Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.32.2020 Wyk. robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu w rejonie ulic Salezjańskiej i Kromera na terenie SP nr 67 w Bydgoszczy (dz. nr ew. 141, 142/3 w obrębie 0406).

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2020 12:36:00
Składania : 03-06-2020 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E

O ZAPYTANIU  OFERTOWYM

NR WIM.271.2.32.2020  z dnia  19.05.2020r.

 (w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.1843  ze  zm.)


     

1.    Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu Osiedla Tatrzańskiego w rejonie ulic Salezjańskiej i Kromera na terenie Szkoły Podstawowej nr 67 (dz. o nr ew. 141, 142/3 w obr. 0406) w Bydgoszczy.


2.1.    Zamówienie jak wyżej obejmuje:

1) wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,

2)     dyslokację ławek, kosza na śmieci i stolików do gry w szachy zlokalizowanych w kąciku Seniora oraz w Miasteczku Ruchu Drogowego,

2) zakup i montaż wiaty (z drewnianym stołem i 2 ławkami) na miejscu utwardzonym po dyslokacji stolików do gry w szachy,

3)    wykonanie dodatkowego wejścia na plac zabaw od strony Miasteczka Ruchu Drogowego,

4)    utwardzenie kostką betonową nawierzchni pod stolami do gry w szachy (nowa lokalizacja) ,

5)    zakup i montaż urządzenia do street workout, ławki, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej,

6) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w obrzeżach na ławie betonowej pod urządzenie do street workout,

7) zakup i montaż zadaszenia w postaci żagla wraz z konstrukcją drewnianą,

8) wymiana urządzeń siłowni zewnętrznej,

9) uporządkowanie terenu zielenią po zakończeniu robót,

10)    wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (zgodnie z wymaganiami Miejskiej Pracowni Geodezyjnej w Bydgoszczy).


2.2.    Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej, należy wykonać zgodnie z:                    

1)    dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2 (z wyłączeniem montażu i dostawy: dwóch urządzeń 3-stanowiskowych: prasa nożna/ławeczka/poręcze i rowerek/koła tai-chi/orbitrek i  tablicy informacyjnej),

2)    specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,

3)    zaświadczeniem o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych,

4)    ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,


2.3.    Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów małej architektury:

1)    oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji projektowej;

2)    posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis  gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki  w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,

3)    posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci:  danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.  


Dopuszcza się zmianę wymiarów  urządzeń o 10%  w stosunku do zaproponowanych w projekcie.


2.4.    Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1)    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3)    posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i  wartością przedmiotowi zamówienia.

4)    legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową)  potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń siłowni z normą PN-EN 16630 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.),

5)    certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca  ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi (SP nr 67).


2.5.     Załączniki do ogłoszenia:

1)    podział ceny na składniki,

2)    dokumentacja projektowa,

3)    specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,

4)    wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,

5)    wykaz wykonanych usług,

6)    zaświadczenie o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych.

             

3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Kryterium oceny ofert: 100 % cena.


4. Termin wykonania zamówienia:   3 miesiące od daty podpisania umowy.


5.  Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

Andrzej Bizon,  Inspektor WIM, tel. 9190 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. (52) 58 59 437.


6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu   03.06.2020r.                 

    o godz. 9.00.


6.1.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1)    wypełniony formularz pn.  „Podział ceny na składniki”,

2)    oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji,

3)    oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

4)    potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 2 ppkt. 2.4.3,

5)    dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).


6.2.    Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 7 nie będą rozpatrywane.


6.3.    Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:

1)    Stosownych informacji udostępnionych przez producenta/dostawcę w postaci danych katalogowych, dotyczące instalacji – jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji,

2)    Szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania.

              
              



Bydgoszcz,  19.05.2020 r.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TatrzPodziałCeny1.pdf pdf 69.19 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
TatrzUmowa4.pdf pdf 380.13 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
TatrzWykaz5.pdf pdf 72.16 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
TatrzZaświadczenie6.pdf pdf 69.28 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
A1 pzt kromera.pdf pdf 473.55 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
A2 detal utwardzenia.pdf pdf 113.8 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
bioz.pdf pdf 52.17 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
opis pzt Kromera.pdf pdf 2570.77 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
stwior.pdf pdf 165.92 2020-05-20 12:36:00 Postępowanie
TatrzPytOdp.pdf pdf 48.02 2020-05-25 09:52:37 Publiczna wiadomość
TatrzPytOdp2.pdf pdf 99.63 2020-06-01 10:34:33 Publiczna wiadomość
TatrzWynik.pdf pdf 37.53 2020-06-08 08:03:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-06-08 08:03 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

TatrzWynik.pdf

2020-06-01 10:34 Maciej Grabowski Odpowiedzi na pytania Wykonawców.

TatrzPytOdp2.pdf

2020-05-25 09:52 Maciej Grabowski Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.

TatrzPytOdp.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wyk. robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu w rejonie ulic Salezjańskiej i Kromera na terenie SP nr 67 w Bydgoszczy (dz. nr ew. 141, 142/3 w obrębie 0406). Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym, dokumentacji projektowej i wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od daty zawarcia umowy, zgodnie ze wzorem, umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1024