Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KRI/STAŁE/24/2020 Uruchomienie i utrzymanie przez okres 18 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) oraz użyczenia Zamawiającemu urządzeń drukujących, kopiujących i skanujących w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu.

Katarzyna Piorun
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków Oddział: Sekcja Aplikacji i Systemów Informatycznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2020 14:17:00
Składania : 27-07-2020 10:00:00
Otwarcia : 27-07-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Szczegółowy opis przedmiotu jest w załączniku nr 2.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 4 - wykaz urządzeń z oryg. materiałami.pdf pdf 334.14 2020-07-22 14:17:00 Postępowanie
zał. 3 Wykaz urządzeń drukujących i skanujących_2020.pdf pdf 360.05 2020-07-22 14:17:00 Postępowanie
zał. 5 Wykaz urządzeń drukujących i skanujących_na początku umowy.pdf pdf 195.99 2020-07-22 14:17:00 Postępowanie
zał. 2 Opis przedmiotu zamówienia_2020.pdf pdf 201.71 2020-07-22 14:17:00 Postępowanie
wzór umowy2020.pdf pdf 322.86 2020-07-22 14:17:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna.pdf pdf 189.95 2020-07-22 14:17:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-07-24 14:28 Katarzyna Piorun Oznaczenie sprawy:
Uruchomienie i utrzymanie przez okres 18 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) oraz użyczenia Zamawiającemu urządzeń drukujących, kopiujących i skanujących w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu. (ID 365666)

Szanowni Państwo,
Zamawiający udziela Wykonawcom odpowiedzi na zadane pytania.


Pytanie 1. Czy zamawiający dopuszcza rozwiązanie w którym użytkowniki po wypuszczeniu wydruku ze stacji komputerowej będzie musiał potwierdzić go swoim PINem w okienku pop-up?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość, ale na chwilę obecną nie przewidujemy takiej konieczności.

Pytanie 2. Czy zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji agenta z urządzeniem drukującym za pomocą połączeń LAN w środowisku Windows i Linux?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość.

Pytanie 3. Czy Zamawiający dopuści system zarządzania odpowiedzialny tylko za skanowanie i komunikację urządzeń LAN, bez konieczności skanowani i komunikacji z urządzeniami USB i LPT, gdyż monitorowania urządzeń poprzez spoolera może generować błędy?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiej możliwości.

Pytanie 4. Czy Zamawiający dopuści oprogramowanie zliczająco monitorujące z możliwośią odczytu zbieranych informacji z urządzeń drukujących zamawiającego protokołem SNMP i NPAP?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość.

Pytanie 5. Czy wymagania związane z zarządzaniem wydrukami - funkcjonalność zabezpieczenia poufności wydruków i autoryzacja na urządzeniach dotyczą urządzeń wynajmowanych czy też urządzeń będących własnością Zamawiającego?

Odpowiedź: Zabezpieczenie poufności wydruków będzie dotyczyło urządzeń dostarczanych przez Wykonawcę.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wydruki monochromatyczne (materiały oryginalne) Zamawiający wymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca podaje cenę jednostkową za 100 stron (komplet). 320 kpl. - (0)
2 wydruki kolorowe (materiały oryginalne) Zamawiający wymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca podaje cenę jednostkową za 10 stron (komplet). 2300 kpl. - (0)
3 wydruki monochromatyczne Wykonawca podaje cenę jednostkową za 100 stron (komplet). 9805 kpl. - (0)
4 wydruki kolorowe Wykonawca podaje cenę jednostkową za 10 stron (komplet). 8950 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
2 Termin realizacji - 18 miesięcy od 01.08.2020 r. rozumiany jako termin rozpoczęcia świadczenia usługi, szczegóły w wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 553