Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-07-2019 09:28:00 |
Składania : | 22-07-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nrWIM.271.2.70.2019 z dnia 11.07.2019r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości odkwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisówprawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z późn. zm.)
1.Nazwaoraz adres Zamawiającego:
MiastoBydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WydziałInwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
2. Opisprzedmiotu zamówienia:
Wykonaniedokumentacji projektowo-kosztorysowej hali pneumatycznej z zagospodarowaniemterenu przy ul. Bohaterów Kragujewca 10 w ramach zadania „Zagospodarowanieterenu sportowego przy ul. Bohaterów Kragujewca na os. Wyżyny” (działki 26/2,27 obr. 0480) – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia ozapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
3.Informacjedotyczące warunków formalnych (podmiotowych),jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usługprojektowych,
2)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym posiadającymiwymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla którychprawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bezograniczeń w specjalności:
-architektonicznej,
-konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych ielektroenergetycznych,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane wokresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektowąodpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – w tym budowa,przebudowa, rozbudowa obiektów sportowych.
4. Załączniki do ogłoszenia
1)opis przedmiotuzamówienia,
2) wykaz wykonanychusług,
3) wzór oferty,
4)wzór umowy,
5) kopiamapy zasadniczej z zaznaczoną lokalizacją inwestycji – skala 1:500,
6) zdjęciaterenu – 2 ujęcia.
5.Zamawiający nie dopuszcza składaniaofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert: 100%cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniaćformę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską cenązostaną odrzucone (ceną gwarantującąpozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonaniaokreślonego przedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania zamówienia: 4 m-ce oddaty zawarcia umowy, w tym:
1)Koncepcjaarchitektoniczna w wariantach wraz z analizą kosztów i akceptacją przyjętych rozwiązańarchitektoniczno-konstrukcyjnych,
2) Ekspertyzatechniczna stanu ochrony przeciwpożarowej obiektu,
3) KartaInformacyjna Przedsięwzięcia (KIP),
4) Inwentaryzacjeprzyrodnicze: zieleni, ornitologiczna, chiropterologiczna,
2 miesiące oddaty zawarcia umowy,
5) Wielobranżowyprojekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej decyzjiadministracyjnej:
3 miesiące oddaty zawarcia umowy,
6) Pozostałyzakres przedmiotu zamówienia w tym m.in.: wielobranżowy projekt wykonawczy, przedmiaryrobót, kosztorysy inwestorskie, STWiOR, projekt instrukcji bezpieczeństwapożarowego,
4 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów zwykonawcami:
1)Inspektor WIM (koordynator) Lilianna Jasiek –tel.52 58 59 271
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) PiotrDorenda – tel.52 58 58 473
3) Inspektor WIM (br. elektryczna) JanuszChmielewski - tel.52 58 58 209
4) Inspektor WIM (br. sanitarna) MarekSzczypiorski - tel.52 5858 471
9. Terminskładania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 22.07.2019r. o godz. 10.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenieposiadanego doświadczenia (wypełnionyzałącznik nr 2) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3ppkt.3,
2) dowód/dowodynależytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzeczktórego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
3) wypełniony formularz„wzór oferty” (załącznik nr 3).
Oferty bez wymaganych i określonych wpkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-3 kompletnych i formalnie poprawnych załączników niebędą rozpatrywane.
DYREKTOR / Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Mirosław Jagodziński
2019-07-25 13:42 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty