Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.12.2019 Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera KP-7 z placu targowego w Rudkach

Termin:
Zamieszczenia : 17-12-2019 12:22:13
Składania : 23-12-2019 13:00:00
Otwarcia : 23-12-2019 13:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu ZMAWIAJĄCEGO - Gmina Nowa Słupia, informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na ,,Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera KP-7 z placu targowego w Rudkach''.


Wymagany termin związania ofertą: 30 dni.

Warunki udziału:

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.

  2. Przedmiot zamówienia:

  • Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;

  • Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;

Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:

-        dostarczenia kontenera Kp -  7 w celu składowania odpadów;

-        oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;

-        naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy,   

-        przedkładania sprawozdania o ilości odpadów wytworzonych na terenie gminy Nowa Słupia oraz masie zdeponowanej na składowisku,

-        unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z zawartą umową i kartą przekazania odpadu oraz przekazaniem jej niezwłocznie po otrzymaniu Zamawiającemu.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w wybranej formie:

  • za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej,
  • lub w formie papierowej przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia,

wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 23.12.2019 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 23.12.2019 r. o godz. 13.10.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero w takiej formie przesłany.






Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 865.71 2019-12-17 12:34:14 Postępowanie
treść oferty.doc doc 44.5 2019-12-17 12:39:46 Kryterium
Umowa_projekt.pdf pdf 768.69 2019-12-17 12:41:24 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2019-12-17 12:42:18 Kryterium
wybor_oferty_RGKOŚ.271.12.2019.pdf pdf 156.82 2019-12-30 09:46:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-30 09:46 Justyna Górecka Zamawiający Gmina Nowa Słupia zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadanie ,Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera KP-7 z placu targowego w Rudkach''. W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybor_oferty_RGKOŚ.2 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wywóz i unieszkodliwianie odpadów - cena za 1 Mg odpadów Wywóz i unieszkodliwianie odpadów stałych z kontenera KP-7 z placu targowego w Rudkach - cena za 1 Mg odapdów 1 tona Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść ofert - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Umowa_projekt.pdf

(0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 496