Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WT.2312.8.2020 ZAKUP MEBLI DO OŚRODKA SZKOLENIA KW PSP OPOLE.

Termin:
Zamieszczenia : 24-09-2020 14:46:00
Składania : 01-10-2020 10:00:00
Otwarcia : 01-10-2020 12:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Przed złożeniem oferty potencjalny Oferent powinien dokonać wizji lokalnej.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 478617048

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykaz mebli do WOSz_24.09.pdf pdf 265.19 2020-09-24 14:46:00 Postępowanie
umowa.pdf pdf 110.72 2020-09-24 14:46:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 92.03 2020-09-24 14:46:00 Postępowanie
umowa.pdf pdf 110.72 2020-09-24 14:46:00 Przedmiot zamówienia
Wykaz mebli do WOSz_24.09.pdf pdf 265.19 2020-09-24 14:46:00 Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 92.03 2020-09-24 14:46:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2020-09-30 09:16 Marek Szlachciuk Pytanie nr 4: Krzesło biurowe - szerokość do 500 mm - czy zamawiający miał na myśli szerokość siedziska czy szerokość całkowitą krzesła ? Jeśli szerokość krzesła, to zwracam się z prośbą o zwiększenie szerokości do ok 560mm - większość krzeseł na płozach dostępnych na rynku ma właśnie taki wymiar.
Odpowiedź na pytanie nr 4: Zamawiający dopuszcza również szerokość krzesła do ok. 560mm.

Pytanie nr 5: Fotel obrotowy biurowy z podłokietnikami - zamawiający podał zbyt ogólny opis, proszę o podanie orientacyjnych wymiarów (np.wysokość całkowita, szerokość)
Odpowiedź na pytanie nr 5: opis pozostaje bez zmian.

Pytanie nr 6: Krzesło konferencyjne z pulpitem i podłokietnikiem - czy zamawiający dopuszcza krzesło o parametrach Wys. Całkowita: 820 mm Wys. Siedziska: 480 mm Szer. Siedziska: 475mm Gł. Siedziska: 430 mm Wys. Oparcia: 350 mm Szer. Oparcia: 475 mm grubość sklejki bukowej 9 mm.
Odpowiedź na pytanie nr 6: Zamawiający dopuszcza powyższe wymiary.

Pytanie nr 7: czy Zamawiający dopuści standardową grubość blatu w ławkach szkolnych tj. zamiast 20 mm- 18 mm ?
Odpowiedź na pytanie nr 7: zapis pozostaje bez zmian, min. 20mm.
2020-09-29 12:44 Marek Szlachciuk Pytanie nr 1:
Zamawiający wymaga od Wykonawców aby biurko spełniało:
–wymogi i certyfikaty: Biurko musi posiadać certyfikat zgodności z normami dotyczącymi, jakości mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1: 2011, PN-EN 527-2: 2004, PN-EN 527-3: 2004, wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA (Polskie Centrum Akredytacji). Musi spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 98.148.973).

Jednakże na podstawie art. 30b ust. 3 i 4 ustawy Pzp "celem zapewnienia uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ustawodawca zobowiązał zamawiających do akceptowania certyfikatów wydanych przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność (do jednostki oceniającej zgodność wydającej żądany certyfikat). Zamawiający zobowiązany został również przez ustawodawcę do akceptacji odpowiednich środków dowodowych, innych niż te, o których mowa w ust. 1 i 3 komentowanego przepisu, w szczególności dokumentacji technicznej producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w ust. 1 i 3 komentowanego przepisu, ani możliwość ich uzyskania w odpowiednim terminie”. Oznacza to nie prawo, lecz obowiązek uznawania przez zamawiającego innych certyfikatów niż wydane przez konkretną jednostkę, a także innych środków dowodowych niż same certyfikaty na potwierdzenie spełnienia przez wykonawców wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia. Należy również zaznaczyć, iż zgodnie z przepisami prawa akredytacja Polskiego Centrum Akredytacji (które w Polsce jest jedynym organem akredytacyjnym) jednostek przeprowadzających badania i wydających certyfikaty, czy atesty mebli biurowych nie jest obligatoryjna i większość producentów mebli nie korzysta z takich jednostek, gdyż wystarczającym potwierdzeniem spełnienia przez meble biurowe poszczególnych norm (czy innych wymogów np. w zakresie wytrzymałości, bezpieczeństwa itp.) są certyfikaty, atesty, zaświadczenia lub sprawozdania z badań innych niezależnych jednostek badawczych.

Takie stanowisko jest w dyktrynie ugruntowane i potwierdza je szereg publikacji, w tym np. Komentarz do Prawa zamówień publicznych pod red. dr hab. Małgorzaty Sieradzkiej (rok 2018, wydanie 1, stan na 2018-10-16),, w którym wskazuje się, że „w przypadku określenia przez zamawiającego jednostki oceniającej zgodność, która powinna być wystawcą certyfikatu – ustawodawca zobowiązuje zamawiającego do przyjęcia certyfikatu wydanego przez inną równoważną jednostkę oceniającą zgodność. Powyższe ma na celu zapewnienie uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Na zasadach określonych w art. 30b ust. 4 Zam PublU zgodność oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami lub cechami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia można też potwierdzić za pomocą certyfikatów wydawanych przez równoważne jednostki certyfikujące lub za pomocą innych dokumentów np. dokumentacji technicznej producenta.”

W związku z powyższym, w zakresie wymogu przedłożenia atestów wydanych przez niezależną jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację PCA proszę o wyjaśnienie czy Zamawiający będzie akceptował także certyfikaty i atesty, względnie inne dokumenty (np. sprawozdania z badań) wydane przez inne jednostki oceniające zgodność na podstawie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego z art. 30 ustawy Pzp.

Czy Zamawiający dopuści na spełnienie wymagań dla biurek dokumenty w tym certyfikaty i atesty, względnie inne dokumenty (np. sprawozdania z badań) zgodnie z normą PN-EN 527-2:2017 , PN-EN 527-1:2011 a także wyżej wymienioną PN-EN 527-1: 2011 wydane przez inne jednostki oceniające zgodność na podstawie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego z art. 30 ustawy Pzp

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Tak Zamawiający dopuści na spełnienie wymagań dla biurek dokumenty w tym certyfikaty i atesty, względnie inne dokumenty (np. sprawozdania z badań).

Pytanie nr 2:
Dot. pkt IX- pok. nr 137 - aneks kuchenny, poz. f, zapis:
"blat jednolity o wymiarach długość co najmniej 4500"
- informujemy, że tak długie blaty nie są dostępne w sprzedaży.
Czy Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji blat dzielony?

Odpowiedź na pyt. nr 2:
Tak, Zamawiający dopuszcza blat dzielony.

Pytanie nr 3:
Dot. : zapis "kontener z trzema szufladami na kółkach (pod biurko) o wymiarach 430x495x730 h"
Zamawiający określił wysokość biurka na 750 mm, zatem wysokość biurka 750 mm minus grubość blatu biurka 25 mm = 725 mm (pod blatem)
Wysokość kontenera Zamawiający określił na 730 mm.
Z powyższego wynika: kontener jest zbyt wysoki, by zmieścić się pod biurkiem.
Nadto informujemy, że przyjęte wymiary kontenera przez Zamawiającego są wymiarami niestandardowymi i mają znaczący wpływ na cenę.
Zatem: czy Zamawiający dopuszcza wykonanie kontenerów pod biurko o wymiarach 43x500x600 ?

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Tak, Zamawiający dopuszcza wykonanie kontenerów pod biurko o wymiarach 43x500x600

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZAKUP MEBLI DO OŚRODKA SZKOLENIA KW PSP OPOLE. wykaz mebli zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zał. nr 1

umowa.pdf

Wykaz mebli do WOSz_ [...].pdf

Zapytanie ofertowe.p [...].pdf

1 szt. Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej W Opolu
Budowlanych 1
45-005, Opole
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 15.12.2020r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 984