Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2018 11:04:29 |
Składania : | 03-12-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-12-2018 10:30:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Nasz znak: SP 6.2720.13.2018.GC Świebodzin,23.11.2018r.
ZAPROSZENIE
Szkoła Podstawowa Nr 6 im. K.Makuszyńskiego z siedzibą w Świebodzinie, Osiedle Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin,
tel. 68 475 22 75 fax. 68/ 475 2275,strona internetowa www.psp6swiebodzin.com.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest:
Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej Nr 6 w Świebodzinie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6 –monitory dotykowe, 32322000-6 – tablica multimedialna
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest sprzęt elektroniczny TIK (pomoce dydaktyczne) na potrzeby rozwijania szkolnej infrastruktury zgodnie z następującą specyfikacją:rodzaj i liczba pomocy dydaktycznych:
- monitor interaktywny dotykowy o przekątnej ekranu co najmniej 65 cali z oprogramowaniem i osprzętem,
- tablica interaktywna o przekątnej ekranu co najmniej 88 cali i projektor ultraogniskowy wraz z osprzętem
i oprogramowaniem
1.2. Dowóz sprzętu odbywać się będzie transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby zamawiającego.
1.3.Sprzęt musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w II połowie 2018 roku, posiadać dołączone niezbędne instrukcje
i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w jęz. polskim oraz posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta
lub dostawcę nie krótszy niż 3 lata.
1.4.W ramach zamówienia wykonawca zapewnieni instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń
i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną.
1.5.Wartość zamówienia należy ustalić podając ceny jednostkowe na każdy asortyment wyszczególniony w zadaniu oraz cenę ryczałtową na całe zadanie. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT . Podana cena jest obowiązująca w całym okresie trwania umowy. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
2. Sposób i termin składania ofert:
2.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji i projekcie umowy.
2.2.Oferty wg załączonego wzoru wraz ze wskazanymi załącznikami należy składać poprzez Platformę Zakupową Open Nexus do dnia 03.12.2018r. do godz. 10.00.
2.3.Oferty złożone po terminie oraz napisane w języku innym niż język polski nie będą brane pod uwagę.
2.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przestawionym
w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
2.5.Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
2.6. Otwarcie ofert nastąpi 3grudnia 2018r. o godz. 10.30
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:do dnia 28 grudnia 2018 r.
4. Kryteria wyboru oferty: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryterium 100 % cena brutto i termin wykonania zadania.
5. Termin związania z ofertą:
5.1. Wykonawca związany jest złożoną oferta przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
5.2. Dzień składania ofert jest pierwszym dniem związania złożoną ofertą.
6. Informacja o pomyłkach w wypełnianiu formularza ofertowego:
6.1.Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe w przedstawionych formularzach
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
6.2.Brak którejkolwiek pozycji z formularza ofertowego złożonego przez oferenta skutkować będzie odrzuceniem oferty.
7. Inne wymagania i warunki:Po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty jako najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca dostarczy niezwłocznie do siedzimy Zamawiającego kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: Justyna Więckiewicz tel.: 68 4752275
Do niniejszego zamówienia – zgodnie z art. 4 ust. 8 nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2017, poz. 1579) Podstawą prawną jest Zarządzenie nr 678/B/2017 Burmistrza Świebodzina
z dnia 27 lutego2017r.
W załączeniu:
1. formularz ofertowy
2. SIWZ
3. projekt umowy
Komunikaty