach.
3. Dostarczone tonery muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
10 dni od dnia zawarcia umowy
IV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia: XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty
V. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 8 marca 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Zamawiający zaleca, aby przy składaniu oferty Wykonawca wpisał dane umożliwiające identyfikację Wykonawcy, w szczególności nazwę i adres Wykonawcy.
VI. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Paweł Lipiński – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 405, telefon 55 239 31 26, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Komunikaty