Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.13.2019 Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera KP-7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Starej Słupi

Termin:
Zamieszczenia : 17-12-2019 13:02:44
Składania : 23-12-2019 13:30:00
Otwarcia : 23-12-2019 13:40:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu ZAMAWIAJĄCEGO - Gmina Nowa Słupia, informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na ,,Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera KP-7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Starej Słupi''.


Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

 Warunki udziału:

1. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.

2. Inne warunki udziału w postępowaniu:

- Wywóz i unieszkodliwianie skratek będzie odbywał się po ustaleniu terminu wykonania usług z Wykonawcą telefonicznie lub e-mail;

- Zamawiający zastrzega sobie wykonanie usługi nie później niż 3 dni po zgłoszeniu wywozu w/w odpadów;

3. Ponadto Wykonawca zobligowany jest do:

-        wstawienia kontenerów Kp- 7 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;

-        opróżniania kontenerów zgodnie z umową;

-        oczyszczania miejsca zanieczyszczonego przy opróżnianiu kontenera;

-        naprawy kontenera, jeśli uszkodzenie powstało z winy Wykonawcy,                                            

-     przedkładania sprawozdania o ilości skratek wytworzonych na terenie gminy Nowa Słupia oraz masie zdeponowanej na składowisku,

-     unieszkodliwienia skratek, zgodnie z zawartą umową i kartą przekazania odpadu oraz przekazaniem  jej niezwłocznie po otrzymaniu Zamawiającemu,

-     prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętą klasyfikacją odpadów i w oparciu o wzory dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w wybranej formie:

  • za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej,
  • lub w formie papierowej przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia,

wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 23.12.2019 r. do godz. 13.30. Otwarcie ofert nastąpi 23.12.2019 r. o godz. 13.40.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero
w takiej formie przesłany.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 910.08 2019-12-17 13:08:41 Postępowanie
treść oferty.doc doc 43 2019-12-17 13:11:26 Kryterium
Umowa_projekt.pdf pdf 908.39 2019-12-17 13:13:10 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2019-12-17 13:14:01 Kryterium
wybor_oferty_RGKOŚ.271.13.2019.pdf pdf 155.86 2019-12-30 10:02:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-30 10:02 Justyna Górecka Zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na zadania ,,Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera KP-7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Starej Słupi''. W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

wybor_oferty_RGKOŚ.2 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wywóz i unieszkodliwianie skratek - cena za 1 Mg odpadów Wywóz i unieszkodliwianie skratek z kontenera KP-7 z oczyszczalni ścieków w Rudkach i Starej Słupi - cena za 1 Mg odpadów 1 tona Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Umowa_projekt.pdf

(0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli informacyjnej RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1011