Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKOŚ.271.15.2019 Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.)

Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2019 13:11:39
Składania : 30-12-2019 13:00:00
Otwarcia : 30-12-2019 13:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu ZAMAWIAJĄCEGO - Gmina Nowa Słupia, informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na ,,Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.)''


Wymagany termin związania ofertą 30 dni.

 

Warunki udziału:

1. Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.

2. Inne warunki udziału w postępowaniu:

Kabina musi być wyposażona w:

1)      Szczelny zbiornik na fekalia z wentylacją,

2)      Deskę sedesową,

3)      Pisuar połączony ze zbiornikiem fekalnym,

4)      Wentylację o obiegu grawitacyjnym,

5)      Podłogę zmywalną, antypoślizgową,

6)      Papiernik,

7)      Zamek wewnętrzny.

Kabina powinna być serwisowana minimum jeden raz w tygodniu, a serwis powinien polegać na:

1)      Opróżnianiu i odkażaniu zbiornika fekalnego,

2)      Umyciu i odkażeniu kabiny środkami dezynfekującymi,

3)      Uzupełnieniu papieru toaletowego,

4)      Dokonywaniu napraw drobnych uszkodzeń.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w wybranej formie:

  • za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej,
  • lub w formie papierowej przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia,

wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 30.12.2019 r. do godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi 30.12.2019 r. o godz. 13.10.

Uwaga:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2) Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero
w takiej formie przesłany.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe.pdf pdf 583.09 2019-12-19 13:15:05 Postępowanie
treść oferty.doc doc 45.5 2019-12-19 13:18:36 Kryterium
umowa_projekt.pdf pdf 583.5 2019-12-19 13:20:14 Kryterium
klauzula_RODO.doc doc 64 2019-12-19 13:21:09 Kryterium
uniewaznienie_postepowania_RGKOŚ.271.15.2019.pdf pdf 172.13 2019-12-31 12:16:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-12-31 12:16 Justyna Górecka ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego dot. zadania pn: „Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.).” Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia zawiadamia, że zgodnie z punktem nr 1 do Uwag zapytania ofertowego, znak: RGKOŚ.271.15.2019 z dnia 19.12.2019r. unieważnia postępowanie ofertowe bez podania przyczyny. W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

uniewaznienie_postep [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajem i serwis kabin sanitarnych - cena za 1 szt./kabinę Wynajem i serwis kabin sanitarnych w ilości 3 sztuk, zlokalizowanych w Nowej Słupi przy ul. Świętokrzyskiej (2szt.) i ul. Opatowskiej (1szt.) - cena za 1 szt./kabinę 1 szt. Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Treść oferty - Zamawiający wymaga załączenia formularza treści oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

treść oferty.doc

(0)
3 Referencje - Zamawiający wymaga załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Umowa - Zamawiający wymaga zaakceptowania projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa_projekt.pdf

(0)
5 Klauzula RODO - Zamawiający wymaga załączenia podpisanej klauzuli informacyjnej RODO

klauzula_RODO.doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 714