Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2019 14:42:00 |
Składania : | 10-07-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nrWIM.271.2.67.2019 z dnia 02.07.2019 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości odkwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowaniaprzepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adresZamawiającego:Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotemzamówienia jest wykonanie robótbudowlanych polegających na modernizacji sanitariatów w budynku użytecznościpublicznej przy ul. Sielanka 8a w Bydgoszczy (dz. ew. 39 obręb 167) w ramachzadania pn.:” Modernizacjabudynków Urzędu Miasta i zakupy inwestycyjne”.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) Wielobranżowego kosztorysu wykonanegometodą szczegółową zgodnego z ofertą Wykonawcy (w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy)
2) Branża budowlana:
a) robotyprzygotowawcze,
b) robotyrozbiórkowe, w tym m.in.:
- rozbiórka istniejących ścian,
- rozbiórka wykładziny ściennej z płytek ceramicznych,
- rozbiórka istniejących posadzek z płytek ceramicznych,
- demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wywóz gruzu,
- usunięcie uszkodzeń powstałych przy pracach rozbiórkowych.
c) wykonanieelementów nowoprojektowanych, w tym m.in:
- ścianek działowych w systemie G-KB (wraz ze szpachlowaniem i malowaniem),
- położenie glazury i terakoty,
- wykonanie sufitów podwieszanych,
- montaż nowych drzwi wewnętrznych.
d) dostawa imontaż wyposażenia (w uzgodnieniu z Zamawiającym) w tym m.in.:
- stanowisko do przewijania niemowląt i małych dzieci mocowane do ściany,
- poręcze i uchwyty dla niepełnosprawnych,
- suszarki automatyczne do rąk (obudowa metalowa),
- podajniki mydła (stal nierdzewna),
- podajniki papieru toaletowego (stalowe),
- szczotki do wc (stalowe),
- kosze na śmieci (stalowe)
- lustra.
3) Branża sanitarna, w tym m.in.: :
a) demontażprzyborów sanitarnych
b) wykonanie instalacji wodociągowej na celebytowe,
c) wykonanie kanalizacji sanitarnej,
d) wymagane próby i pomiary,
e) dostawa i montaż wyposażenia m.in.:
- baterie umywalkowe,
- umywalki (w tym dla niepełnosprawnych),
- ustępy (w tym dla niepełnosprawnych),
- pisuar.
4) Branża elektryczna, w tym m.in.:
a) roboty przygotowawcze,
b) wykonanie instalacji gniazd wtykowych ioświetleniowej,
c) wymagane badania i pomiary instalacji,
d) wykonanieinstalacji niezbędnej do podłączenia nowego wyposażenia i urządzeń.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należywykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową wzakresie, o którym mowa w pkt. 2 (zał. nr 5),
2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6),
3) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202j.t. z późn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
3. Informacje dotyczącewarunków formalnych (podmiotowych),jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1)prowadzenie działalnościgospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tymposiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania pomiarów instalacji isporządzania stosownych protokołów odbiorowych (instalacji elektrycznej isanitarnej),
3) posiadanie doświadczenia: wykonane w okresie ostatnich trzech latco najmniej jednego zamówienia związanego z realizacją robót o podobnymzakresie i charakterze.
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) Wzór umowy (zał. nr 1),
2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (dopodpisania) (zał. nr 2),
3) Wykaz wykonanych usług (zał.nr 3),
4) Dokumentacja zdjęciowa - 12 ujęć (zał. nr 4),
5) Projekt architektoniczno - budowlany (zał. nr 5),
6) Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 6),
7) Decyzja WAB.II.7643.696.2017.GW z dnia 12.10.2017 r. (zał. nr 7),
8) Pismo BKZ.4120.20.14.54.2017.IJ z dnia 04.09.2017 r. (zał. nr 8),
5. Zamawiający nie dopuszczaskładania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówieniapowinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską cenązostaną odrzucone (ceną gwarantującąpozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonaniaokreślonego przedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 6 tygodni odpodpisania umowy,
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1)Inspektor WIM (koordynator) Maciej Zmorek – tel. 52 58 59 245,
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Rafał Pyjos – tel. 52 58 58 472,
3) Inspektor WIM (br. elektryczna) Janusz Chmielewski – tel. 52 58 58 209,
4) Inspektor WIM (br. sanitarna) Piotr Janiak –tel. 52 58 59 192,
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 10.07.2019r.o godz. 10.00 .
10. Składając ofertę wykonawcazobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informacjędotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 2),
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonymw zapytaniu ofertowym (pkt. 3, ppkt. 1),
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia (pkt. 3 ppkt. 2);
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3),
5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych wzałączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takiezamówienie/a zostało/y wykonane).
11. Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-5załączników nie będą rozpatrywane.
DYREKTOR WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZ Mirosław Jagodziński
Bydgoszcz, 02.07.2019 r.
2019-07-10 13:39 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o unieważnieniu |
Komunikaty