Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu pn: Budowa miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bydgoszczy

Klaudia Subutkiewicz
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Gospodarki Odpadami
Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2018 13:22:14
Składania : 06-04-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Biuro Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi, ul. Wojska Polskiego 65 – Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu pn: Budowa miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bydgoszczy:
1) PSZOK nr 1 – przy ul. Inwalidów,
2) PSZOK nr 2 – przy ul. Jasinieckiej,
3) PSZOK nr 3 – przy ul. Ołowianej.

3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres zamówienia:

Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i późniejszą dokumentacją projektową, który określa zakres i sposób wykonania robót.

Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym w formule zaprojektuj i wybuduj, który będzie obejmował w szczególności:
- przebywanie na placu budowy każdego PSZOK minimum 1 raz w tygodniu oraz do przybywania na plac budowy lub do siedziby Zamawiającego na każde jego wezwanie i w terminie z nim ustalonym w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski,
- Organizację oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania, w tym pracy inspektorów branżowych,
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
- potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
- wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
- kontrola terminowości wykonywania robót,
- zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
- udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy,
- udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą nie częściej niż 1 raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż.
- informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
- prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów dla Zamawiającego,
- zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
- dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz sprawdzanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę,
- przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5. Wymagania formalne stawiane Wykonawcy:

a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy, o wartości robót co najmniej 100 000,00 PLN brutto.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonywał usługę polegającą na zarządzaniu i pełnieniu kontroli nad realizacją ww. robót wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego w rozumieniu Prawa Budowlanego.

b) Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami, które posiadają pełne uprawnienia budowlane we wskazanym zakresie:

­co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót drogowych – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami drogowymi, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych;

­co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży sanitarnej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych;

­co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót o specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej – posiadającą odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami w branży elektrycznej i elektroenergetycznej, doświadczenie: co najmniej 12-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru robót elektrycznych i energoelektrycznych;

Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą i zgodną z prawem budowlanym jakość wykonanych prac.

Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru w kilku specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych rodzajów uprawnień i doświadczenia.


6. Kryterium jakim zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert to: 100% cena


7. Termin wykonania zamówienia

Od dnia podpisania umowy do zakończenia robót budowlanych i uzyskania ostatecznej decyzji ws. pozwolenia na użytkowanie, jednak nie dłużej niż do 30.11.2018r.

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
a) Bartłomiej Kopczyński - tel. 52 58 59 198
b) Adam Musiała - tel. 52 58 59 134


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 06.04.2018 r. o godz. 10.00

10. Pytania do zapytania ofertowego należy składać przez platformę OPEN NEXUS najpóźniej do dnia 04.04.2018r. do godz. 12.00


11. Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy przesłać za pośrednictwem platformy OPEN NEXUS.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.2 wzór umowy.pdf pdf 248.79 2018-03-30 13:22:14 Postępowanie
zał.3 formularz ofertowy.pdf pdf 149.41 2018-03-30 13:22:14 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 1227.73 2018-03-30 13:22:14 Postępowanie
zał.1 PFU PSZOK-i Bydgoszcz.pdf pdf 2930.96 2018-03-30 13:22:14 Postępowanie
unieważnienie postępowania.pdf pdf 185.77 2018-04-18 14:37:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-04-18 14:37 Klaudia Subutkiewicz informacja o unieważnieniu postępowania

unieważnienie postęp [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu pn: Budowa miejskich Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bydgoszczy - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 408