Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-03-2020 09:12:00 |
Składania : | 06-04-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 06-04-2020 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rur i armatury wod – kan z PVC, PE i z żeliwa do siedziby Komunalnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią (szczegółowy zakres w załączniku nr 1 i nr 2):
1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania armatury objętej przedmiotem zamówienia fabrycznie nowych, każdy typ asortymentu winien pochodzić od jednego producenta. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu z odpowiednią metką lub etykietą.
2. Armatura powinna być wykonana z żeliwa sferoidalnego, pomalowana farbą antykorozyjną na zewnątrz i wewnątrz – grubość warstwy minimum 250 µm. Armatura wodociągowa przeznaczona do ciśnienia minimalnie 1 MPa, a optymalnie do 1,6 MPa. Skrzynki do zasuw i hydrantów podziemnych wykonane w całości z żeliwa.
3. Dostarczany przedmiot musi posiadać aktualne certyfikaty, atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia oraz deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz karty katalogowej produktu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego przez okres realizacji umowy, przy czym umowa nie ma charakteru wyłączności. Szczegółowy zakres każdorazowej dostawy obejmujący przedmiot oraz ilość dostawy zostanie określony przez Zamawiającego w pisemnym (fax lub e- mail) lub telefonicznym zleceniu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie 24 godzin od złożonego przez Zamawiającego zlecenia.
5. Dostawy przedmiotu umowy winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 700 do godz. 1400 od poniedziałku do piątku. W sytuacji awaryjnej w czasie do 6 godzin.
6. Towar dostarczany będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości. Koszt dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
7. Ilości zamawianych materiałów podane są w sposób szacunkowy (wg załącznika nr 1 i nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia w zmniejszonych ilościach, całkowitej rezygnacji z dokonania zamówienia niektórych artykułów bądź zwiększenia ilości niektórych dostaw.
8. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, lub dostarczenia przedmiotu wadliwego Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością dostaw objętych niniejszym zamówieniem.
10. Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe dostaw objętych przedmiotem zamówienia określone w formularzu ofertowym zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością towaru o terminie płatności podanym przez Oferenta,
11. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane produkty nie krótszej niż: 12 miesięcy,
12. Termin płatności 60 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Dopuszcza się złożenie oferty na część zamówienia gdy wykonawca nie dysponuje całym asortymentem:
1. sukcesywną dostawę rur i armatury wod – kan z PVC i PE - załącznik nr 2
2. sukcesywną dostawę armatury wod – kan z żeliwa – załącznik nr 1
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
16. Termin wykonywania zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty