Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2020 17:06:00 |
Składania : | 05-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-05-2020 12:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Niniejsze postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na "Przebudowę pomieszczeń punktu obsługi klienta ZTM Poznań w budynku przy ul. Matejki 59 w Poznaniu" opublikowane zostało przez Zamawiającego w dniu 20.04.2020 r. i wraz z całą dokumentacją postępowania zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.zkzl.poznan.pl pod poniższym linkiem:
W obecnej sytuacji zagrożenia
epidemicznego, a także mając na względzie opublikowany na stronie
Urzędu Zamówień
Publicznych komunikat odnośnie komunikacji elektronicznej w dobie
zagrożenia epidemicznego, Zamawiający
w niniejszym postępowaniu, oprócz
opisanej w SIWZ formy komunikacji oraz formy składania
ofert, dopuszcza
i rekomenduje formę elektroniczną w zakresie wszelkiej
korespondencji występującej w postępowaniu, w szczególności
oświadczeń, gwarancji wadialnej i innych dokumentów, a nadto
dopuszcza i rekomenduje składanie oferty w formie elektronicznej, z
zastrzeżeniem, iż oferta,
oświadczenia a także dokumenty składane w formie elektronicznej
winny być
podpisane przez upoważnioną osobę kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
W tym celu postępowanie zostało udostępnione na niniejszej platformie zakupowej.
Wszelka dokumentacja związania z niniejszym postępowaniem, tym SIWZ, IPU, formularze, załączniki czy udzielane przez Zamawiającego odpowiedzi na pytania Wykonawców i wszelkie związane z nimi modyfikacje ogłoszenia o zamówieniu dostępne są pod linkiem https://zkzl.poznan.pl/przebudowa-pomieszczen-punktu-obslugi-klienta-ztm-poznan-w-budynku-przy-ul-matejki-59-w-poznaniu/
Zamawiający informuje, iż wszelkie informacje związane z postępowaniem zamieszczane będą pod ww. linkiem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Komunikaty